28. |Pamiętnik|

923 109 80
                                    

Art w mediach autorstwa ZuZiaArt

♤♧♤♧♤♧♤

~ Oczami Candy'ego ~

- Ja zawrze umowę z Blanką, a to będzie wolne. - Powiedział demon.

- Ej... - zaczęła Bloody. - A co Wendy, Weralin, Mią i Kasandrą!?

- Czym!? - Will się zdziwił.

- Ty myślałeś, że jest nas tylko dwie!? - warknęła.

- Tak, i w umowie, będzie pozbycie się ich...

- W sumie... - Rzekłem, ale zaraz napotkałem wkurwiony wyraz twarzy siostry. - Nic nie mówie...

~ Oczami Karoliny ~

- Nara James...! - pożegnałam się. Tak, musiał już jechać, a szkoda. Nawet go lubiłam... Jedyne co jeszcze mi powiedział, to abym przeczytała pamiętniki Błękitka i dał mi do nich klucz. Skąd on to ma?! Nieważne. A i wspomniał, żebym wyruszyła w wyprawę, abym zniszczyła portal, w którym to coraz to nowe stworki przechodzą na nasz świat, ale mogę wyjść dopiero po rozprawie... Więc pamiętniki!!! Przybywam!!!

~ Oczami Candy'ego ~

- Nie!!! - zarknęła Blanka.

- Tak!!! Albo on zginie! - Demon przyłożył mi do gardła długi miecz. Znurzony spojrzałem na niego jak na czupka.

- Dobra!!! Tylko jaźnie zostają!!! I chce klucz do sekrecium!!! - Krzyczała. Ciekawe co w domu...?

- No i gitara! Zaraz... Klucz do sekrecium?!? - Will spojrzał na nią z przerażeniem. Bloody podeszła do niego, a wargami lekko musnęła jego usta. Zaraz się porzygam!!!

- Tak, to deal? - zapytała.

- Deal! - wyciągnął w jej kierunku płonącą dłoń. Pakt został zawarty. Wracam do domu....

~ Oczami Karoliny ~

- Hmmm... - zaczęłam czytać.

Drogi pamiętniku dzisiaj som moja usma urodziny. Dostałam Cie od Piter i powstanowiła że bede w tonie pisał.

- O jeżu... - westchnęłam.

Dzisiaj byłem na cmentarzu odwiedzić grób Patrycji, tak bardzo mi jej brakuje. Jakbym tylko mógł coś zrobić, aby żyła...

~*~

Zostałem uczniem Offenderman. Tak bardzo się cieszę!

~*~

Wiem, że to trudne, ale zostałem... Zabity...? Lecz żyje... Zostałem duszą o ludzkim ciele... Podobnie jak Jason, Jack i Piter. Jesteśmy teraz najlepszymi przyjaciółki, a moja siostra żyje!!! Żyje!!! Tylko jest inna, ale to mnie nie obchodzi!

Taki Cyrk (w trakcie poprawienia lor)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz