Όταν έφτασα με τον Gaara στο ιατρείο του σχολείου πετύχαμε την νοσοκόμα να βγαίνει. Μου ζήτησε να περιποιηθω εγώ τον Gaara μέχρι να γυρίσει. Θα πήγαινε στους άλλους τραυματίες μάλλον, στον Arata και τους φίλους του.
Όταν μπήκαμε στο γραφείο της νοσοκόμας τον έβαλα να κάτσει στο κρεβάτι. Πήρα το κουτί με τις πρώτες βοήθειες και άρχισα να περιποιουμε τις πληγές του όσο πιο απαλά μπορούσα.
Κανένας μας δεν μιλούσε. Υπήρχε απόλυτη ησυχία μεταξύ μας που έκανε λίγο αμηχανη την στιγμή. Μετά από λίγο είχα τελειώσει. Εβαλα το κουτί στην θέση του και έκατσα δίπλα στον Gaara.
-"Συγγνώμη." είπα καθώς κοιτούσα το πάτωμα.
-"Για ποιο πράγμα;" με ρώτησε μπερδεμένος.
-"Άμα δεν ήμουν εγώ δεν θα βρισκόσουν εδώ τώρα και σε αυτή την κατάσταση. Σίγουρα είμαι μπελάς."
Ακόμα δεν μπορούσα να χονεψω τι είχε γίνει. Ο Gaara βρίσκετε εδώ εξαιτίας μου. Έχει χτυπήσει εξαιτίας μου. Άμα τον φοβόμουν όπως όλοι ή δεν τον είχα γνωρίσει δεν θα βρισκόταν εδώ.
Γιατί πάντα τα κάνω όλα χάλια στην ζωή μου;
-"Δεν νομίζω ότι είσαι μπελάς. Τα μπισκότα ήταν δικά σου έτσι δεν έπρεπε να τα πάρουν. Και όσο για τον Arata δεν είχε κανένα δικαίωμα να σου κάνει ότι έκανε." είπε καθώς με κοιτούσε στα μάτια.
Τι είναι αυτά που λέει; Είναι γεμάτος πληγές και μελανιές εξαιτίας μου. Πρέπει να με μισεί.
-"Μα Gaara κοίτα πως σε έκαναν. Δεν έπρεπε να με βοηθήσεις. Έπρεπε να κάτσεις να κοιτάς, όπως όλοι οι άλλοι." του είπα καθώς τον κοίταξα στα μάτια.
-"Δεν μπορώ να κάθομαι και να βλέπω την μόνη φίλη που έχω να πληρώνεται. Έγινες φίλη μου επειδή το ήθελες παρόλο που όλοι με φοβούνται και με μισούν. Και πίστεψε με χαίρομαι που το έκανες αυτό, διότι πλέον δεν είμαι μόνος. Έτσι και εγώ πρόκειται να προστατέψω την μοναδική μου φίλη."
Εκείνη την στιγμή ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στα χείλη μου. Ήμουν τόσο χαρούμενη που δεν είναι μόνος πλέον και που έχει εμένα να του καλυπτω αυτό το κενό. Είμαι χαρούμενη που το έκανε όλο αυτό για μένα, που με προστάτεψε.
-"Gaara χαίρομαι που δεν με μισείς. Νόμιζα ότι μετά από αυτό δεν θα ήθελες να κάνουμε παρέα."
-"Μην ανησυχείς. Πάντα θα είμαι εδώ για εσένα." είπε έχοντας ένα γλυκό χαμόγελο στο πρόσωπό του.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)
Hayran KurguΝashi Western. Ενα κορίτσι που από πολύ μικρή ηλικία έχει μάθει να προσέχει τον εαυτό της. Έχει έναν Θειο, από την μεριά της μητέρας της, που την αγαπά αφάνταστα και έναν ξάδερφο που πάνε μαζί σχολείο. Όλα κυλούσαν ομαλά στην ζωή της και στο περιβάλ...