Βρίσκομαι στο παγοδρόμιο με τον Gaara. Δεν έχει πολύ κόσμο. Είναι αρκετά ήσυχα για να ακούσει κάποιος καθαρά την μουσική, λέξη προς λέξη.
Παίζει ένα πολύ ωραίο κομμάτι, Aftershock- cash cash. Κάνουμε σκεϊτ στον ρυθμό της μουσικής.Είναι μια πολύ ρομαντική στιγμή μπορώ να πω.
Ξαφνικά ο Gaara μου έπιασε το χέρι και με τράβηξε στο μέρος του. Το ένα χέρι το είχε στην μέση μου και το άλλο στο μάγουλο μου. Εγώ έχω τα χέρια μου στο στήθος του, το οποίο με έκανε να κοκκινίζω ακόμα περισσότερο. Τοτε φέρνει το κεφάλι του πιο κοντά στο δικό μου.
-"Σ'αγαπώ." είπε και ήταν έτοιμος να με φιλήσει.
{...}
Ντριν Ντριν Ντριν
Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω ότι βρίσκομαι στο κρεβάτι μου. Ήταν όνειρο; Πάλι; Ήταν το μόνο που σκέφτηκα πριν πιάσω το ξυπνητήρι και το πετάξω στον τοίχο με αποτέλεσμα να σπάσει.
Έκατσα λίγο στο κρεβάτι σκέφτοντας το όνειρο. Γιατί πρέπει να ξυπνάω πάντα στο καλύτερο σημείο; Αναστέναξα και σηκώθηκα να ετοιμαστώ για την δουλειά.
Στην δουλειά όλα ήταν ήρεμα. Η συνηθισμένη ρουτίνα μπορώ να πω, με την μόνη διαφορά ότι δοκίμασα να ψήσω μερικά κεκάκια, τα οποία βγήκαν καλύτερα από ότι περίμενα. Σύντομα όμως η ώρα πέρασε και σχόλασα.
Ήταν 3:20 όταν έφτασα σπίτι το πρώτο που έκανα ήταν ένα μπάνιο. Με τα παιδιά θα βγω στης 6:30, αλλά θέλω να είμαι έτοιμη για να μην αφήσω κάτι για το τέλος.
Όταν τελείωσα με το μπάνιο έκατσα να φάω μερικά κεκάκια. Στο τέλος όμως τα έφαγα όλα. Πρέπει να κόψω τα πολλά γλυκά. Τέλος πάντων άρχισα να διαλέγω τι θα βάλω. Συνήθως φοράω ότι βρεθεί μπροστά μου, αλλά αυτήν την φορά δεν μπορώ να το κάνω αυτό. Θέλω να δείχνω ωραία σήμερα. Έτσι αποφάσισα, μετά από λίγη ώρα, σε κάτι αρκετά ωραίο και απλό.
Το ξέρω ότι δεν είναι και το καλύτερο ντύσιμο για ένα ραντεβού, αλλά θέλω να νιώθω άνετα με αυτά που φοράω. Εξάλλου δεν το λες και τελείως απλό, είναι αρκετά ωραίο.
CZYTASZ
Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)
FanfictionΝashi Western. Ενα κορίτσι που από πολύ μικρή ηλικία έχει μάθει να προσέχει τον εαυτό της. Έχει έναν Θειο, από την μεριά της μητέρας της, που την αγαπά αφάνταστα και έναν ξάδερφο που πάνε μαζί σχολείο. Όλα κυλούσαν ομαλά στην ζωή της και στο περιβάλ...