Μόλις όλοι ήταν όλοι χωρισμένοι σε ομάδες αρχίσαμε τις ασκήσεις που μας έβαλε ο Guy-sensei. Στην αρχή τρέξαμε λίγο, μετά κάναμε διάφορες ασκήσεις χέρια-πόδια και τώρα θα παίξουμε βόλεϊ με τον συνεργάτη μας.
-"Είσαι καλά;" με ρωτάει η Temari.
-"Ναι μια χαρά... Απλά δεσμού ένα λεπτό... Να πάρω μια ανάσα." είπα καθώς είχα κάτσει κάτω και έπαιρνα βαθιές αναπνοές.
Ήμουν πολύ κουρασμένη. Μόλις είχα σταματήσει να τρέχω. Δεν λέω έχω καλή φυσική κατάσταση, αλλά μέχρι ένα σημείο. Δεν μπορώ να τρέξω όσο ο Guy-sensei, όπως και οι πιο πολλοί δεν μπορούν. Ευτυχώς όμως δεν μας μαλώνει όταν σταματάμε μετά τους δύο κύκλους του γηπέδου. Ναι σωστά διαβάσατε. Κάνουμε δύο φορές τον κύκλο του σταδίου τρέχοντας για "προθέρμανση" όπως λέει ο Guy-sensei.
Ευτυχώς όμως τελειώσαμε και τώρα θα παίξουμε λίγο βόλεϊ. Τα αγόρια δεν ενθουσιάστηκαν όταν το άκουσαν, αλλά δεν έχουν άλλη επιλογή. Εξάλλου μετά από ένα τέταρτο θα αλλάξουμε και θα παίξουμε ποδόσφαιρο ή για την ακρίβεια πασούλες με τον συνεργάτη μας.
-"Είμαι έτοιμη." είπα και σηκώθηκα.
Η Temari πήρε την μπάλα και αρχίσαμε να παίζουμε. Είναι πολύ καλή στο βόλεϊ. Παίζουμε 2-3 λεπτά τώρα και η μπάλα δεν έχει πέσει κάτω ακόμα. Σίγουρα είναι καλή στην γυμναστική, όπως και εγώ.
Gaara's POV
Δεν το πιστεύω. Δεν φτάνει που συνεργάζομαι μαζί του, τώρα θα πρέπει να παίξω και βόλεϊ μαζί του. Η τύχη δεν είναι με το μέρος μου σήμερα.
Μόλις είχαμε αρχίσει να παίζουμε και δεν τα πηγαίναμε καλά. Η μπάλα έπεφτε συνέχεια κάτω με αποτέλεσμα να νευριάζουμε και οι δύο. Άμα έπαιζα με την Nashi δεν θα γινόταν αυτό και θα περνούσα καλύτερα.
-"Σίγουρα είσαι άχρηστος." είπε ο Kankuro, καθώς πήρε την μπάλα από κάτω.
-"Τι είπες;" τον ρώτησα καθώς τον κοίταξα θυμωμένος.
-"Αυτό που άκουσες. Είσαι άχρηστος. Λίγο βόλεϊ δεν μπορείς να παίξεις. Αναρωτιέμαι στην δουλειά πως τα καταφέρνεις." είπε και με κοίταξε με ένα βλέμμα γεμάτο βαρεμάρα.
-"Και τι σε ενδιαφέρει πως τα πάω στην δουλειά;" τον ρώτησα θυμωμένος.
-"Δεν με ενδιαφέρει ακριβώς. Απλά στεναχωριέμαι για την Nashi που κάνει παρέα με ένα άτομο σαν εσένα." είπε με ένα σατανικό χαμόγελο.
Είχα αρχίσει να νευριάσω περισσότερο. Τι θέλει και ανακατεύει την Nashi; Έχει κάποιο σχέδιο για να το κάνει αυτό. Κανονικά δεν πρέπει να απαντήσω, όμως δεν μπορώ να το αφήσω έτσι.
STAI LEGGENDO
Ο καινούργιος μαθητής (Gaara)
FanfictionΝashi Western. Ενα κορίτσι που από πολύ μικρή ηλικία έχει μάθει να προσέχει τον εαυτό της. Έχει έναν Θειο, από την μεριά της μητέρας της, που την αγαπά αφάνταστα και έναν ξάδερφο που πάνε μαζί σχολείο. Όλα κυλούσαν ομαλά στην ζωή της και στο περιβάλ...