Bölüm 31

6.8K 199 31
                                    

ÖNEMLİ OKUYUN LÜTFEEEN! 

Arkadaşlar, Blue Moon diye bir hikayeye başladım :) Aklımda olan kurgu, karakterler, olaylar, tamamen yerleştii :):) Bir kere okumanızı şiddetle tavsiye ederim, ilk bölüm sıkıcı olabilir, ama ikinci bölüm asla ! öyle değil. 

Link : http://www.wattpad.com/36786501-blue-moon ''Üşenmeyin, okuyun, bile bile de uzun yazdım :d Düşüncelerini ve beğenilerinizi lütfen esirgemeyin, ne olursa olsun beşinci bölüme kadar devam edeceğim ben, ama eminim sizde çok beğeniceksiniz!''

Bu arada Isaac Lahey (Teen Wolf) İkinci sezonda başladı! Benim favori kurtadam hikayelerimden biri ona da bir göz atın! 

Ya tamam çok konuştum .s.s.s 

Bu arada Blue Moon yeni partı da en geç yarın gece yükleyeceğim^^ 

Şimdi Feel Me' ye dönelim; 31. (! :ASDAS:DA:D) Bölüm sizlerle; 

Kuzey caddesine beş dakika içinde gelmezsen annenin boğazını keserim –x

Elimdeki kitabı yatağın üstüne fırlatıp hemen odamdan çıktım ve merdivenlerden aşağı indim. Kalbim vücudumun her zerresinde atıyordu sanki. Elim ayağım korkudan titriyordu.

Babamdan sonra bir de annemi kaybedemezdim.

Portmantoya geldiğimde ayağıma siyah botlarımı geçirip kapüşonlu ceket tarzındaki sweatshirtümü üstüme geçirdim ve annemin siyah Meganının anahtarlarını kaptığım gibi dışarı fırladım. Araç yolunda hızlıca Megan’ a ulaşıp bindim ve anahtarı kontağa takıp çalıştırdım. Motorun sesini duyar duymaz debrajı indirip gaza bastım.

Kuzey caddesi buradan iki buçuk dakika falan uzaklıktaydı. Yetişebilirdim. 

Annemi kim neden almıştı ki? Oliver mı yapmıştı?

Yo, hayır, olamaz.

Kuzey caddesine ulaştığımda arabadan koşarcasına indim ve etrafıma bakındım. İn cin top oynuyordu.

Telefonumun tekrar titremesiyle bütün bedenim titredi. Elimi cebime atıp telefonumu çıkardım ve gelen mesajı açtım.

Hoş geldin küçük melez! Annenin şu anda nerede olduğunu çok merak ediyorsun değil mi? Hatta delirmek üzeresin? Oyunumuza hoş geldin! –x

‘’Tanrının belası!’’ diye bağırdım boş sokakta. Sesim yankı yapmıştı. Bağırdıktan sonra boğazımda bir yanma hissettim.

Cebimin tekrar titremesiyle hızlıca telefonuma baktım.

Bağırıp da insanları rahatsız etmeye ne hakkın var Noraline? –x

Benimle kedinin fareyle oynadığı gibi oynuyordu. ‘’Lütfen neredesin?’’ diye bağırdım bu seferde.

Birkaç dakika sonra nerede olduğumu öğreneceksin, tatlım! Hatta yanıma bile geleceksin. –x

Mesajı kapattım ve nefes alışverişlerimi dizginlemeye çalıştım. Karşı sokaktan gelen hızlı ayak sesleriyle bedenimi ve yüzümü o tarafa çevirdim. Karanlık bir siluet geçmişti. Titreyerek geriye doğru adımlar attım ve kalçam arabama çarptı.

Cebim tekrar titreyince hızlıca telefonu aldım ve gelen mesaja baktım.

Yediden geriye saymaya başla, yanına geliyorum tatlım. –x

Feel Me.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin