11. kapitola

3.1K 263 6
                                    

Aiden seděl v pokoji na posteli. Naproti němu stojí Ethan a sděluje mu to, co se stalo ve skladu. Aiden rozhořčeně vstal. „Musíme něco udělat!“ vyjekne. „Jo. To vím taky,“ odsekl Ethan. „Nech to na Kali, dobře? Ona ví, co dělá. Věř jí,“ klidní ho. Aiden si povzdechne. Začne chodit z jedné strany na druhou, jako lev uvězněný v kleci. Ethan ho pozoruje.

„Hele, bude to dobrý,“ řekne mu Ethan. Aiden se zastaví a zadívá se na něj. „Jo. Pokud jí dřív nezabijou,“ odsekne. Ethan sklopil zrak. „Aidene?“ zeptá se opatrně. „Co?“ obořil se na něj. Ethan sebral odvahu a zase se na něj zadíval. „Kali mluvila s Rheou. Jestli bude další útok na Coru, dřív, než jí bude 18, vrátí se zpátky do Nematonu,“ oznámí mu.

Aiden se na něj nevěřícně zadíval, pak se otočil k oknu a zadíval se z něj na zahradu, kde seděla Cora s Laurou, a se smíchem si povídali. Ethan čekal, že jeho bratr začne řvát a ječet, ale k jeho překvapení se tak nestalo. „Asi to tak bude lepší,“ řekl tiše Aiden. „Jo. Rozhodně to tak bude lepší,“ řekl ještě Ethan. Pak se otočil a odešel z jeho pokoje.

„A jak dlouho už jste spolu?“ zajímá se Laura. „3 týdny,“ uculí se na ní Cora. „Aw! To je sladké!“ zašvitoří Laura. Cora vybuchne smíchy. „Přestaň tak mluvit!“ směje se. „Tak jak?“ nechápe Laura. „Tak, jako bys potřebovala léčení,“ směje se dál. Laura se zamračí. „Ty jsi blbá,“ šťouchne do ní, ale pak se také usměje. Cora se koukne na hodinky a prudce vstane. „Musím jít!“ vyjekne, otočí se a utíká ze zahrady.

Laura se uchechtne a opře se. „Ach, ta zamilovanost,“ zavrtí hlavou a usmívá se. Najednou ze stínů vyjde Isaac. Laura se tak lekne, že vyskočí stejně, jako před chvílí Cora. „Co blbneš?!“ vyjekne a položí si ruku na hruď, aby zklidnila dech. Isaac se zářivě usmál. „Promiň. Nechtěl jsem tě polekat,“ řekne jemně a sedne si na lavičku. Laura si po chvilce sedne také. Zkoumavě se na něj zadívá. „Jsi v pořádku? Vypadáš tak nějak jinak,“ zamračí se na něj.

Isaac k ní otočí hlavu. „Něco se stalo,“ přizná jí. „Mě se můžeš svěřit,“ pousměje se na něj Laura. Isaac se k ní otočil a vyklopil jí všechno, co se stalo ve skladu. „Páni. To se Kali nepodobá. Natož Ethanovi,“ zhodnotila Laura. ,,Přesně to jsem si také říkal, ale-" větu Isaac nedořekl. Ozval se vyděšený křik. Laura s Isaacam se zvedli a utíkali do domu podívat se, co se děje. 

Byl to Scott a v náručí nesl nehybné tělo. Allison. Sotva dýchala. ,,Co se stalo?" vyjekl Isaac. ,,Jmelí," pronesl vyděšeně Scott. Jmelí je pro vlkodlaky smrtelně jedovaté, stejně jako pro psy a vlky. Scott jemně položil Allison na prázdný jídelní stůl. ,,Jdu zavolat Coře," pronesla Laura, ale to už jí dávno prozváněla.

SmečkaKde žijí příběhy. Začni objevovat