Herkese yolladığı kapak tasarımları için çok teşekkür ederim. ♥ Seçmekte çok zorlandım, gerçekten. Ama sonunda bir tane buldum ve gördüğüm ilk anda aşık oldum. :') Belinay Özaltın' a çok teşekkür ediyorum. ♥ Açıkçası Tyler ve Crystal' in en sevdiğim resmini kullanmış, tek kelimeyle ba-yıl-dım.
Ayrıca bahsetmek istediğim bir konu daha var. Evet bölümler geç geliyor, biliyorum. Ama ben sekizinci sınıf öğrencisi biriyim ve on gün sonra, bakın tam on gün sonra hayatımı belirleyecek bir sınava gireceğim. Sizden biraz iyi niyet istiyorum. Ama TEOG bittikten sonra yaz tatili gelince, ikinci kitapla birlikte haftada üç gün bölüm yazabileceğim. Sadece sabır, üzgünüm.
Werewolf katagorisinde çok sevdiğim bir kitap olan Fabulous kitabını okumanızı öneririm :)
(...)
Skyler yanımda bana sinirli bakışlar atıyor, ben etrafıma sinirli bakışlar atıyorum. Josh bize bu fikri verdikten sonra kulağına kulaklıkları takmış anca tıkınıyordu. Maggie ve George ise farklı konulardan da olsa mutlu bir şekilde konuşuyorlardı. Ryan ve Ashley ise bir oyunda rekor kırmaya çalışıyorlardı.
Bir de biz!
Bıraksalar birbirimizi boğacağız. Ah, halbuki tutan da yok! Ama Skyler bana biraz daha böyle bakmaya devam ederse ben atlacağım üstüne, gerçekten az kaldı!
''Bakmayı keser misin?'' diye sordum ona bakmadan. Bakışlarını başka bir tarafa çevirdi. Derin bir nefes alıp sesli bir şekilde verdim ve ona döndüm. ''Neden Jennifer' ın sizde kaldığını söylemedin?'' diye sordum. Acaba ne zaman söyleyecekti!
Skyler kaşlarını çattı. ''Bizde daha kalmadı bile Nora.'' dedi dişlerini sıkarak. ''Sadece birkaç saat önce onu bize getirdim. Daha yatılı kalmadı.''
Omuzlarımı silktim. ''Olabilir.'' dedim dişlerimi sıkarak.
Skyler bana döndü ve kızgınca bakmaya başladı. ''Peki ya sen Oliver' ı ne zaman anlatacaktın?'' diye sordu.
''Şimdi anlatacaktım. Anlattım da.'' dedim sıkılgan bir şekilde. Gözlerimi devirirken cebimden telefonumu çıkardım. Oliver' a bir mesaj attım. Bize değil, başka bir yere geleceksin.
Telefonu elimde çevirirken mesaj gelsin diye bekliyordum. Skyler bana uyarıcı bakışlar attıktan sonra dayanamadı ve kendine çekip sarıldı. Gülümseyerek kollarımı sırtına sardım. ''Pekala, tamam. Söylemem gerekti biliyorum. Ama izin vermezdin ve Jennifer ölürdü. Ama ölmesini istemiyorum. Babası onu bana emanet etti.'' dedi ciddiyetle.
Başımı salladım. ''Skyler sana güveniyorum. Ben sadece o kıza güvenmiyorum.'' dedim samimiyetle. Skyler saçlarımı okşarken kokusunu içime çektim.
''O zaman sadece bana güven. Sana ihanet etmeyeceğim.'' dedi. Başımı salladım. Ona güveniyordum. Gerçekten güveniyordum.
''Seni sevdiğimi daha önce söylemiş miydim?'' dedim göz kırparak. Skyler gülerek başını iki yana salladı. ''O zaman seni seviyorum.''
Dudağımın kenarını öptükten sonra defalarca kez yüzümü öptü. Kahkaha atarken gözlerimi kapattım. ''Bende...'' bir kez öptü ve çekildi. ''Seni...'' tekrar öptü ve geri çekildi. ''Seviyorum.''
Gözlerinin içine baktığım da o sıcaklığı gördüm. Gözlerinin içi gülümsüyordu. Seni seviyorum Nora! Diye bağırıyordu adeta. Bu sıcaklığın kaybolduğu gün ne olurdu bilmiyordum. Ama o aydınlık, o sıcaklık kaybolursa benim için artık ölüm vakti gelmiştir demektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me.
Fantasy*TAMAMLANDI* Nora Williams, on yedi yaşında yaşadığı sahte dünyanın içindeki gerçekliğin farkında olmayan biricik bir genç kız. Sevgilinizin ve en yakın dostlarınızın birer kurt adam olduğunu öğrenseydiniz ne yapardınız? Ya da annenizin bir büyücü...