17. |Karol, obudź się (ノ͡° ͜ʖ ͡°)ノ︵┻┻|

1.2K 128 64
                                    

- Karolina!!! Karolina!!! Obudź się!!! - Słyszałam krzyki, niechętnie otworzyłam oczy. Nademną była Sophie, Puppeteer i Candy.

- Japierdole, mój łep! Co jest!? - Warknęłam.

- Jak skakaliśmy po łóżku to... Odbiłaś się za mocno... Przywaliłaś w sufit, potem spadałam na szafę, która się przewróciła i Cię troche zgniątła... Ale żyjesz! I nic wielkiego tobie nie jest! - Błękitek się rozpowiedział. Wytrzeszczyłam oczy.

- Czyli to był sen... - Wyszeptałam. - Kurwa, ale ja się cieszę!!! HAHAHAHAHAHA!!!! TO TYLKO SEN!! HAHAHAHAHA!!!! - Zaczęłam się śmiać jak chora psychicznie.

- To my może odejdziemy na... Bezpieczną odległość... - Zaproponował Papyt szeptem. Wstałam natychmiast.

- NIE ODPUSZCZAJCIE MNIE!!! - Krzyknęłam, poczym mocno wtuliłam się do lalkarza. Głowa już mnie nie bolała. - Tak się cieszę! - Zaczęłam płakać żałośnie. Zdezorientowany chłopak tylko mnie obiął, głaszcząc moją głowę.

- A co Cię śniło? - Zapytał zmartwiony Błękitek. Gwałtownie odsunęłam się od żółto zębnego, i poszedłam do niebiesko włosego. (?) Spojrzałam na niego poczym przywaliłam mu z liścia. - Auł! Za co!? - Zapytał piskliwie. W odpowiedź go mocno przytuliłam.

- W moim śnie byłeś straszną szuja. - Mruknęłam bardziej się wtulając w jego brzuch. (Sięgałam mu do ramion) Zabełkotał coś niezrozumiałego, poczym podniósł mnie jak panne młoda i bardziej go siebie przytulił.

- Zaraz cukrzycy przez was dostanę!!! - Zośka warknęła z wyrzutem stojąc w drzwiach.

- Stul pysk! - Wysyczała Sophie.

- Chodzicie! - Błagała Lola. - Tera jest karaoke!!!

- Lecę! *-* - Zawołałam i pobiegłam do salonu.

Na stole stała... Wendy z mikrofonem...

WWłączyła muzykę...


Wendy: Tamta dziewczyna mieszka pare myśli z tąd...

Nagle zmieliła się na Blanke.

Blanka: W tej samej głowie czasem przypomina mnie...

I znów na Wendy.

Wendy: Ale ma siłę jaką miewa mało kto!!! A kiedy trzeba umie głośno mówić NIE!

Wendy: Czy...

Blanka: Na...

Wendy: Pe...wno...

Blanka: Czy

Wendy: Już

Blanka: Znasz

Wendy: Ją!?

Blanka: Ona nie chce być!

Wendy: Taka sama jak ja! Nie zna granic i...

Blanka: Nie zamierza się bać! Nie zatrzyma się!

Wendy: Kiedy ty będziesz chciał!

Blanka: Ona nie chce być!

Wendy: Taka sama jak ja! Oooooooooo!

Blanka: Która z nas...

Taki Cyrk (w trakcie poprawienia lor)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz