2. kapitola

5K 339 6
                                    

Dívka zvedne vystrašené oči k ní. Polkne. Zhluboka se nadechne a vydechne. Všechny oči se upřou na ní. Zatne čelist a na tváři se jí objeví tvrdý a odhodlaný výraz. Vyjde směrem ke Kali, která z ní nespustila zrak. Usměje se na ni. „Jak se jmenuješ?“ zeptá se Kali. „Cora Hale,“ odpoví sebevědomím hlasem Cora. „Kolik ti je?“ vyptává se Kali dál. „Sedmnáct,“ řekne Cora. „Tak mladá. To se mi bude hodit. Stojíš o to stát se emisařkou?“ položí Kali poslední otázku. „Ano,“ odpoví Cora jednoduše.

„Perfektní,“ zamumlá Kali a otočí se na svou smečku. „Scotte,“ naznačí mu, ať přijde a zase se otočí na Coru, která musí podstoupit jednoduchou zkouškou a tou je, že musí ukázat jak mocná je v boji proti vlkovi, kterého vybere Alfa. Scott dojde ke Kali. Nečeká na pobídnutí nebo něco podobného a rovnou na Coru skočí. Ta klidně předpaží ruce a z dlaní ji vytryskne proud energie, který Scotta odhodí. Spadne nedaleko a zůstane nehybně ležet. Jedna vlčice zavrčí, ale nehne se.

Kali se dívá na Coru a potěšeně se usměje. „Vítej ve smečce,“ pronese. Cora se usměje a otočí se ke královně, pokloní se jí. Rhea nadzvedne ruce a nad ní vyčaruje lehký obláček energie, který nechá pomalu spadnout na Coru, dala jí požehnání.

Vlčice využije nepozornost ostatních a vrhne se ke Scottovi, který je už při vědomí. S její pomocí vstane a pomalu se vrací zpět k ostatním členům smečky.

Cora vstane a dojde k Nematonu. Položí na něj drobnou dlaň a zavře oči. Dlaň se jí rozzáří a skrz její ruku do ní vstupuje kousek speciální síly, kterou jí Nematon daruje. Teď je pravým emisarem. Narovná se a dojde ke Kali. „Tvým ochráncem bude Aiden,“ řekne Kali a kývne na jedno z dvojčat. „Ale, Kali,“ začne Aiden odporovat. Kali se na něj otočí a oči ji rudě zazáří. „Žádné ale. Jak jsem řekla, tak se stane,“ pronese mocně.

Adien zavrčí, rozváže si plášť a nechá ho volně spadnout na zem. Pak se promění do vlka. Kali se potěšeně usměje. Otočí se na Rheu. „Děkuji, Rheo. Na viděnou,“ rozloučí se a pak ona a Ethan také sundají pláště a promění se ve vlky. Cora dojde k Aidenovi a sedne si na něj. Pevně se ho chytne.

Kali zavyje a pak se rozběhne směrem k lesu. Za ní v těsném závěsu Adien s Corou a Ethan. Opodál za nimi zbytek smečky.

Za pár minut doběhnou do velikého domu na kraji lesa. 

SmečkaKde žijí příběhy. Začni objevovat