Μόλις είχα ξυπνήσει για το σχολείο. Σήμερα είναι Δευτέρα και το χαμόγελο ακόμα υπάρχει στα χείλη μου. Μόνο στην σκέψη ότι πήγε να με φιλήσει δεν μπορώ να πάψω να χαμογελώ.
Μπορώ να κάτσω στο κρεβάτι και να τον σκέφτομαι όλη μέρα. Όμως πρέπει να σηκωθώ για το σχολείο.
Όμως... Πως θα τον αντικρίσω; Μόνο στην σκέψη ότι είναι μπροστά μου κοκκινίζω. Αναρωτιέμαι πως νιώθει και αυτός.
Gaara's POV
Μόλις είχα ξυπνήσει για το σχολείο. Το πρώτο πράγμα που σκέφτηκα ήταν η Nashi. Μου αρέσει να την σκέφτομαι όλη μέρα. Νιώθω ότι είναι μαζί μου, ότι είναι δίπλα μου.
-"Κύριε Gaara το πρωινό είναι έτοιμο." είπε μια υπηρέτρια έξω από το δωμάτιο.
-"Έρχομαι σε λίγο." της είπα και σηκώθηκα.
Μου αρέσει αυτό που νιώθω τώρα. Με κάνει να χαμογελάω και να κοκκινίζω μόνο στην σκέψη της. Μου αρέσει αυτή η <<αγάπη>> που τόσο καιρό έδιωχνα.
Την σκεφτόμουν καθώς έτρωγα και προσπαθούσα να μην χαμογελάω. Όμως είναι αδύνατον, γιατί μόνο η σκέψη της είναι αρκετή για με κάνει να χάσω το μυαλό μου.
-"Gaara πάμε." είπε η Temari και με έβγαλε από τις σκέψεις μου.
Συκωθηκα και άρχισα να προχωρώ στην λιμουζίνα που μας περίμενε έξω από το σπίτι. Μπήκαμε μέσα και αρχίσαμε να πηγαίνουμε σχολείο. Υπήρχε ησυχία για λίγο.
-"Λοιπόν πως πέρασες χθες;" με ρώτησε ο Kankuro καθώς με κοίταξε.
Εγώ δεν μίλησα. Απλά συνέχισα να κοιτώ έξω από το παράθυρο. Δεν πρόκειται να τους πω τίποτα. Θα τα πουν όλα στον Rasa και θα κινδυνεύσει περισσότερο η Nashi.
-"Ελπίζω καλά, γιατί η Nashi φαίνεται πολύ καλό κορίτσι." είπε ο Kankuro.
-"Είναι καλό κορίτσι και θα ήταν κρίμα να πάθει κάτι." είπε η Temari με ένα μικρό σατανικό χαμόγελο.
Εγώ γύρισα και την κοίταξα θυμωμένος αλλά και έκπληκτος. Εκείνη συνέχισε να με κοίτα σατανικά όπως πριν.
-"Τι εννοείς;" την ρώτησα μετά από λίγο.
-"Τίποτα." είπε και βγήκε από την λιμουζίνα.
Κάτι σχεδιάζουν και δεν μου αρέσει αυτό. Πρέπει να ιδοπιοησω την Nashi. Πρέπει να προσέχει.
{...}
Ήταν η 5η ώρα, η οποία είναι ώρα φαγητού. Έτσι πήγαινα στην καφετέρια.
ESTÁS LEYENDO
Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)
FanficΝashi Western. Ενα κορίτσι που από πολύ μικρή ηλικία έχει μάθει να προσέχει τον εαυτό της. Έχει έναν Θειο, από την μεριά της μητέρας της, που την αγαπά αφάνταστα και έναν ξάδερφο που πάνε μαζί σχολείο. Όλα κυλούσαν ομαλά στην ζωή της και στο περιβάλ...