Skyler Delgado' nun oğlu muydu?
Bölüm 35
"A...Anla...Anlamadım?" diye kekeledim. Boğazıma bir yumru oturmuştu ve canım acıyordu.
"Öğrenmek istiyor musun?" diye sordu Delgado. Kirpiklerimi birkaç defa titreştirdikten sonra kendime geldim ve salondaki koltuklara doğru ilerledim. Tekli koltuğa oturup onların geçmesini bekledim.
Koltuklara oturduklarında stresle ayağımı yukarı aşağı sallamaya başladım. Delgado Lexi' nin yanına oturmuştu. Annemde benim karşımdaki tekli koltuğa.
"Başlayın." deyip onların konuşmasını beklemeye başladım.
Delgado ellerini saçlarına daldırıp kaşıdıktan sonra dizinin üstünde eli olan Lexi' nin elini tuttu. Kaşlarımı istemsizce çattım. "Skyler benim oğlum. Ölen ya da öldüğünü zannettiği babasının oğlu falan değil. Josh' ın ağabeyi." dedi Delgado.
"O zaman bundan neden onun haberi yok?" diye sordum. Güzel soru, aferin bana!
"Çünkü baş alfa konseyinden atıldıktan sonra kolyeyi almam için Skyler' ın vaftiz babasına ihtiyacım vardı. O pislik adam Skyler' a babalık yapacaktı ve kolyeyi bana verecekti. Ama sonradan yan çizdi. Skyler' ı bana göstermemeye başladı ve hırsı uğruna kolyeyi vermedi.
Bende adamı yakalayıp öldürdüm. Ama kolye onda değildi. En büyük problem kolye. Kolye eğer Alfa' da olmazsa..." dedi ve durdu.
"Sürü bir işe yaramaz." deyip cümlesini tamamladım. Sonra da tuttuğum nefesi sesli bir şekilde verdim.
"Kesinlikle." dedi.
Dizimi sallamayı kesip kendime çektim. Ona sarıldıktan sonra çenemi diz kapağıma dayadım. "Şimdi ne olacak?" diye sordum.
"Bunu Skyler' ın öğrenmemesi lazım Nora." diye araya girdi Lexi. Şu anda ona çok sinirliydim. Kapa çeneni kaltak diye bağırmak istiyordum.
"Bundan bana ne? Bu sizin sorununuz." deyip dizimi koltuktan aşağı sarkıttım ve arkama yaslandım.
"Bu sırrı sadece annen ben Lexi ve..."
"Josh biliyor." deyip sözünü kestim Delgado' nun. Delgado kafasını salladı. "Ama mümkünen alkol komasına girdiği için yarın sabah hatırlamayacak bile."
"Alkol koması mı?" diye sordu Lexi şaşkınlıkla.
"Onu bir barda buldum. Çok içmişti ayakta duramıyordu bile, sonra da evine götürdüm. Sızıp kalmıştı. Pardon ama neden bu kadar şaşırdınız? Josh ile bir kan bağınız yok sonuçta." diyerek diklendim Lexi' ye. Skyler' a resmen ihanet etmişti.
"Bana diklenmeyi ve kötü bir kadınmış gibi davranmayı kes lütfen Nora!" diye tısladı Lexi. Kafamı salladım. "Delgado nasıl Skyler' ın babası ise bende Josh' ın annesiyim."
"Bu imkansız." deyip bir kahkaha attım. Josh ve onun annesi olmak? İste buna kahkaha atardım. Attım da. "Josh senin oğlun olamaz. Bak bu gerçekten imkansız."
Delgado bana, aptal mısın yoksa rol mu yapıyorsun be? Diye baktıktan sonra dudaklarını yaladı ve konuşmaya başladı. "Lexi ilk önce Skyler' a hamile kaldı ve Skyler doğdu. Her şey mükemmel giderken Josh' a da hamile kaldı ve ondan bir sene sonra da Josh doğdu. Yani Sky senden ve Josh' dan bir yaş büyük. Bir sene babasının ölümünden sonra... " durdu ve ellerini havada tırnak şeklinde yaptı. "Sahte babasının ölümünden sonra kendini toplayamadı ve ben devreye girdim. Annenle."
Nefesimi tutmuş Delgado' yu dinlerken bakışlarımı anneme çevirdim. "Sanırım konuşma sırası bende. Her neyse başlayayım madem." deyip derin bir nefes aldı ve konuşma başladı annem. "Lexi baban ben ve Delgado küçüklükten beri arkadaşız. Delgado benim bir büyücü bende onun bir kurt adam olduğunu biliyordum. Yarışmaları geçil asil ünvanımı aldıktan sonra hiç duraksamadan Delgado' nun asili olmayı kabul ettim. Baban da benim büyücü olduğumu biliyordu ve Delgado' nun kurt adam olduğunu. Her şey planlı ve düzenli devam ederken gerizekalı Delgado, Alarus denen bir adi tarafından iftiraya uğradı ve Afla Konseyinden atıldı. Alarus da kolyeyi alarak kaçtı. Ve bu Delgado' ya ait olan kolyeydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Feel Me.
Fantasía*TAMAMLANDI* Nora Williams, on yedi yaşında yaşadığı sahte dünyanın içindeki gerçekliğin farkında olmayan biricik bir genç kız. Sevgilinizin ve en yakın dostlarınızın birer kurt adam olduğunu öğrenseydiniz ne yapardınız? Ya da annenizin bir büyücü...