'Μια ιστορία'

113 22 10
                                    

Μόλις βλέπω τον Gaara να με περιμένει τα χάνω και μένω ακίνητη. Πόση ώρα είναι εδώ; Έγινε κάτι; Αν ξέρει για την συνάντηση μου με τον πατέρα του και νομίζει ότι θα τον προδώσω;

Τότε βλέπω ότι γυρνάει το κεφάλι του στο μέρος μου έτσι αρχίζω να προχωράω.

-"Gaara τι κάνεις εδώ;" τον ρώτησα λίγο αμηχανα.

Εκείνος δεν είπε τίποτα. Απλά με πλησίασε και με αγκάλιασε λες και είχε να με δει χρόνια.

-"Με ανησύχησες." είπε και με κοίταξε στα μάτια.
-"Όταν ήρθα και δεν σε βρήκα εδώ ανησύχησα πάρα πολύ. Που ήσουν;"

Τι θα του πω τώρα;

Δεν είμαι καλή στα ψέματα. Θα με καταλάβει αμέσως έτσι το μόνο που μένει να κάνω είναι να του πω την αλήθεια. Θα του πω όσα μου είπε ο Rasa. Δεν έχω άλλη επιλογή.

-"Έλα μέσα και θα σου πω." είπα και πήγα να ξεκλειδώσω την πόρτα.

Όταν μπήκα μέσα και άφησα τα πράγματά μου πήγα στην κουζίνα να βάλω κάτι να πιούμε. Ο Gaara έκατσε σε μια καρέκλα κοντά στον πάγκο της κουζίνας και εγώ στεκόμουν από την άλλη μεριά. Ήπια μια γουλιά από το ρόφημα μου και μετά κοίταξα τον Gaara.

-"Gaara θέλω να σου πω... μια ιστορία."

-"Ιστορία; Τι σχέση έχει αυτό με το που ήσουν;"

-"Όταν ακούσεις την ιστορία θα καταλάβεις." είπα, καθώς πήρα μια καρέκλα και έκατσα κοντά του.
-"Λοιπόν... πριν 12 χρόνια ένας αρκετά δυνατός οικονομικά άντρας με εταιρίες αρκετά διάσημες είχε διοργανώσει μια εκδήλωση για να συγχαίρει τους φίλους και συνέταιρούς του για την συνεργασία. Σε αυτή την εκδήλωση βρισκόταν όλη η οικογένεια του, δηλαδή η γυναίκα του και ο πενταχρονος γιος του. Ο άντρας αυτός φοβόταν ότι κάτι κακό θα συμβεί και δεν ήθελε να φέρει την οικογένεια του, αλλά η γυναίκα του ήταν πεισματάρα έτσι πήγαν όλοι.
Όλα ήταν μια χαρά. Ο άντρας μιλούσε με τους φίλους του, όπως και η γυναίκα του με τις φίλες της, και το παιδί έπαιζε με την καινούρια του φίλη. Σύντομα όμως έφτασε η ώρα ο άντρας να βγάλει λόγο έτσι πήγε στην μέση του χώρου με την γυναίκα και το παιδί του.
Όταν έβγαλε τον λόγο του και όλοι άρχισαν να χειροκροτανε μια σφαίρα πέτυχε το ποτήρι του άντρα και έσπασε. Τότε επικράτησε πανικός. Ο άντρας έφυγε γρήγορα, όπως και οι καλεσμένοι, κρατώντας το χέρι κάποιας νομίζοντας ότι είναι η γυναίκα του, όμως δεν ήταν. Όταν το κατάλαβε μπήκε πάλι μέσα για να τους βρει.
Τους βρήκε αλλά κάποιος πήγε να τους επιτεθεί. Ο άντρας τον κανόνισε και μετά κατάλαβε ότι ο γιος του δεν ήταν εκεί. Μετά από λίγο τον βρήκε η γυναίκα του και πήγε να τον πάρει, αλλά κάποιος την πυροβολισε στην καρδιά και έπεσε κάτω νεκρή. Ο άντρας άρχισε να κλαίει και το παιδί από το σοκ λιποθύμησε και ξέχασε σημαντικά πράγματα του συμβάντος νομίζοντας ότι ο πατέρας του έφταιγε και έτσι τον μισεί. Ο άντρας αποφάσισε να μην αφήσει τον γιο του να έχει την ίδια μοίρα έτσι έπρεπε να τον αφήσει μόνο. Μετά προσπάθησε να του πει την αλήθεια αλλά το παιδί δεν άκουγε,τιν απέφευγε.
Έτσι τώρα το παιδί μισεί τον πατέρα του χωρίς λόγο και ο πατέρας του μετανιώνει για πολλά πράγματα."

-"Αυτή ήταν μια πολύ θλιβερή ιστορία." είπε ο Gaara και με πήρε αγκαλιά καθώς ήμουν έτοιμη να κλάψω.

-"Ξέρεις Gaara αυτή η ιστορία έγινε στα αλήθεια." είπα και τον κοίταξα.

-"Αλήθεια!; Ποιο είναι το παιδί;"

Αλήθεια Gaara;; Μισείς τον πατέρα σου και με ρωτάς ποιο είναι το παιδί; Μάλλον εγώ πρέπει να του δώσω το πικρό χάπι της αλήθειας.

-"Εσύ." είπα και τον έδειξα με το δάχτυλο.

Ο Gaara με κοίταξε έκπληκτος και έμεινε ακίνητος. Ήταν σαν να πάγωσε ο χρόνος. Σαν να σταμάτησαν όλα όταν άκουσε την αλήθεια.

-"Εννοείς ότι η μητέρα μου με προστάτευσε; Ότι οRasa με προστάτευσε;" ρώτησε ακόμα έκπληκτος.

-"Ναι Gaara. Σε αγαπούσαν και ακόμα το κάνουν, αν και δεν είναι και οι δύο εδώ."

Έκατσε πάλι ακίνητος να σκέφτεται αυτά που είπα. Ακόμα δεν το πίστευε και δεν θα το πιστέψει εάν δεν του πει ο Rasa αυτή την ιστορία.

-"Και εσύ πως τα ξέρει όλα αυτά;" με ρώτησε μετά από λίγα λεπτά ησυχίας.

-"Για να το πω απλά μίλησα με τον πατέρα σου." είπα και γούρλωσε τα μάτια.
-"Ήθελε να μου πει την αλήθεια για να αποφασίσω εάν θέλω να μείνω ή όχι μαζί σου, καθώς ο κίνδυνος είναι μεγάλος και ίσως πεθάνω. Όμως εγώ του είπα ότι θα μείνω για πάντα μαζί σου και αυτός με δέχτηκε."

-"Μίλησες μαζί του;!! Σε δέχτηκε;;!!"

-"Ναι Gaara, τώρα πλέον δεν έχουμε εμπόδια μπροστά μας. Μπορούμε να ήμαστε μαζί ελεύθερα." είπα και τον αγκάλιασα.

Εκείνος με έσφιξε στην αγκαλιά του σαν να ήταν η τελευταία φορά που με έβλεπε.

-"Σε ευχαριστώ." είπε και με έσφιξε πιο πολύ.

-"Για πιο πράγμα;"

-"Γιατί τόσο καιρό έβλεπα ένα ψέμα που είχα φτιάξει ο ίδιος και εμένα μακριά από τον πατέρα μου, αλλά χάρις εσένα κατάφερα να δω την αλήθεια. Σε ευχαριστώ."

-"Δεν κάνει τίποτα." είπα και άρχισα να του χαϊδεύω τα μαλλιά.

Πλέον ένιωθα δάκρυα να πέφτουν πάνω μου. Μετανιώνει πολλά πράγματα αλλά το κυριότερο τον χρόνο που δεν πέρασε με τον πατέρα του. Τώρα όμως που είμαι εγώ όλα θα αλλάξουν προς το καλύτερο. Είμαι σίγουρη.

Μετά από λίγο ηρέμησε και σταμάτησε να κλαίει. Απομακρύνθηκα λίγο και τον κοίταξα στα μάτια.

-"Gaara πρέπει να μιλήσεις με τον πατέρα σου."

♥♥ Comment and Vote ♥♥

Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)Where stories live. Discover now