Biliyorum arkadaşlar, bölümler azıcık geç geliyor fakat elimden geldiği kadar uzun yazıyorum ve okumanızı bekliyorum. Ve sizinde okuduğunuzu biliyorum sadece yedi bölümde binden fazla okuma benim için gerçekten çok iyi hepinize çok çok teşekkür ederim, fazla söze gerek yok işte yeni bölüm :))
Ders başlamak üzereyken Skyler yanıma geldi. Tam tahmin ettiğim gibi.
‘’Sen eve gitmeyecek misin?’’
Kaşlarımı kaldırıp onu baştan aşağı süzdüm. ‘’Neden ve gitmemi istiyorsun ki?’’ Skyler beklemediği bir cevap almıştı. Afalladı. ‘’Sadece seni düşündüğüm için söylemiştim Nora.’’ Deyince gülümsedim.
‘’Teşekkür ederim Sky. Bak Bayan Felecitie geldi. Hadi yerine otur.’’ Skyler arkamdaki çaprazımda kalan sıraya oturdu yanına da Ryan. Maggie ve George önümde oturuyordu. Sanırım fazla abartmıştım Skyler çakabilirdi. Peki ya mektubu Skyler’ a verecek miydim? Belki de vermemeliydim. Ailem söz konusuydu. O mektupta beni ve ailemi ilgilendirecek çok şey olabilirdi. Bu akşam mektubu açıp okuyacaktım.
Düşüncelerimi Bayan Felecitie’ nin sesi dağıttı. Elime kalemimi alıp alt dudağıma hafifçe vurmaya başladım.
‘’Son sınıf öğrencilerinin katılacağı bir gezi programı hazırlıyoruz çocuklar. Bu yüzden derslerinize bir hafta boyunca ben değil Bay Black girecek. Müdiremiz Bayan Williams ve ben bu programın başında yer alıyoruz, doğal olarak bir hafta boyunca şehir dışında olacağız. Lütfen, Bay Black’ e iyi davranın ve uslu çocuklar olun.’’ Gözlerimi kocaman açmıştım. Annem bir hafta boyunca evde olmayacak mıydı?
‘’Gezi tam olarak nerede olacak Bayan Felecitie?’’ diye heyecanlı bir şekilde konuştum. Maggie ve George bana döndü. Aptallık yapmıştım.
‘’SouthScarsdale’ de göl kenarında bir hafta kamp olacak.’’ Bir göl kenarında SouthScarsdale’ de hem de. Orası inin cinin top oynadığı bir yerdir ve bir hafta boyunca annem orada olacaktı. Bayan Felecitie ders anlatmaya devam ederken annemin oraya gitmesini engelleyecek bir bahane türetmeye çalışıyordum.
Hastayım desem? Olmazdı. Bir yerden düşüp bir yerimi kırsam? Bu sefer bana kızardı ve inat olsun diye koşa koşa giderdi. Babama gaz verip onun gitmesine izin verdirtmesem? Annem de zaten babamı çok umursuyordu ya.
Ders bitmişti ve zil çalmıştı. Bayan Felecitie dersten çıktıktan sonra eşyalarımı toplayıp çantama koydum. Ryan Skyler George ve Maggie sınıftan çıkmak için beni bekliyorlardı. Yanlarına gittim ve beşimiz sınıftan çıktık. Dolabıma doğru ilerlerken Skyler kolumdan tuttu ve beni kendine çevirdi.
‘’Her şey yolunda mı Nora?’’ Gözlerini gözlerime diktiğinde gözlerimi kaçırdım.
Sesimin titrememesi için kendime yalvarırken, ‘’Evet yolun da Skyler.’’ Diye mırıldanıp kolumu çektim ve dolabımın kapağı açtım.
‘’Peki, hafta sonu bir programın var mı?’’ Kafamı onaylarcasına salladım. ‘’Babama silahlarını temizlemesi için yardım edeceğim. Katılmak ister misin?’’ ona doğru dönüp kaşlarımı kaldırdım. Skyler kafasını hızlıca hayır şeklinde salladı. ‘’Silahları temizledikten sonra bir programın yok ama.’’ Diye mırıldandım.
Skyler gülümsedi. ‘’Lackross maçımız var. Gelirsen çok sevinirim.’’ Gülümsemesine gülümseyerek karşılık verdim. ‘’Tabii gelirim.’’ Beraber gülümserken ki halimizi Ryan ve tiz sesi bozmuştu.
‘’Sky, gitmemiz lazım. Hadi.’’ Ryan Skyler’ ın omzundan tutup sarstı. ‘’Sana adresi ve yeri mesaj atarım Nora.’’ Dedi. Kafamı onaylarcasına salladım. Ryan ile gitmek için adımlarını atmışlardı ve birkaç adım sonra koşmaya başlamışlardı. Arkalarından sadece bön bön bakarak kaldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me.
Fantasy*TAMAMLANDI* Nora Williams, on yedi yaşında yaşadığı sahte dünyanın içindeki gerçekliğin farkında olmayan biricik bir genç kız. Sevgilinizin ve en yakın dostlarınızın birer kurt adam olduğunu öğrenseydiniz ne yapardınız? Ya da annenizin bir büyücü...