Derin nefes alış verişler, ortama hakim olan garip bir ses.
İkisinin birleşimi beni tahrik etmiş, hatta o da yetmemiş az önce boşalan Taehyung'u bile tahrik etmişti.
Taehyung gözlerini gözlerimden ayırmadan üzerinde ki kazağı çıkardı ve dağılan saçları eşliğinde dudaklarını ıslattı. "Yapacağım."
Tereddütle de sòylese tahrik olduğu için geri de dönmüyordu. Yüzümde istemsizce beliren gülüşle elimi üzerimde ki son parçaya atıp baksırımı yavaşça kalçalarımdan sıyırdım.
Taehyung'da bana yardımcı olunca ikimizde çıplak kalmıştık. Şuan tek korkum penisimden iğrenip vazgeçecek olmasıydı. Dokunmuş olabilirdi, ama hiç bakmamıştı.
Şimdi bile bakmamış, dudaklarını dudaklarıma bastırmıştı. Hemen bir elimi boynuna diğer elimi çıplak beline dolamış, vücudunu keşfe çıkmıştım.
Taehyung dudaklarını yavaşça dudaklarımdan çektikten sonra dudaklarının hizasını çeneme ordan da boynuma indirmişti.
Garip bir şekilde en ufak dokunuşu tüm hücrelerimi titretiyor, gözlerimin kaymasına sebep oluyordu.
Sert ve rahatsız edici yatağım bile şuan çok rahat hissettiriyordu.
"Ahh." Boynumda hissettiğim hafif ısırığın ardından inlemelerimi serbest bırakıp belimde ki elimi yavaşça kalçasına indirdim. O diliyle ısırdığı yerlerin üzerinden geçerken bedenime yayılan zevkin etkisiyle kalçasını avuçladım.
Bu sefer Taehyung'da inlemiş, kulaklarım huzurla dolmuştu. İnlemeleri beni fazlasıyla etkiliyordu. Ses tonu mükemmeldi.
Dili boynumda oyalanırken yavaşça dilini sürterek göğüsüme doğru inmiş, benim altında iyice kıvranmama sebep olmuştu.
Bu kadar yavaş olmasına anlam veremiyordum. O ne kadar yavaşsa ben de o kadar sabırsızlanıyordum.
"H-hızlı ol." Kesik nefeslerimin arasından fısıldasam da umursamayan Taehyung öpücüklerini karnıma doğru indirmiş beni çileden çıkarmıştı.
Elim artık aşağı kaydığı için saçlarına gelirken bunu fırsat bilerek saçlarından tutup kafasını kendimden uzaklaştırdım. Zaten onu ağzıma aldığımda aletim sertleşmişti, şimdi ise daha çok tahrik olmuştum. "Hadi artık."
Derin bir nefes verip geri yukarı doğru kaydı ve vücudunun ağırlığını üzerime bıraktı. Bu sayede sertleşmiş aletlerimiz birbirine temas etmiş, ikimizde derince inlemiştik.
Taehyung kafasını yeniden boynuma gòmüp kendince renklendirirken ben de kaldığım yerden ellerimi vücudunda dolaştırmaya devam etmiştim.
Boynumda bu sefer daha çok oyalandığı için sinirlenip iki elimle kalçalarını canını acıtacak sertlikle kavradım ve Taehyung'un kafasını boynumdan uzaklaştırmasına neden oldum. "Yah!"
"Hızlı ol dedim sana, sen yeniden sertleşiyor olabilirsin ama ben eve girdiğimden beri bir kere bile boşalamadım." Kaşlarım ne kadar çatılıyorsa onun gülümsemesi o kadar genişliyordu. "Canım yanıyor."
Kafasını belli belirsiz iki yana sallayıp gözlerini devirdi ve nefesini yüzüme doğru üfledi. "Pekala, krem var mı?"
"Olması gerekiyordu, bir dakika." Üzerimden hafifçe doğrulunca elimi hemen yatağımın kenarında duran küçük komodine attım ve çekmeceyi açtım. İçini elimle taradıktan sonra elime değen tanıdık kutuyu alıp Taehyung'a uzattım.
Taehyung kutunun içerisinde ki kremi çıkarırken dizlerinin üzerinde doğrulmuş ve ağırlığını üzerimden çekmişti. "Prezervatifin var mı sevgilim? Gerçi kesin vardır."
"Neden 'kesin vardır' dedin?"
"Azgının tekisin de ondan." Kremi eline alıp kutuyu yere attıktan sonra tek kaşını kaldırıp bir cevap beklercesine bana baktı. "Prezervatifi sormuştum?"
"Var ama gerek yok."
Gözlerini kapatıp derin bir nefes verdi ve kremin kapağını yavaşça açtı. Dayanmanın sınırına gelmiştim artık, bir an önce penisimin rahatlamasını ve Taehyung'u hissetmeyi istiyordum.
Kremin kapağını da sonunda açmış, önce kendi penisine sürmüştü. Daha sonra kremi de kapağını kapatma gereği duymadan yere atıp biraz daha aşağı kaydı. Ona yardımcı olmak için dizlerimi kırıp bacaklarımı iki yana ayırdım.
Bu sayede deliğim ortaya çıkmıştı. Taehyung ise kremli elinin bir parmağını yavaşça deliğime soktuğunda bedenim titremişti. Ve hafif sızıların alt tarafımı ele geçirmesine neden olmuştu. Daha sonra ikinci parmakta dahil olunca yavaşça dudaklarım aralanmış, kesik kesik nefesler almaya başlamıştım.
Parmakları yavaşça git gellere başladığında daha fazlasını istediğimi fark ederek onu durdurdum. "Yeter bu kadar."
Parmaklarını içimden çıkarıp üzerime eğildi ve bir elini penisine atıp deliğime konumlandırdı. Daha sonra ise yavaşça içime girmeye başlamıştı. Boğazımdan derin bir inleme gelse de zevk almıyordum. Ucu içime yeni girmiş, acıdan deliğim kasılmıştı.
"K-kasma kendini."
Ona demesi kolaydı tabi, koca sikini daracık deliğime almaya çalışan bendim. "S-sikilen sen değil-ahh!"
Kurmaya çalıştığım cümleden olsa gerek birden tamamını içime sokmuş, gözlerimin acıdan buğulanmasına sebep olmuştu. "Sikeyim seni Taehyung."
"Düzgün konuş." Nefes nefese konuşup üzerime uzandı ve dudaklarımı dudaklarıyla örttü. Dudaklarımız açlıkla birbirini tamamlarken o çoktan içimde ki hareketlerine başlamıştı.
Böyle daha iyiydi en azından acı yerini yavaş yavaş zevke bırakıyordu. Kollarımı beline dolayıp sıkıca sardım. Taehyung ise bir elini aşağı indirip aletimi kavramış ve giriş çıkışlarına oranla çekmeye başlamıştı.
Nefes alamadığımızı hissettiğimiz an ikimizde öpüşmeyi sonlandırırken Taehyung kafasını yana kaydırıp dudağının hizasını kulağıma getirmişti. "S-eni seviyorum."
"Ahh." Zevk noktama vurulan darbeyle büyük bir zevkle inledim ve bacaklarımı beline doladım. "Ben de.."
İkimizde sona yaklaşmıştık. İnlemelerimiz bu küçük ve boğuk dairemde yankı yapıyor, kulaklarımıza güzel bir nâme gibi geri dönüyordu.
Ve saniyeler sonra Taehyung'un menileri içimi doldurmuş, ben ise Taehyung'un karnını menilerimle renklendirmiştim.
Şimdi dairemde derin soluklanmalar yankı yapıyordu. Taehyung terli vücudunu tamamen üzerime bıraktığında yorgunlukla bacaklarımı uzatmış gözlerimi kapatmıştım.
Terlememden dolayı saçlarım sırılsıklam olmuştu.
Ellerimi yavaş bir ritimde Taehyung'un sırtında gezdiriyor, bir yandan da kendimce sırıtıyordum.
Sonunda bu aptal esmerle bir bütün olmuş, onun tamamiyle benim olduğunu hissetmiştim.
Soluklanan Taehyung kafasını gömdüğü yastıktan kaldırıp alnını alnıma yasladığında yorgunca gözlerimi araladım.
"Seni gerçekten çok seviyorum, Jimin." Kafasını kaldırıp terden alnıma yapışan saçları geriye doğru itti ve alnıma uzun bir öpücük kondurdu. "Hayatımda ilk defa bir erkeği böylesine seviyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
nemesis あ vmin ✓
Fiksi PenggemarOkulda soğukluğuyla ünlü olan bir çocuk ve onu zorunlu olarak etkilemeye çalışan diğer çocuğun hikayesi. "Onu etkileyebilmen için kız kılığına girmen gerekecek dostum. Duyduğuma gòre göğüs seviyormuş." *** "Nemesis?" Kütüphane raflarının arasında g...