Μετά από ότι έγινε πήγαμε στην τάξη για την επόμενη ώρα μαθήματος καθώς δεν θα ήταν καλό να χάσουμε και άλλη ώρα. Τετάρτη ώρα είχα αρχαία με τον Iruka-sensei, όπως και ο Gaara.
Δεν πρόσεχα καθόλου στο μάθημα. Το μόνο που σκεφτόμουν ήταν ο Gaara. Ιδιαίτερα την στιγμή που με πήρε αγκαλιά. Ένιωσα τόσο ασφαλείς μέσα στα χέρια του. Ένιωσα ότι κανένας δεν μπορούσε να με πειράξει. Ένιωσα να χάνω επαφή με την πραγματικότητα για λίγο.
Το μόνο που με ένοιαζε ήταν εκείνη η στιγμή.
Ένιωσα κάποιον να με σπρώχνει απαλά στο χέρι. Τότε ξύπνησα από τις σκέψεις μου. Κοίταξα δίπλα μου και είδα ότι αυτός που με έσπρωξε ήταν ο Gaara.
-"Είσαι καλά; Φαίνεσαι κάπως." με ρώτησε.
-"Είμαι μια χαρά." είπα αμέσως και άρχισα να μαζεύω τα πράγματα μου καθώς πρόσεξα ότι είχε χτυπήσει το κουδούνι.
-"Σίγουρα;"
-"Ναι. Μην ανησυχείς." είπα και πήρα την τσάντα μου.
Αρχίσαμε να προχωράμε στην καφετέρια. Δεν μιλούσε κανένας σε όλη την διαδρομή. Τότε ακούστηκε κάποιος να με φωνάζει. Δεν πρόλαβα να γυρίσω το κεφάλι μου και να κοιτάξω πίσω μου, καθώς ένα χέρι με άρπαξε και άρχισε να με απομακρύνει από τον Gaara.
-"Την δανειζόμαστε για λίγο." είπε κάποια.
Την ήξερα αυτή την φωνή. Ήταν η Ino.
-"Πάνε φάε με τα αγόρια σήμερα." ακούστηκε η φωνή της Sakura.
Τότε πρόσεξα ότι από πίσω ήταν και τα υπόλοιπα κορίτσια. Τι έγινε; Γιατί με τραβάνε έτσι; Εκτός εάν... Το ξέχασα ότι με είδαν να κλαίω. Σίγουρα την έβαψα.
Πριν το καταλάβω βρισκόμουν στις γυναικείες τουαλέτες. Τα κορίτσια με είχαν περικυκλωση και με κοιτούσαν περίεργα.
-"Λοιπόν τι έγινε;" ρώτησε η Sakura θυμωμένη.
-"Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς." είπα προσπαθώντας να το παίξω αθώα, αλλά με αυτό κατάφερα να την εκνευρίσω περισσότερο.
-"Nashi." είπε η Ten Ten και έβαλε τα χέρια της στους ώμους μου.
- "Σε είδαμε να κλαις. Τι έγινε;"Πρέπει να τις πω την αλήθεια. Με τα ψέματα δεν θα καταφέρω τίποτα. Είναι φίλες μου και νοιάζονται εξάλλου. Ήμουν έτοιμη να μιλήσω.
-"Ναι τι έγινε; Σε πείραξε ο Gaara ή κάποιος άλλος; Πες ποιος και θα το τακτοποιήσουμε." είπε η Ino καθώς έκανε μπουνιά το δεξί χέρι της και το βάρεσε στην αριστερή της παλάμη.
YOU ARE READING
Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)
FanfictionΝashi Western. Ενα κορίτσι που από πολύ μικρή ηλικία έχει μάθει να προσέχει τον εαυτό της. Έχει έναν Θειο, από την μεριά της μητέρας της, που την αγαπά αφάνταστα και έναν ξάδερφο που πάνε μαζί σχολείο. Όλα κυλούσαν ομαλά στην ζωή της και στο περιβάλ...