UWAGA!!! W PAMIĘTNIKACH CANDY'EGO ZAPOMIAŁAM DOPISAĆ IMIĘNIA TEJ DZIEWCZYNY!!! JUŻ JEST DOPISANIE... ALE JAKBY KOMUŚ NIE CHCIAŁABY SIĘ SZUKAĆ TO JEST TO "NATALIA" ~ FireHair102
♤♧♤♧♤
- Poczekajmy do jutra... Może się znajdzie...? - zaproponował Papyt. Ten to zawsze na luzie.
- On ma rację... - mruknął Jack. - Nie myślicie, żeby chciałaby wracać do domu?
- No nie... Przecież raz mi opowiadała jak ja tam nienawidzą , to napewno nie to... - Meyer się zamyslił. - A te twoje pamiętniki?
- Wszystkie zostały otwarte, ale nie mam pojęcia jak! - spojrzałem na nie. - Przecież klucz nosze jako naszyjnik - dodałem ściszonym głosem. Zacząłem je zbierać.
A jeśli to była Karolina? A jeśli to właśnie dlatego uciekła?
Myślałem intensywnie. Chłopaki wyszli z pokoju, a ja zadręczałem się myślami. Leżałem na łóżku przywracając się z boku na bok. Było strasznie ciepło mino nocy. Ach ten koniec czerwca...
W końcu nie wytrzymałem skoczyłem z okna lądując bezpiecznie na miękkiej trawie... I pobiegłem w głąb lasu.
Znajdę Cię!
~ Oczami Karoliny ~
- Daleko jeszcze kryształku?! - warczałam do ametystu. Ale ten wskazywał 6 km. Westchnęłam. Kamyk wskazywał godzinę 23:36. Byłam w *"h" zmęczona. Lecz szłam. W ten zajrzałam do torby.
- JAMES, KOCHAM SIĘ ZA TEGO RED BULL'A!!! - krzyknęłam uradowana.
~ Oczami Candy'ego ~
Postanowiłem nie biegać po lesie jak ostatni debil. Zadzwoniłem do siostry...
~ Oczami Blanki ~
- Zniknij - po raz setny rzuciłam w Willa pestką od arbuza. - A sio! Awata kadabra! (aut: jeszcze dwa lata temu myślałam, że to "Awatar kebaba" ._. )
- Daj spokój... - mruknął.
- Pff!
Nagle zadzwonił telefon.
- Czego? - odebrałam.
- Potrzebuje Kasandry! - wydarł się.
- Co kurwa?!
- Proszę!
- Okej zaraz będę... - rozłączyłam się. - Will... Zaraz wracam! - otworzyłam portal i zaraz znalazłam się przy moim braciszku.
~ Oczami Candy'ego ~
- Dobrze, że jesteś... - przyznałem.
- Po co Ci Kas? - zapytała.
- Karol... uciekła... - przysłałem. Westchnęła.
Nagle przedemną pojawiła się blondynka z długimi, rozczochranymi włosami. Miała biustonisz moro i bardzo krótkie spodnie także moro. Nie nosiła butów. Była lekko ubrudzona błotem. Na twarzy miała poziome, kreski pod oczami - jak w wojsku. I ostatnią rzeczą, która dodawała jej uroku była przepaska moro na głowie. Patrzyłem na nią z wrednym uśmiechem. Nie lubi tego skąpego ubrania. Ah... Wendy, Blanka, Kasandra, Weralin i Mia... Życia mi nie starczy...
CZYTASZ
Taki Cyrk (w trakcie poprawienia lor)
FanficZmiany w lor - ✔️ - aktualne i zmienione Jason the Toy Maker poszukuje kobiet do swojej najnowszej kolekcji lalek. Problem polega tylko na tym, że jego modelki muszą mu się dobrowolnie oddać. Wykorzystuje więc na naszej głównej bohaterce różne met...