Kali sedí ve své pracovně. Slyší, jak do domu vchází její smečka. Opře se a čeká.
________________________________________________________
Scott, Allison, Ethan, Aiden, Sabine, Isaac a Laura vejdou do domu. Se smíchem se rozběhnou do svých pokojů. Jediný Aiden se nesměje. Nabručeně vejde do svého pokoje a bouchne dveřmi. Zhluboka dýchá. Něco se mu nezdá. Cítí tam pach Kali. Rozhlédne se a zadívá se na stůl. Zavrčí, vyběhne z pokoje a řítí se ke Kali do pracovny.
„Vrať mi to,“ zavrčí na ní. Kali beze slova vstane a oči jí rudě zazáří. Aidenovi se podlomí kolena a spadne na zem. „Nevrč na mě,“ pronese autorativně Kali a opět si sedne. „Nejprve mi řekni, co to má znamenat?“ zeptá se ho a položí medailonek před ně na stůl. Aiden vstane a sedne si. Zadívá se na medailonek. Natáhne se pro něj a chce si ho vzít, ale zachytí pohled Kali, tak zase ruku stáhne.
Kali tázavě povytáhne obočí a čeká. Aiden si povzdechne a začne povídat. „Jsou to tři roky. Mě bylo 15 a Coře 14. Potkali jsme se v lese. Začali jsme se tajně scházet a zamilovali se do sebe. Jenže Rhea to zjistila a naštvala se. Mně vzpomínky zatlačila a Coře úplně vymazala,“ řekne a sklopí zrak. „Od té doby jsem jí neviděl. Až teď,“ řekne smutně.
Kali ho celou dobu napjatě poslouchá. Zamračí se. „Proč by to Rhea dělala?“ nechápe ho Kali. „To já nevím,“ zavrtí Aiden hlavou. Kali pokývne a podá mu medailonek. „Ještě jedna otázka. Jak sis vzpomněl?“ zeptá se zvědavě Kali.
„To kouzlo, při kterém mi zatlačila Rhea vzpomínky, bylo upoutáno na medailonek. Když jsem ho uviděl a otevřel, vzpomínky se mi odkryly a já si vzpomněl,“ odpoví jí Aiden. „Aha..." zamumlá Kali. „Tak jdi," vlídně se usměje. „A snaž se na Coru být milejší," poprosí ho. „Chápu, že tě to musí bolet, ale není to její vinna," připomene mu.
Aiden vstane a kývne. „Dobře," pousměje se na ni a pak se zadívá na medailonek. „Můžu si ho vzít? Prosím," zeptá se Kali. Ta pokývne. „Můžeš. Ale nesmí ho nikdo vidět, dobře? A nikomu o tom neříkej. Ani Ethanovi," poprosí ho. Aiden jen kývne a odejde.
ČTEŠ
Smečka
FantasíaSvět není takový, jaký si myslíme, že je a jakým ho vidíme. V našich městech se promenádujou vlkodlaci. Ale rádi žijí v tichosti lesa. Každá smečka musí přijat druida, aby byla kompletní. Jejich emsiara. Jejich pomocníka a léčitele. Když si Alfa vyb...