NAGLE do domu weszły - Słynnym na całym świecie - zButa Chyba Lily i Kawai Killer... Zaraz... Em.... Tak! To one!
- Jaki jest plan? - Zapytała Lily z szaleńczym uśmieszkiem. Nat zaprowadziła ich do okna i pokazała kłucących się debili czytaj Karoline i Błękitka.
- Oni się kochają... - Zaczęła. - Ale ten niebieski dziwak nie chce tego przyznać! Bo uważa, że ja jestem jego jedyną - skrzywiła się. - Kuźwa! Ja go UDUSIŁAM, a ten swoje! Trza wymyślić jakiś plan! Wiecie co z nim zrobić?! - Spojrzała na dziewczyny poważnie.
- WIEM!!! - Wykrzyknęła Kawai. - Zamkniemy go w szafie i wypuścimy dopiero, kiedy przyzna swoje uczucia no tej... No Karoliny!
- Nie! - Warknęła Lily. - Zamkniemy tam i Błękitka i Karoline! I albo to wyzna! Albo zdechnął z głodu... To co? Idziemy po gwoździe?
- Może wiertarke? - Zapytała Killerka.
- EJ!!! Nie!!! - Warknęła Nat. - Trzeba to rozegrać po-ko-jo-wo! Żadnych wiertarek! Żadnych gwoździ! - Jako odpowiedź dostała dźwięk, które wydają załamane minionki.
Parę minut później { 2 godziny }
~ Oczami Natali ~
- To co? Możemy działać?! - Zapytałam wściekły tłum... Znaczy Li i Kawai.
- TAK!!!! - Odpowiedziały mi dziewczyny. Na samą myśl co ich czeka pojawiają się mi na głowie rożki.
#-#-#-#
Candy i Karol sprzątali ogródek po tym całym wybuchu. Oczywiście kłócili się zaciekle.
- Czemu nie poszłaś z dymem?! - Warknął.
- BO JESTEM KURWA ZAJEBISTA I ŚWIAT NIE POZWALI ABY TAKA ZAJEBISTOŚĆ OPUŚCIŁA TĄ NIE ZAJEBISTĄ ZIEMIE! - Odpowiedziała szybko. - A poza tym... Dostałam moce ochronne debilu... - Ten w odpowiedź tylko prychnął.
Ah... Moce... A więc ona też jest duchem? Rozumiem... Ja tam jestem człowiekiem, który za sprawą paktu z demonem moge używać czarnej magii itp. Jedną z moich umiejętności jest właśnie... Blokowanie mocy... Wybacz Karolina.- Działamy według planu - Wyszeptałam. - On ma mnie znienawidzić!
Na początek zablokowałam umiejętności ochronne brązowowłosej. Było to trudne, bo okazało się, że ona jest jednak... Demonem?! Aczkolwiek bardzo słabym, z powodu niedożywienia.Smutne.
Wkroczyłyśmy do akcji!
Drogi czytniku, w tym miejscu chciałam zakończyć rozdział, ale nie będę podłą suką ( ͡° ͜ʖ ͡°) tym razem.
Podeszłyśmy do dziewczyny od tyłu. Złapałam ją za włosy i mocno szarpnęłam. W efekcie poleciała do tyłu wprost w moje ramiona. Przedszymałam ją mocno, a Lily i Kawai, zaczęły układać ją pięściami.
- Przepraszam... - pomyślałam.
Mocno krzyczała i płakała. W końcu Błękitek wrócił na nas uwagę. Dziewczyny przestały ją odkładać.
- CO WY ROBICIE?!?!? - Wrzasnął, a jego włosy zapłoneły.
- Ha! - Powiedziałam. - Prosta decyzja! Albo ja! Albo ten słaby i delikatny demon umrze! Wiesz, że mogę to zrobić! Wystarczą DWA słowa! - Candy zbladł. Był całkowicie zdezorientowany.
Niech miłość zwycięży!
- J-ja... - Wyjąkał.
- NO JUŻ!!! WYBIERAJ!!!
♣♦♣♣♦
Dobra, koniec ( ͡° ͜ʖ ͡°) bo jak zwykle wieje nudą ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Ale powiem jedno....
....odpowiedź Błękitka wszystkich zaskoczy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
CZYTASZ
Taki Cyrk (w trakcie poprawienia lor)
FanficZmiany w lor - ✔️ - aktualne i zmienione Jason the Toy Maker poszukuje kobiet do swojej najnowszej kolekcji lalek. Problem polega tylko na tym, że jego modelki muszą mu się dobrowolnie oddać. Wykorzystuje więc na naszej głównej bohaterce różne met...