4. kapitola

3.9K 288 7
                                    

Rozhlédla se a prošla se po pokoji. Byl obrovský. V koupelně byla veliká rohová vana s tryskami, velkým umyvadlem a zrcadlem. V pokoji byla ohromná postel, stůl se židlí a pak plně vybavený toaletní stolek se zrcadlem. V rohu pokoje stála skříňka s různými bylinkami Projde pokojem a otevře dveře do velikého šatníku. Po stranách bylo pověšené oblečení, ve středu stál stůl s doplňky a na konci protější stěně od dveří byla stěna plná různých druhů bot.

Cora se zasmála a začala prolézat šatníkem. Ne všichni emisaři mají takový luxus. Doběhne do koupelny a začne si napouštět vanu. Nasype si do vody několik bylinek. Pak si zapálí trs šalvěje a nechá jím provonět pokoj. Jde k toaletnímu stolku a začne si sundavat rodinný řetízek, když v tom uvidí v zrcadle cizí tvář. Lekne se, ale nedá to na sobě znát. Ani necukne. Jen se jí trochu zrychlí tep. Položí řetízek na stoleček a otočí se na ní s tázavým pohledem.

Dívka se chladně usměje. „Jsem jen zvědavá, jestli se omluvíš,“ řekne Coře. „Omluvím? Za co? Ani tě neznám,“ odsekne Cora. „Ou! Pardon. Nepředstavila jsem se,“ ušklíbne se dívka. „Jsem Allison,“ nadhodí sladký úsměv, který v sobě skrývá jistou agresivitu. „Já Cora,“ představí se. „Jo, já vím, kdo jsi. Každý v tomhle baráku to ví,“ odsekne Allison kysele. „Takže, omluvíš se nebo ne?“ zeptá se Cory. „Ale já nevím za co bych se měla omlouvat,“ povzdechne si Cora. „Za to, že jsi skoro zabila mého přítele,“ odsekne jí Allison a založí si ruce na prsou.

„Tvého přítele?“ nechápe Cora, ale pak jí to dojde. „Scott?“ ujišťuje se. „Jo! Scott,“ Allison si povzdechne a protočí oči. „Ale já ho nezabila. K zabití to mělo dost daleko. Navíc jsem to musela udělat,“ brání se Cora. „Jinak bych se nestala emisařkou,“ dodá.

Allison protočí oči a dojde je Coře. Zadívá se jí do očí. Je těsně před ní. „Ale o tebe tady nikdo nestojí,“ zašeptá výhružně. „Jsi tu jen do počtu. Jsi mladá a k ničemu. Dávám ti měsíc, možná dva. Déle nepřežiješ,“ na Allisonině tváři se objeví šklebek. Pak se bez jediného dalšího slova obrátí a odejde. Cora se za ní dívá s pootevřenou pusou.

I když si říkala, že bude silná, tak se zhroutí na postel a tiše se rozpláče.

SmečkaKde žijí příběhy. Začni objevovat