- Dwa... Trzy tygodnie... - powtórzyłem. - Będzie się działo....! - mruknęłam zadowolona.
- Dokładnie. - Papyt fukną.
- RAZ!!! DWA!!! TRZY!!!! ALBANIA!!!!! AAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! - podniósłam głowę w stronę krzyków i... James w raz z Jason wyskoczyli z okna na trzy prostu do basenu, trzymając się za rękę w strojach kąpielowych. I tak se spadali krzycząc... I nagle CHLUUUUP.
- KRZYCZAŁEŚ JAK BABA! - Krzyknął James poczym ochlapał brata wodą.- PRZYNAJMIEJ JĄ NIE JESTEM CIOTO! - Jason zaczął chlapać w niego wodą jak opętany, a jego brat nie dawał na wygraną.
- Ja też *-* - szepnęłam i wyciągnęłam rączki w ich kierunku.
- Nie. - Candy powiedział twardo. - Jeszcze Cię zabiją.
- FUCK ME LIFE!!! - Wykrzyknęła okrzyk wojenny i... Chciałam skoczyć, tak bardzo chciałam to zrobić, już leciałam! Już grała w tle muzykę aj be lif aj ken flaj, ale NIE!!!! NO!!! Niebiesko włosy mnie złapał i posadził na SWOICH kolanach.
- Nie. - Mruknął mi we włosy.
- Bo cukrzycy dostane. - Warknął nad nami Jack, i jednym ruchem nogę wypchnąl nas do basenu.
- JACK!!!! - Zawyłam razem z Candym jak się wynurzyliśmy.
- To ja spadam... - i zaczął uciekać. Ja w tym czasie, razem z moim towarzyszem wyszliśmy z basenu, no i... Goniliśmy go...
~*~
- Jakieś ostatnie słowo? - Zapytałam. To tak... Staliśmy na dachu posiadłości, a na brzugu stała związana zebra.
- Wy chyba nie... - nie zdążył rzec, ponieważ Błękitek lekko do popchnął przez co spadł. Na dół...
- Emmm... ;-;
- Co się stało Karolina?
- Wylądował w krzykach ;-;
- ;-;
- CO ROBIMY?! ;-;
- Udajemy, że go nie znamy.
- Candy... - mruknęłam załamana. - Do doskonały pomysł! - Nagle obraz zrobił się czarno biały, a na moim i Błękitka nosie pojawiały się czarne okulary, a w tle było słychać muzykę "Thug Life"
- Wracamy na dół? - Zapytał mnie.
- Nom. - Odpowiedziałam, poczym popchnęłam niebiesko włosego, przez co spadł, lecz tym razem trafił do basenu.
- KAROLINA!!!!!! - Zawył już na dole.
- Już pędzie! Łap mnie!!! - Krzyknęła i se skoczyłam z DACHU.
CZYTASZ
Taki Cyrk (w trakcie poprawienia lor)
FanfictionZmiany w lor - ✔️ - aktualne i zmienione Jason the Toy Maker poszukuje kobiet do swojej najnowszej kolekcji lalek. Problem polega tylko na tym, że jego modelki muszą mu się dobrowolnie oddać. Wykorzystuje więc na naszej głównej bohaterce różne met...