Εφιάλτης - Παιχνίδια

129 23 2
                                    

Είμαι πάνω σε ένα κτίριο. Ουρανοξύστη μάλλον γιατί είναι πολύ ψηλό. Το πιο ψηλό στην περιοχή.

Φοράω ένα άσπρο φόρεμα, που φτάνει μέχρι το γόνατο, και έχει μικρά λουλούδια στην άκρη. Τα μαλλιά μου είναι κάτω και ο αέρας τα ανακατεύει.

Ήμουν πολύ κοντά στην άκρη. Ένα βήμα και θα έπεφτα.

Γύρισα και κοίταξα πίσω μου. Είδα τον Rasa να με κοίτα.

-"Καντο αλλιώς θα πληγώσω τους άλλους." είπε και έδειξε μερικές φωτογραφίες με τους φίλους μου και την οικογένειά μου.

Εγώ κούνησα θετικά το κεφάλι μου και ήμουν έτοιμη να κάνω ένα βήμα πίσω για να πέσω, καθώς η πλάτη μου κοιτούσε το κενό.

-"NASHI ΜΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ!" φώναξε ο Gaara που μόλις είχε έρθει.

Έδειχνε λαχανιασμένος. Μάλλον έτρεχε για να έρθει εδώ. Για να με προλάβει. Πήγε να έρθει κοντά μου, αλλά οι σωματοφυλακες του Rasa τον έπιασαν. Προσπάθησε να ξεφύγει αλλά ήταν αδύνατον.

-"Τώρα!" μου φώναξε ο Rasa.

Εγώ κοίταξα τον Gaara και χαμογέλασα.

-"Gaara." είπα και εκείνος σήκωσε το κεφάλι του και με κοίταξε στα μάτια, τα οποία ήταν έτοιμα να δακρύσουν για τελευταία φορά.
-"Σε ευχαριστώ για όλα. Σε αγαπώ και πάντα θα το κάνω." είπα καθώς δάκρυα κυλούσαν από τα μάτια μου και χαμογελούσα.

Έκανα ένα βήμα πίσω και έπεσα. Το τελευταίο που άκουσα και είδα ήταν ο Gaara να φωνάζει "Όχι" και τον Rasa να χαμογελά νικητήρια.

Συγνώμη Gaara αλλά πρέπει να σας προστατέψω όλους. Ελπίζω να με συγχωρέσεις.

Gaara σ'αγαπω.

{...}

Τότε άνοιξα τα μάτια μου και είδα ότι ήμουν στο δωμάτιο μου. Ανεσενα βαριά και ήμουν ιδωμένη.

-"Nashi είσαι καλά; Τι έγινε;" ακούστηκε η φωνή του Gaara από δίπλα μου.

Χωρίς δεύτερη σκέψη τον αγκάλιασα.

-"Σε αγαπώ. Σε αγαπώ τόσο πολύ." είπα καθώς τον αγκάλιαζα και ήμουν έτοιμη να κλάψω.

Ο Gaara ξάπλωσε πίσω και εγώ πλέον ξάπλωνα στο στήθος του. Άρχισε να μου χαϊδεύει τα μαλλιά. Με ηρεμεί όλο αυτό.

Κάτσε! Τι δουλειά έχει ο Gaara σπίτι μου;!! Έπρεπε να είχε φύγει.

Πήγα να σηκωθώ και τότε είδα ότι δεν φορούσε μπλούζα. Αμέσως κοκκινησα.

-"Gaara γιατί δεν φορας μπλούζα;"

-"Το βράδυ είχε πολύ ζέστη."

Σηκώθηκα από πάνω του, πήρα ένα μαξιλάρι, το πέταξα πάνω του και τον πέτυχα στην μούρι.

-"Βάλε μια μπλούζα!" του φώναξα καθώς του πέταξα το μαξιλάρι.

Ήμουν ακόμα κόκκινη. Όσο τον βλέπω έτσι κοκκινίζω ακόμα περισσότερο. Σίγουρα είναι γυμνασμένος. Έχει ένα πολύ ωραίο σώμα.

Τι σκέφτομαι;!!

Τότε είδα τον Gaara να σηκώνεται και να έρχεται σε εμένα με ένα παιχνιδιαρικο χαμόγελο. Ενστικτωδώς άρχισα να κάνω πιο πίσω. Όμως το δωμάτιο δεν είναι πολύ μεγάλο έτσι σύντομα έφτασα στον τοίχο.

Ο Gaara ήρθε κοντά μου και έβαλε τα χέρια του στον τοίχο από πλάγια για να μην μπορώ να φύγω. Με κοιτούσε στα μάτια και ακόμα είχε εκείνο το χαμόγελο. Το βλέμμα μου κατέβηκε στο γυμνασμένο σώμα του και αμέσως κοκκινησα.

-"Σου αρέσει αυτό που βλέπεις;" με ρώτησε ο Gaara με έναν παιχνιδιαρικο τόνο.

-"Gaara." είπα και τον χτύπησα απαλά στο στήθος.

Εκείνος γέλασε λίγο και άρχισε να με πλησιάζει μέχρι που ακούμπησε το μέτωπο του στο δικό μου.

-"Πρέπει να σε τιμωρίσω για το μαξιλάρι." είπε και το βλέμμα του δεν άφησε ποτέ το δικό μου.

Απομακρυνθηκε λίγο και με πήρε αγκαλιά σε στιλ νύφης. Με πήγε στο κρεβάτι και με πέταξε πάνω. Πήγα να σηκωθώ αλλά ανέβηκε από πάνω μου.

-"Ώρα για την τιμωρία σου." είπε και άρχισε να με γαργαλάει.

Εγώ άρχισα να γελάω και να προσπαθώ να ξεφύγω, αλλά ήταν αδύνατον. Μετά από λίγο, που ήταν αιώνας για μένα, με άφησε. Όταν σταμάτησα να γελάω τον κοίταξα θυμωμένη και αυτός μου χαμογέλασε. Με πλησίασε και με φίλησε.

-"Είσαι χαζός." του είπα μετά το φιλί.

-"Και εσύ είσαι χαζούλα." είπε και με αγκάλιασε.

Ακόμα δεν φορούσε μπλούζα, το οποίο με έκανε να κοκκινησω, αλλά νιώθω τόσο ωραία στην αγκαλιά του.

Μετά σηκωθήκαμε και πήγαμε στην κουζίνα για να φάμε πρωινό. Του εξήγησα τι είδα στο όνειρο, το οποίο περιέγραψα σαν εφιάλτη. Όταν τελείωσα εκείνος αμέσως με αγκάλιασε.

-"Δεν θα επιτρέψω σε κανέναν να σε βλάψει. Θα είμαι δίπλα σου ότι και να γίνει. Θα σε προστατέψω." είπε και με έσφιξε στην αγκαλιά του.

-"Σε ευχαριστώ Gaara. Δεν θα σε αφήσω ποτέ." είπα και τον αγκάλιασα και εγώ.

Καθησαμε αρκετή ώρα αγκαλιά μέχρι που έφτασε η ώρα να φύγει. Στεναχωριθηκα λίγο αλλά μου είπε ότι θα έρθει όσο πιο σύντομα μπορεί, έτσι ηρέμησα λίγο.

Εξάλλου σήμερα ξεκινάω πάλι την δουλειά έτσι καλύτερα να ετοιμαστώ.

♥♥ Comment and Vote ♥♥

Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)Where stories live. Discover now