5. kapitola

3.9K 288 10
                                    

Je ráno. Coru vzbudí zaklepání na dveře. Zamžourá do denního světla. „Dále!“ křikne rozespale. Dveře se otevřou a dovnitř vejde Laura. „Ahoj,“ pozdraví ji a skočí na postel vedle ní. „Ahoj,“ usměje se Cora na Lauru. „Jdeš na snídani?“ zeptá se jí Laura rozpustile. Cora si sedne, protáhne se a zívne. „Jo, jasně. Hned. Jen se umyju a obléknu,“ Cora vstane a jde do koupelny.

Laura se usměje, opře se o hromadu polštářů a natáhne si nohy. Rozhlédne se. „Líbí se ti pokoj?“ křikne na ní do koupelny. „Jo! Moc!“ odpoví ji Cora a vyčistí si zuby. Pak si rozčeše vlasy a jde do šatníku. „A oblečení?“ zachichotá se Laura. „To asi nejvíc,“ zasměje se Cora a oblékne si černé legíny a dlouhé béžové tričko. Vyjde ze šatníku a usměje se na Lauru.

„Páni! To ti sekne!“ zasměje se Laura. „Koukám, že jsem to vybrala dobře,“ vstane a jde ke dveřím. Cora se uculí a jde za ní. Společně sejdou dolů a zamíří rovnou do kuchyně. Jakmile vejdou, všichni ztichnou. Když jí zahlédne Aiden, vstane, projde kolem ní a vyjde z kuchyně a jde pryč. Pak se ozvalo bouchnutí venkovních dveří. Cora sklopí zrak a zadívá se do země.

„Tak vážení,“ zachrání situaci Laura. „Tohle je naše nová emisařka, Cora,“ ukáže na Coru, která zvedne oči a usměje se na ně. „Ahoj,“ pozdraví. Jeden kluk vstane a dojde k ní. „Ahoj,“ podá ji ruku. „Já jsem Scott,“ mrkne na ni. Cora si s ním potřese rukou. „Ehm… Omlouvám se ti za ten včerejšek,“ usměje se. „Doufám, že to moc nebolelo,“ svěsí ruku. Scott se jen zasměje. „Blázníš? Nic to nebylo,“ znovu se zasměje. „Navíc jsi to musela udělat,“ pokrčí se smíchem rameny.

Cora neodolá a pohledem najde Allison. Hodí po ní úšklebkem typu: Já to říkala. Allison jen protočí oči a dál se věnuje snídani. Scott si všimne jejího pohledu a zasměje se. „Takže Allison, moji věčně rozzářenou přítelkyni, jsi poznala,“ neodpustí si Scott poznámku. Allison vezme rohlík a hodí ho po Scottovi. To způsobí, že se směje ještě víc.

Cora jen tak tak zadržuje smích, protože se obává, že by po ní Allison hodila něco ostřejšího než je rohlík. Pak ji Laura vezme za zápěstí a dojde k velkému stolu. „Tohle je Ethan, Aidenovo dvojče,“ ukáže Laura na Ethana. Cora má co dělat, aby jí nespadla brada, protože je úplně stejný jako Aiden. Tak se na něj jen usměje. On jí úsměv opětuje. „Tohle je Sabine,“ kývne na blonďatou dívku. „Tohle Isaac,“ ukáže na kluka vedle Sabine. „A Katherine,“ zašklebí se na brunetu. Ta po ní hodí krásným úsměvem.

„Je to mrcha,“ zašeptá Coře do ucha. 

SmečkaKde žijí příběhy. Začni objevovat