Prázdniny skončily a začíná škola. A dokonce i vlkodlaci a druidové musí chodit do školy. Jediný, kdo je tak starý, že nemusí, je Kali a Katherine. Kath celý den chodí po městě a nakupuje nebo flirtuje s každým krasavcem.
Allison se Scottem a Isaacem chodí do posledního ročníku. Zbytek chodí do 3. ročníku, avšak do různých tříd. Sabine chodí do třídy s Laurou a Cora s Ethanem a Aidenem. Laura ji doprovodí do třídy. „Užij si první den,“ rozpustile na ni mrkne. Pak se otočí a jde se Sabine na druhou stranu školy. Cora se zhluboka nadechne a vejde do třídy.
Rozhlédne se. Všude je plno. Až na jedno místo, vedle roztomilého chlapce v předposlední lavici. Dojde dozadu a sedne si vedle něj. Usměje se. „Ahoj. Já jsem Cora,“ usměje se na něj. Chlapec na ní upře modré oči. „Já jsem Josh,“ představí se. „Ty tu jsi nová?“ zeptá se jí. Cora se usměje a pokývne. „Jo… Jsem…“ povzdechne si. Josh se na ní usměje. Líbí se mu.
„Ehm… Co děláš dneska po škole?“ zeptá se nervózně. Cora se rozkošně usměje. „Vlastně nic,“ pokývne Cora. „Fajn… A… No… Nechtěla by jsi jít třeba… No… Do kina?“ vykoktá Josh nervózně. „Jistě. Moc ráda,“ zasměje se Cora. Joshovi se viditelně uleví. „Dobře,“ usměje se. „Sejdeme se pak před školou?“ navrhne jí. „Jop,“ souhlasí s tím Cora. Pak zazvoní a hodina začne.
Aiden je celou dobu poslouchal. Zatne čelist. Ta holka je bláznivá. Jsou to sotva tři dny, co jí skoro zabili a teď už si domlouvá rande se smrtelníkem. Opravdu mu to vadí kvůli tomu nebo kvůli něčemu jinému? Není si jistý. Ale to, čím si jistý je, že mu to vadí.
V ruce svírá propisku a svírá ji tak pevně, až jí rozdrtí. Ethan se na něj zadívá. „Co blbneš?“ zamračí se na Aidena. „Nic,“ procedí Aiden mezi zuby a rozevře pěst. Ethan se uchechtne a dál se věnuje výkladu učitele.
Kali celou dobu, co jsou všichni ve škole, se snažila sehnat Alfu druhé smečky. Toho Alfu, který nechal zabít Sarah a teď poslal svého zabijáka i na Coru. Bohužel takové štěstí nemá. Povzdechne si. Vrátí se domů. Jde zrovna do své pracovny, když projde kolem Aidenova pokoje. Něco ji láká vejít dovnitř. Stoupne si před dveře.
Neměla by to udělat. Ale co? Pokrčí rameny. Je to Alfa a je to vlastně její dům. Otevře dveře a vejde dovnitř. Nechá dveře otevřené. Pomalu prochází pokojem. Zastaví se před stolem. Na stolu leží malí medailonek. Vezme ho do rukou a otevře ho. Zalapá po dechu. Zatne čelist. Vyjde z pokoje a práskne dveřmi. Nasupeně jde do své pracovny zavolat Rhee.
ČTEŠ
Smečka
FantasySvět není takový, jaký si myslíme, že je a jakým ho vidíme. V našich městech se promenádujou vlkodlaci. Ale rádi žijí v tichosti lesa. Každá smečka musí přijat druida, aby byla kompletní. Jejich emsiara. Jejich pomocníka a léčitele. Když si Alfa vyb...