İçimde bir fırtına kopuyordu.
Aralarında biraz sevinç ve biraz da şaşkınlık vardı. Daha dakikalar önce Taehyung'un asla beni arzulamamasından korkarken bir an da birbirimizi rahatlatmamız garibime gitmişti.
Ben onun gibi kendimi ilk keşfettiğim zamanlar bırak birini öpmeyi konuşmuyordum bile. Zor zamanlar geçiriyordum. Ama Taehyung'un gerçekten çok üzerine gitmiştim.
Mesela biri beni öpse belki daha çok korkardım. Belki kötü bir şey değildi, belki elimizden gelmiyordu ama çevremizde ki onca insandan çekiniyordum. En başta ailemin tepkisinden korkuyordum zaten.
Ama Taehyung tüm bunlara rağmen benden hoşlandığını itiraf etmiş, korkmasına rağmen cinsel yònden bana yaklaşmıştı.
Bir yanım üzgündü, tüm içinde ki kendisiyle olan çatışmalarını kulak ardı etmiş, kendimi düşünmüştüm. Aslında onu en iyi benim anlamam gerekiyorken anlamamıştım, anlamak istememiştim. Onun benim olmasını isteyince her şeyin kolayca olup bitmesini ve bana gelmesini istemiştim.
Ama bir yanım da seviniyordu. İyi ki yapmışım diyordu bencil tarafım. Belki yapmasam benden etkilenmeyecekti. Benden etkilenmesinin nedenini hala bilmesem de tahminlerim vardı. Hayatında ilk defa bir erkek onu öptüğü için olabilirdi. Ya da hayatında ilk defa bir erkek ona duygularını itiraf ettiği içinde olabilirdi.
Aslında başka bir nedeni de olabilirdi. Bunu ancak ona sorarak öğrenebilirdim.
"Bir şey sormak istiyorum." Dedim önce. Bulunduğumuz durum veya üzerimizin menilerle kaplı olması şuan için umurumda bile değildi. "Eşcinsel olmadığından ikimiz de eminiz. Nasıl oldu da benden hoşlandın veya nasıl oldu da benden etkilendin?"
Sertçe yutkunup zevkten baygınlaşmış bakışlarını yere dikti. Cevapları kafasında toparlamaya çalıştığını anlamam uzun sürmemişti. O düşünürken boş durmamak amacıyla önce baksırını geri giydirdim ona. Elim hiçbir zaman yaramazlıklarından geri kalmıyordu. Birazcık çıplak kalçalarında oyalanmış olabilirdim.
Daha sonra eşofmanını da giydirip sağ elimde ki yapışkan meniyi umursamadan ellerimi belinde konumlandırdım.
Böyle durumlarda pek çekinmiyordum. Zevkin yan etkileri de olabilirdi ama cinsellikte aktif bir rolü üstleniyordum. Bu özellikle Taehyung gibi cinselliğe oldukça uzak biriyse daha çok aktifliğe sahiptim. Bir kere Taehyung ilk defa bir erkekle böyle şeyler yapıyordu ve ister istemez kendisini geri çekiyordu. Sonra da bu gibi işler bana kalıyordu.
Geçmiş zamanlar da olan ilişkimde de böyle olmuştu. Gayet açık sözlü, duygularını rahatça belli eden bir sevgilim vardı fakat işler ilerlediğinde bir an da suskunlaşıp kendisini geri çekmeye başlamıştı.
Ben onun baskın karakteri karşısında duygularımı anlatırken pasif kalıyordum. Bu yüzden yatakta da pasif taraf olacağımdan emindim. Benim için pasiflik veya aktiflik sorun değildi. Sevdiğim biriyle tamamen birleştiğimiz de bunun kimin yaptığı pek önemli değildi.
Bu Taehyung için de geçerliydi. Ben duygular konusunda oldukça pasif bir insandım. Hoşlandığım biriyle rahatça konuşamaz hemen heyecan yapardım. Ama ortam seks koktuğu zaman bambaşka biri olur, utangaçlığımı raflara kaldırırdım geri almak üzere.
Ve şuan utanç denen duygu banyo kapısının arkasında kalmış, Taehyung bir seferliğine utanç duygusunu yanında getirmişti.
Bir ilişkide iki utanç duygusu fazla olduğu için birimizden birinin belli zamanlar da onu kapı dışarı etmesi gerekiyordu.
Ve bu ben olmuştum.
Karşımda ki çocuğunda bu tarz durumlarda utangaç olmadığı belliydi. Tabi ben bir kız olsaydım ama erkektim. Ve bu yaptıkları ona yanlış geliyordu eminim.
"Normalde derslere düşkün biri olduğum için insanlardan kendimi soyutluyordum." Evet bir de derslere düşkünlüğü vardı. O konuyu ayriyetten soracağımı aklıma not edip klozete doğru yürüdüm. Tabi Taehyung'u da kendimle birlikte çekmeyi de unutmamıştım.
Klozete önce onu oturtup kucaklarına yerleştim. Anında kolları yerini bulmuş, belime dolanmıştı. Bakışları ise bir türlü gòzlerime ulaşamamıştı.
"Sana yardımcı olamayacağımdan o kadar emindim ki, ama nedense bakışların, mimiklerin dikkatimi çekti ve istemsizce kabul ettim. Sonraları benim hareketlerimden etkilendiğini anlamaya başladım. Daha doğrusu başta saçma geliyordu ama o gece benden etkilendiğini söylediğinde aslında doğru anlamış olduğumu öğrenmiştim. İlk başta beni öpmen beni iğrendirirmiş, seninle biraz oynamıştım. Ama sonra lavaboda ister istemez senin dudaklarının tadı güzel gelmiş, her gòrdüğüm yer de seni òpmek istemiştim." Duraksadı ve bakışları olması gereken yere sabitlendi. Gözlerime.
"Gerçekten baya düşündüm, erkekleri bile dikizledim." Güldü. "Porno izledim. Ama hiç biri dikkatimi çekmedi. Mesela hala kızlardan etkileniyorum fakat sen istisnasın Jimin. Yine de cinsel yönden senden etkilenmiyordum. Tamam dudaklarının tadını seviyorum fakat bir erkekle cinsel ilişkiye girecek olmam hala garip hissettiriyor."
Onu başımla onaylarken ellerimle ensesinde ki saçlarıyla oynuyordum. Onu cesaretlendirebilirmiş gibi.
"Bana alışmam için zaman ver Jimin. Tamam bugün şansımı zorlayıp ellemiş olabilirim ama bilmiyorum yapamayacakmışım gibi geliyor. Sadece senin zevk alırken ki yüz ifadelerin çok hoşuma gitti. Mimiklerinde bir sihir var gibi."
Gülümseyip yanağından öptüm ve geri çekildim. "Hazır hissedene kadar böyle devam edebiliriz hmm?"
Biraz tereddüt etse de beni onaylamıştı. Aramızda ise konuşacak bir konu kalmayınca garip bir sessizlik olmuştu. Ben de bu sessizliği bozmak için arsızlığımı kullanarak dalga geçercesine konuştum.
"Hazır hissedersen eğer ben üstte olurum."
Kaşlarını çattı. "Anlamadım?"
"Bunda anlamayacak ne var?" Omuz silkip yüzüme en masum gülüşlerimden birini yerleştirdim. Masumken beni kimse reddedemiyordu. "Ben üstte olurum dedim."
"Yuh amına koyayım." Beni bir an da itince ayağa kalktım. Kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum. Çünkü içinden tanımadığım biri çıkmış, götü tutuşmuştu. Böyle şeyler sòylemesem onun gayet ağır başlı ve tepkisiz bir insan olduğunu düşünmeye devam edecektim. "Beni mi sikmeyi dile getirdin sen az önce?"
Yüzüme ciddi bir ifade yerleştirdim. "Evet, olamaz mı?"
"Ya bir siktir git şuradan. Ben alışmaya çalışıyorum bana zaman ver diyorum, gelmiş hazır olunca seni sikerim diyor."
"Òyle demedim." Bu hali fazla hoşuma gitmişti. "Üstte olurum dedim."
"Ha öyle deyince sikini düz duvara sokuyorsun sanki." Bu sefer gerçekten dayanamamış, bir kahkaha patlatmıştım. "Beni sikeceksin işte."
Gözlerinde ki korku ve surat asması onunla hep dalga geçmem için beni körüklüyordu. "Bu normal bir durum. Bir erkekle birliktesin sen şuan alırsın da verirsin de."
Gözleri kocaman olduğunda ellerini nereye koyacağını bilememiş, daha sonra aralık olan bacaklarını birbirine yapıştırıp ellerini dizlerinin üzerine koymuştu.
"İkimizde de birer sik ve birer delik mevcutken neden birimizin siki boynu bükük kalsın ki?" Elimi saçlarına atıp karîştırdım. Bir an için aramızda ki görünmez duvarların yıkıldığını hissetmiş, karşısında rahatlığa ulaşmıştım. "Dönüşümlü yaparız. Hadi yine iyisin benim deliğimde giriş çıkışlara izin verdi."
Taehyung bir an da ayağa kalktığında korkuyla yutkunup yan yan banyo kapısına ilerlemeye başladım. Bu sefer şansımı fena zorlamıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nemesis あ vmin ✓
FanfictionOkulda soğukluğuyla ünlü olan bir çocuk ve onu zorunlu olarak etkilemeye çalışan diğer çocuğun hikayesi. "Onu etkileyebilmen için kız kılığına girmen gerekecek dostum. Duyduğuma gòre göğüs seviyormuş." *** "Nemesis?" Kütüphane raflarının arasında g...