Αλήθεια

185 35 10
                                    

Με τον Gaara αποφασίσαμε να πάμε στην πίσω αυλή του σχολείου για να μιλήσουμε. Το πιο ήσυχο μέρος κατά την γνώμη μου. Εξάλλου δεν θα μας ενοχλήσει κανένας τώρα, γιατί είναι ώρα μαθήματος. Το ξέρουμε ότι θα πάρουμε απουσία αυτή την ώρα, όμως, τουλάχιστον εμένα, δεν με ενδιαφέρει.

Θέλω να μάθω τι έχει ο Gaara. Δεν μπορώ να τον βλέπω στενοχωρημένο. Νιώθω την καρδιά μου να σπάει μόνο στην ιδέα ότι κάτι έχει συμβεί και έχει σβήσει αυτό το γλυκό χαμόγελο από το πρόσωπό του.

Οταν βγήκαμε στην αυλή του σχολείου πήγαμε και καθίσαμε κάτω από ένα cherry δέντρο. Στην αρχή δεν μιλούσε κανένας. Περίμενα τον Gaara να πάρει μερικές ανάσες πριν αρχίσει να μιλάει. Να μου πει όσα πιστεύει ότι πρέπει να γνωρίζω.

-"Nashi." είπε και κέρδισε την προσοχή μου.
-"Όπως σου είχα πει ο πατέρας μου διευθύνει μια εταιρεία που προσφέρει προστασία,την καλύτερη στον κόσμο. Έτσι από μικρός με προετοιμάζει για αυτή την δουλειά, για να πάρω την θέση του."

Εγώ τον κοιτούσα με απορία, καθώς δεν κατάλαβα που κολλάει η οικογένεια του.

-"Και για να πετύχω στην δουλειά αυτή, όπως λέει και πιστεύει ο πατέρας μου, δεν πρέπει να έχω φίλους ή συναισθήματα για τους άλλους. Για αυτό βάζει τα ξαδέρφια μου, την Temari και τον Kankuro, να σκορπανε κακιες φήμες για μένα διώχνοντας τους όλους μακρυά μου."

Μόλις τελείωσε να μιλάει τον κοίταξα έκπληκτη. Τι είναι αυτά που λέει; Τι πατέρας δεν θέλει το παιδί του να έχει παρέα, να έχει φίλους, να έχει κάποιον να εμπιστεύεται; Μπορεί να μην γνωρίζω τον πατέρα του αλλά τον μισώ ήδη. Μισώ τις ιδέες του, μισώ τις αποφάσεις του, μισώ την ζωή που επέλεξε για τον Gaara.

Εξάλλου είναι γελοίος. Για μια δουλειά, μια απλή δουλειά, κάνει την ζωή του Gaara δυστυχισμένη. Τον μισώ! Ο Gaara δεν είχε ποτέ του φίλους εξαιτίας του. Και όλες αυτές οι φήμες, τώρα καταλαβαίνω από που άρχισαν και ποιος τις άρχισε.

Πως μπορούν και το κάνουν αυτό;

Είναι ξαδέρφια. Είναι οικογένεια.

Έχω νευριάσει τόσο πολύ. Μου έρχεται να πάω να τους βρω και να τους βαρέσω, να τους κάνω να πληρώσουν για όλα. Να τους κάνω να πληρώσουν για τον 'τίτλο' που έχει, γιατί αυτό το άτομο δεν αξίζει να λέγεται πατέρας του Gaara.

-"Nashi." είπε ο Gaara και με έβγαλε από τις σκέψη μου.
-"Τα ξαδέρφια μου θα προσπαθήσουν να σε διώξουν μακρυά μου, για αυτό καλύτερα να με αφήσεις από τώρα." είπε και κοίταξε στην αντίθετη πλευρά.

Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz