Katherine ho znovu nakopla do břicha. „Tak co? Odpovíš mi už?“ zeptala se nejmíň po sté. Vlkodlak v lidské podobě se snažil vyrvat z ocelového sevření Isaaca a Ethana, kteří ho drželi za paže v opuštěném skladu za městem.
Muž si odplivnul krev, která se mu hromadila v ústech. „Ne,“ řekl hned na to. Katherine si povzdechla. „Jsi si jistý?“ zeptá se s teatrálním smutkem. „Naprosto,“ ušklíbl se na ní. Kath si znovu povzdechla a pak vymrštila nohu a kopla ho do čelisti. Ozvalo se cinknutí, jak na zem dopadl jeden ulomený zub. „Jups,“ zasmála se Katherine.
Pak se k němu sklonila. „Ale no ták,“ protáhla poslední slovo. „Ty víš, co chci vědět,“ pousmála se na něj. „Takže se tě zeptám naposledy: Proč jdete po Coře Halové?“ zeptala se nejméně po šesté. Muž se na ní zadíval. Nevypadal na to, že by se jí chystal odpovědět.
„Fajn,“ řekla s hraným smutkem Kath. „Tohle jsem vážně nechtěla udělat, ale když jinak nedáš…“ nechala viset větu ve vzduchu. Pak vymrštila ruku a zabořila mu jí do hrudi. Muž zalapal po dechu, který se mu nedostával. Kath mu ve své dlani stiskla srdce. „Už mi odpovíš?“ zeptala se bezcitně.
„Kvůli tomu, kdo je,“ zašeptal bolestně. Katherine nastražila uši. „Je to emisařka. Kdo jiný?“ zeptá se nejistě. Muž se i přes bolest uchechtne. „To vám to vaše drahá Alfa neřekla? Kvůli tomu, že je…“ větu už nedořekl, neboť mu Ethan pustil ruku a chytnul ho do kravaty. Škubnul a zlomil muži vaz.
Katherine z něj vytáhla rychle ruku v rudé rukavici krve a nevěřícně se zadívala na Ethana. „Proč jsi to sakra udělal?! Skoro nám to řekl! Vlastně by nám to řekl, kdybys ho nezabil!“ začala na něj křičet. „Kali tě zabije! A jestli ne ona, tak já!“ ječela na něj
Ethan se na ní zadívá. „Uklidni se, dobře?“ klidní ji. „Nebudu se uklidňovat!“ stále na něj křičela. Ethan si povzdechl. „Fajn. Tak se neuklidňuj,“ pokrčil Ethan lhostejně rameny. Kath si znechuceně odfrkla. Isaac se nechápavě díval z jednoho na druhého.
„Nech ho být, Katherine,“ ozvala se Kali, která vešla do skladu. „Udělal přesně to, o co jsem ho žádala,“ šla pomalými dominantními kroky směrem k nim. Katherine se otočila a zadívala se na ní. „A to bylo co?“ zajímala se. Kali se na ní usmála. „Něco, co ti nemusím říkat,“ odpověděla jí. Katherine protočila otráveně oči.
„Já jdu,“ odsekla arogantně Katherine a pak přes rameno mrkla na Isaaca. „A ty taky,“ čapla ho čistou rukou za zápěstí a táhla ho ze skladu. Kali se za nimi dívala, pak se však její zrak přenesl na Ethana, který zíral na mrtvého vlkodlaka. Kali k němu elegantně došla. „Udělal jsi správnou věc. Moc dobře víš, co by se stalo, kdyby se to někdo další dozvěděl,“ položila mu ruku na rameno.
Ethan se na ní zadíval. „Jo. Vím. Ale jednou jim to stejně budeme muset říct,“ řekl unaveně. Kali si povzdechla a ruku svěsila. Sklopila hlavu a zadívala se na mrtvolu. „Jo. Jednou jo. Ale ne teď,“ řekla tiše. „Jedno je jasné,“ shrnula to. „Jeho smečka ví, že Cora je druidská princezna.“
ČTEŠ
Smečka
FantasySvět není takový, jaký si myslíme, že je a jakým ho vidíme. V našich městech se promenádujou vlkodlaci. Ale rádi žijí v tichosti lesa. Každá smečka musí přijat druida, aby byla kompletní. Jejich emsiara. Jejich pomocníka a léčitele. Když si Alfa vyb...