Χορός - Μέρος 2ο

129 24 3
                                    

Μόλις μπήκα με τον Naruto στην αίθουσα που γίνεται η εκδήλωση έμεινα με το στόμα ανοιχτό. Ήταν πολύ ωραία όλα. Έμοιαζε σαν παλάτι. Όμως σύντομα επανήλθα στην πραγματικότητα.

-"Nashi, Naruto! Χαίρομαι που ήρθατε." ακούστηκε η φωνή του Jiraiya και γυρίσαμε προς το μέρος του.

-"Φυσικά και θα ερχόμασταν. Δεν θα το χάναμε με τίποτα." είπε ο Naruto χαμογελώντας.

-"Χαίρομαι που το ακούω και από ότι βλέπω είστε και οι δύο στις ομορφιές σας." είπε και μας επεξεργάστηκε με τα μάτια του.
-"Σου πάει πάρα πολύ το κουστούμι Naruto και εσύ Nashi δείχνεις άλλος άνθρωπος με το φόρεμα."

-"Ευχαριστώ." είπαμε ταυτόχρονα εγώ και ο Naruto.

-"Λοιπόν ελάτε να γνωρίσετε μερικούς φίλους μου." μας είπε χαμογελώντας.

Μετά άρχισε να μας πηγαίνει στους καλεσμένους για να μας συστήσει. Δεν θυμάμαι ούτε έναν μέχρι τώρα. Αναρωτιέμαι άμα θυμάται κάποιον ο Naruto.

-"Nashi! Naruto!"

Φώναξε κάποιος και γυρίσαμε να δούμε ποιος ήταν. Αμέσως χαμογέλασα στα άτομα μπροστά μου.

-"Itachi! Shisui!" είπα με χαμόγελο και τους πλησίασα.

-"Στις ομορφιές σας και οι δύο, αλλά Nashi δεν σε αναγνώρισα με το φόρεμα. Σου πάει. Να φοράς πιο συχνά." είπε χαμογελώντας ο Shisui.

-"Δεν θα με ξαναδείτε με φόρεμα σύντομα, για αυτό θαυμάστε με τώρα." είπα και σταύρωρωσα τα χέρια μου.

-"Εγινε." είπε ο Shisui και γέλασαν και οι τρεις τους.

Μετά ο Naruto έφυγε γιατί είδε την Hinata και μάλλον θα ήθελε να χορέψουν. Θα ήθελα και εγώ να χορέψω, αλλά δεν ξέρω πολλά από χορό. Αλλά θα ήθελα να χορέψω. Μπορώ να πω ότι κοιτάω, σαν χαζή τους άλλους να χορεύουν.

-"Πριγκήπησσα Nashi, μήπως θέλετε να χορέψουμε;" είπε ο Itachi, καθώς προσκηνησε λίγο και μου έδωσε το χέρι του.

-"Φυσικά πρίγκηπα Itachi." είπα και έπιασα το χέρι του.

Αρχίσαμε να προχωράμε στην μέση του δωματίου, όπου υπήρχαν κι άλλα άτομα που χόρευαν. Τον προηδοποίησα ότι δεν ξέρω να χορεύω καλά, αλλά είπε πως θα μου μάθει καθώς χορεύουμε. Έτσι τώρα βρισκόμαστε στην μέση του δωματίου και χορεύουμε στον ρυθμό της μουσικής.
(Το τραγούδι στην αρχή)

Gaara's POV

-"Και μετά...." έλεγε η Matsuri.

Έχει τώρα μισή ώρα που δεν έχει βάλει γλώσσα μέσα της. Θέλω να φύγω αλλά δεν μπορώ. Ο πατέρας μου με κοιτάει κάθε τρεις και λίγο για να δει τι κάνω.

Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)Where stories live. Discover now