Ανησυχία

198 34 10
                                    

Μόλις τελείωσε η νοσοκόμα να περιποιείται το μάτι μου, άρχισα να περπατάω για το επόμενο μάθημα, καθώς έχασα την πρώτη ώρα. Μου είπε ότι θα είναι μια χαρά σε 2-3 μέρες. Τουλάχιστον δεν θα φαίνεται κάτω από τον επίδεσμο.

Η Sakura μου είπε ότι ο Kakazu-sensei έστειλε τον Naruto και τον Toneri στο γραφείο της διευθύντριας. Σίγουρα δεν θα την βγάλουν καθαρή από κει. Η Lady Tsunade, η διευθύντρια, είναι πολύ αυστηρή και ιδικά τώρα δεν θα τους αφήσει να φύγουν έτσι. Τουλάχιστον όχι τον Toneri. Η Lady Tsunade έχει αδυναμία σε εμένα και στον Naruto και με αυτό που έγινε βλέπω τον Toneri με διήμερη αποβολή το λιγότερο.

Με όλα αυτά κατάφερα να χάσω την πρώτη ώρα, όχι όμως και η Sakura. Μόλις με έφερε στην νοσοκόμα έφυγε και επέστρεψε στο μάθημα. Δεν παραπονιέμαι κιόλας, γιατί δεν έχασα και κάτι ενδιαφέρον.

Δεύτερη ώρα είχα Νεοελληνική Γλώσσα με την Konan-sensei έτσι πήγα στην αίθουσα που γίνεται το μάθημα. Η Konan-sensei είναι πολύ καλή δασκάλα. Δεν είμαι καλη στα θεωρητικά μαθήματα, αλλά στο μάθημα της τα πάω τέλεια. Επίσης η Konan-sensei έχει σχέση με τον Yahiko-sensei, ο οποίος διδάσκει Κείμενα όπως και ο Nagato-sensei. Πολύ καλοί καθηγητές και αυτοί.

Ήμουν έτοιμη να μπω στην τάξη όταν κάποιος έπεσε πάνω μου. Ήταν ένα κορίτσι με ξανθά μαλλιά πιασμένα σε τέσσερις ψηλές κοτσίδες.

-"Συγνώμη δεν σε είδα." μου είπε καθώς είχε ένα αμήχανο χαμόγελο.

-"Δεν πειράζει." είπα και της χαμογέλασα.

-"Είσαι καλά; Τι έπαθε το μάτι σου;"

-"Τίποτα, απλά ήμουν στο λάθος μέρος την λάθος στιγμή." είπα και χαμογέλασα αμήχανα.
- "Με λένε Nashi Western. Εσένα;"

-"Temari Sabaku."

-"Sabaku; Είσαι ξαδέρφη του Gaara;"

-"...Ναι."

-"Αληθεια; Χαίρομαι που σε γνωρίζω. Δεν ξέρω άμα σου έχει μιλήσει ο Gaara για μένα αλλά είμαι φίλη του." της είπα και ένα μεγάλο χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη μου.

Ήταν έτοιμη να μου πει κάτι αλλά μας διέκοψε η Konan-sensei που μπήκε στην τάξη.

-"Θα τα πούμε μετά." μου είπε και έκατσε στην θέση της.

Της χαμογέλασα και έκανα το ίδιο. Πάνω στην ώρα γιατί η Konan-sensei έδειχνε λίγο ανυπομονη που ήταν μερικά άτομα ακόμα όρθια.

{...}

Μόλις είχε τελειώσει το μάθημα και είχα αρχίσει να μαζεύω τα πράγματα μου για να πάω στο επόμενο. Όταν τελείωσα είδα την Temari να με περιμένει στην πόρτα.

Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant