13. kapitola

2.9K 240 5
                                    

Cora vběhla do domu celá udýchaná. Vběhla do kuchyně, kde na stole ležela bledá Allison. Rychle se k ní vrhla. Po cestě si sundala kabát a odhodila na židli. Nadiktovala Lauren bylinky, které potřebovala a dala se do práce. Ruce se jí míhali, že i když Scott stál u Allisoniny hlavy, neviděl, co Cora přesně dělala.

Lauren jí přinesla bylinky a Cora všechny vyhnala. I Scotta. Zůstala v kuchyni sama s umírající Allison. Scott se zhroutil na gauč, lokty si opřel o kolena a hlavu zabořil do dlaní. Isaac s rukama založenýma na hrudi stál u okna a koukal ven. Lauren si utřela slzy, které jí utekly a sedla si vedle Scotta. Položila mu ruku na rameno. "To bude v pořádku," zašeptala. "Cora se o ní postará a bude v pořádku," řekla trochu hlasitěji. 

Scott se na ní zadíval a oči se mu zaleskly sebelítostí, zlostí a bezmocností. Pak pomalu a opatrně přikývl. Lauren se pousmála a pak ho objala. Cítila, jak jí po rameni stekla jeho slza. Pak se rozrazily dveře a v nich stála lehce zpocená Cora. "Bude v pořádku," řekla Scottovi, který se okamžitě postavil a zadíval se na ní tázavím výrazem. Bylo vidět, jak se Scottovi ulevilo a z tváře mu zmizelo vyděšení.

"Měl by jsi jí vzít do postele," řekne mu. "V noci jí donesu ještě nějaké bylinky," pousměje se na něj. Scott na nic dalšího nečeká a vrhne se do kuchyně. Opatrně vezme bledou Allison do náruče a jde s ní přes obývák po schodech do jejího pokoje. Lauren se zamračeně podívá na Coru. "A ty jsi v pořádku?" zeptá se jí. Cora lehce kývne. "Jo. Jsem," usměje se na kamarádku a unaveně si prohrábne vlasy. "Půjdu zavolat Joshovi a omluvit se mu, že jsem zničeho nic vyběhla ze sálu," uchechtne se a dá se na odchod.

Lauren se za ní nejistě dívá, ale nechá jí odejít. Pak se zadívá na napjatého Isaaca. Dojde k němu a položí mu ruku na rameno. "Všechno v pohodě?" zeptá se. Přijde jí, že otázku tohoto typu za dnešek použila víckrát, jak za celý život. Isaac se na ní s trhnutím otočil. "Co? Jo," vyhrkne až moc rychle. Laura se na něj nedůvěřivě dívala. Isaac zvedl ruku a položil ji na její dlaň, která stále leží na jeho rameni. "Všechno je v pohodě," ujistí jí. Laura se pousměje. Pak oba svěsí ruku a Laura lehce zčervenalá a s chvěním v břiše jenom z jednoho doteku odejde podívat se za Allison. 

Cora mluví ve svém pokoji s Joshem. "Moc mě to mrzí," řekne okamžitě, jakmile to Josh zvedne. "Stalo se něco s kamarádkou a já musela okamžitě přijet," omluví se mu. Za to označení 'kamarádka' by jí Allison nejspíš jednu vrazila. "Aha. Dobře. Měl jsem strach, že jsem udělal něco špatně," oddechne si Josh. Cora se zasměje. "Ty jsi nic neudělal. Bylo to perfektní," usměje se, i když jí nemůže vidět.

"To jsem rád," řekne jí. "A ten zítřek platí?" zeptá se jí ještě. Cora se zamyslí. "Nemohli by jsme to posunout na večer?" zeptá se ho opatrně. "Jasně. Cokoliv si budeš přát," v jeho hlase se ozývá úsměv. Cora se zachichotá. "Fajn. Tak zítra," zívne. "Jsem unavená. Půjdu se vysprchovat a lehnout si," oznámí mu. "Dobře," ozve se Josh. Pak nastane ticho, při kterém se Josh rozmýšlí, jestli říct to, co mu leží na srdci. "Miluju tě, Coro," vychrlí na rozloučení. Pak s bušícím srdcem zavěsí.

Cora se pak ještě několik minut dívá na mobil a přemýšlí, jestli se jí to jenom nezdálo. Pak se s blaženým úsměvem jde vyspachovat. Nakonec si celá svěží oblékne bílé tílko a tmavě modré kraťásky na noc. Lehne si do velké postele a nastaví si budík na čas, kdy bude muset Allison přinést bylinky. Pak se zachumlá do peřin a téměř okamžitě usne.

SmečkaKde žijí příběhy. Začni objevovat