Allison se zhluboka nadechla a vydechla. Vešla do nové třídy. Rozhlédla se kolem a sedla si na jediné volné místo ve třídě. Položila si tašku k nohám a dlouhé vlasy si přehodila na záda. V tom to ucítila. Dalšího vlkodlaka. Znovu se rozhlédla a pohledem ulpěla na chlapci s tmavě hnědými rozčepýřenými vlasy a oříškovo hnědýma očima. Měl čelist na křivo, ale to ho dělalo zajímavějším a víc krásným. On se na ní usmál. „Ahoj,“ pozdravil jí mile. „Já jsem Scott McCall,“ představil se. „Allison Argent,“ řekla své jméno Allison.
Scott se usmíval. „Takže,“ začal. „Ty jsi tu s celou smečkou?“ zeptal se potichu. Allison zavrtěla hlavou. „Ne. Jen s otcem,“ usměje se. „Ty?“ zeptá se. Na Scottově tváři se rozzáří uličnický úsměv. „Co třeba, kdybychom to probrali dneska po škole třeba v kině?“ zeptá se jí. Allison se zasměje. „V kině? Tam nebude co moc probírat.“
„Já vím,“ pokrčí rameny Scott. „Ale je to záminka, abys se mnou šla na rande,“ mrkne na ní. Allison se znovu zasměje. „Když se mnou chceš jít na rande, proč se jednoduše nezeptáš?“ navrhne mu. „Fajn. Tak dobře,“ Scott se narovnal a důležitě si odkašlal. „Půjdeš se mnou na rande do kina?“ zeptá se s vážným úsměvem. Allison se k němu nakloní. „Ano. Půjdu,“ usměje se. „Perfektní!“ rozzářil se Scott.
Po škole šli na rande, které si neuvěřitelně užili. A ještě v ten den se do sebe zamilovali. Jejich láska byla, je a bude obrovská a plná sebeobětování. To co Allison zničilo, byla ztráta jejího otce. Za nějakou dobu přemluvil Kali, aby jí přijala do smečky. Vzhledem k tomu, že Kalina smečka byla malá a ona se ještě dnes chystá na bitvu s jinou smečkou, váhala jen chvíli. Zprvu byla Allison zhroucená a skoro nevylezle z pokoje. Jenže tu byla jejich, teď už bývalá, emisařka Sarah. Ta se s Allison spřátelila a stali se z nich nejlepší kamarádky. Další rána pro Allison tedy byla její smrt, za kterou si bere vinu.
ČTEŠ
Smečka
FantasySvět není takový, jaký si myslíme, že je a jakým ho vidíme. V našich městech se promenádujou vlkodlaci. Ale rádi žijí v tichosti lesa. Každá smečka musí přijat druida, aby byla kompletní. Jejich emsiara. Jejich pomocníka a léčitele. Když si Alfa vyb...