Gaara's POV
Όταν μου είπε το όνειρο που είδε νευριασα τόσο πολύ. Ο Rasa την τρόμαξε με το γραμμα και τώρα βλέπει εφιάλτες. Θα πληρώσει για αυτό που έκανε.
Θα κάνω τα πάντα για να είναι ασφαλής. Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να την βλέψει. Και θα ξεκινήσω με τον Rasa.
-"Κύριε Gaara ανησυχήσαμε. Που ήσασταν;" με ρώτησε μια υπηρέτρια μόλις μπήκα σπίτι.
Την προσπέρασα όπως και πολλές ακόμα και πήγα στο γραφείο του Rasa. Μπήκα μέσα χωρίς να χτυπήσω. Ήταν πίσω από το γραφείο του και διάβαζε κάτι χαρτιά.
-"Που ήσουν;" με ρώτησε καθώς μου έριξε ένα μικρό βλέμμα.
-"Στην Nashi." είπα και τότε με κοίταξε με ενδιαφέρον.
-"Σου είπα να χωρίσετε." είπε με έναν κρύο τόνο καθώς με κοιτούσε.
-"Δεν σκοπεύω να το κάνω αυτό." του είπα με τον ίδιο τόνο.
-"Γιατί;"
-"Γιατί την αγαπώ. Και αν πειράξεις έστω και έναν από την οικογένεια της θα το πληρώσεις ακριβά." του είπα θυμωμένα.
-"Gaara πρέπει να χωρίσετε για το μέλλον της εταιρίας."
-"Οχι." φώναξα.
-"Η Nashi θα μείνει μαζί μου. Με κάνει να νιώθω διαφορετικά. Με κάνει να νιώθω πως όλα είναι μια χαρά.
Όταν είναι δίπλα μου νιώθω ότι όλα γύρο μου αλλάζουν, ότι όλα παίρνουν ζωή.
Δεν θα σε αφήσω να την πάρεις. Την αγαπώ και θα την προστατέψω."Όσο τα έλεγα αυτά ο Rasa με κοιτούσε με ένα κρύο και αδιάφορο βλέμμα. Βαρέθηκα αυτό το βλέμμα.
-"Θα την προστατέψω με ότι έχω και θα το κάνω καλύτερα από σένα." είπα και γύρισα να φύγω.
-"Τι εννοείς;"
-"Ότι δεν θα την αφήσω να πεθάνει, όπως εσύ την μητέρα μου." είπα και έφυγα.
Δεν έχω καμία όρεξη να τον ακούσω να μου λέει δικαιολογίες για εκείνη την μέρα, την μέρα που πέθανε η μητέρα μου. Δεν μπόρεσε να την προστατέψει και αυτό έχει σημασία.
Δεν θα το επιτρέψω να χάσω πάλι κάποιον που αγαπώ. Θα προστατέψω την Nashi με ότι έχω. Θα την κρατήσω ασφαλής. Είναι ότι πιο πολύτιμο έχω.
Rasa's POV
Πήγα να τον φωνάξω όμως δεν μπόρεσα. Δεν μπόρεσα να πω το όνομά του.
Έπρεπε να του είχα εξηγήσει τι έγινε πριν καιρό. Ότι η Karura, η μητέρα του, πέθανε για να ζήσουμε εμείς, εγώ και ο Gaara.
ESTÁS LEYENDO
Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)
FanficΝashi Western. Ενα κορίτσι που από πολύ μικρή ηλικία έχει μάθει να προσέχει τον εαυτό της. Έχει έναν Θειο, από την μεριά της μητέρας της, που την αγαπά αφάνταστα και έναν ξάδερφο που πάνε μαζί σχολείο. Όλα κυλούσαν ομαλά στην ζωή της και στο περιβάλ...