Remus kazdığı mezardan James Potter'ın cansız vücudunu çıkarmaya çalışıyordu. Scorpius'ta nazikçe büyük annemin cesedini kucaklayıp toprağa koydu.
Iki cesedin ortasına, kırağı tutmuş soğuk toprağa oturdum. Ellerimi ikisinin kalbinin üzerine koydum ve gözlerimi yumdum. "Ölüm alması gerekeni alana kadar her canlı yaşamalıdır.. Vakit geldiğindeyse direnmeden perdeyi geçmelidir. Şayet ölüm birisini döndürmek isterse itiraz etmeden fani dünyaya geçmelidir. Ölüme göre şöyle bir kural vardır. Üç şey çok uzun süre saklanamaz; Ay, Güneş, Gerçek. Ve gerçek şu ki ben ölümün efendisi olarak bu iki günahsız ruhu perdeden dünyaya geçirmek istiyorum.."
Okuduğum tılsımla iki vücut aynı anda derin bir öksürükle yerden kalktı. Toprak kusuyorlardı adeta. Derin ve ciğerden öksürüyorlardı. "Anapneo!"
Boğazlarına takılan toprağı büyüyle def ettim. Ayağa kalkabilmek için elimi yere koyduğumda çığlıklar duydum. Duraksadım.. Topraktan elimi çektiğimde çığlıklar kesilmişti..
Yer altı insanlarını duyabilmiştim az önce. Cehennemdekileri..
Elimi tekrar koydum toprağa. Sesler kulak tırmalıyordu. Farklı insanlara ait çığlıklar..
"Canımız yanıyor!.. Kurtar bizi buradan!!... Ellerim kavruluyor... Sana bu yaptıklarının hesabını soracağım Potter! Kaybedeceksin..."
Korkuyla geri çektim ellerimi. Bu sesi biliyordum. Evangelina Channel'in sesiydi..
Scorpius endişeyle belimi sardı. "Lily! Iyi misin?!"
Dehşetle baktım ona. "Yer altını duyabiliyorum..."
Hepsi aynı ağızdan bağırdılar. "Ne?!"
Scorpius'a döndüm. "Eva'yı duydum Scorp. Bana kaybedeceksin dedi.."
"Lily emin misin? Eva yaşıyor.. " diye sordu Scorpius. Ama emindim. Oydu. O lanet olası iki geceden sonra onun sesini hafızama kazımıştım.
---
22 Şubat 2021
Eva Channel koşarak yaklaştı bana. Ismimi haykırıyordu. "Seni geberteceğim Potter!"
Ne saçmalıyor bu kız yine?!
"Ne istiyorsun Channel?"
"Sen burnu havada bir sürtüksün! Malfoy'la aranda birşeyler olduğunu biliyorum!"
"Sen neden bahsediyorsun?!" diye bağırdım sinirle. Bu ne saçma bir ithamdı böyle!
Scorpius Malfoy olay mahalline ulaştığında ellerini belime sarıp sinirle suratıma gülümseyerek mırıldandı. "Bu seferlik idare et Potter!"
Neyi idare edeceğim be?!
"Gördüğün gibi Channel! Benim bir sevgilim var! O yüzden benden artık uzak durman senin yararına.. Kızılımın tehlikeli olduğunu herkes bilir.."
Kızılımın?!
Channel sinirden morarmaya başlamıştı. Ama ağlamamak için oldukça fazla gayret gösteriyordu. Bense dilim tutulmuş gibi sesimi çıkarmadan yanımdaki cüretkar sarışına bakıyordum. Başka kız mı kalmadı da beni söyledin sersem?!
Channel Malfoy'a birşeyler söylemek için ağzını açtı ama sonra bana dönüp tehditkar bir şekilde bağırdı. Gözlerinde saf kin vardı. "Sana bunu ödeteceğim Potter! Seni elimden kimse alamayacak!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİLY LUNA POTTER VE ZAMAN DÖNDÜRÜCÜ-SCORİLY (tamamlandı)
FanfictionEğer bir Potter iseniz başınızı belaya sokmak kaçınılmazdır. Peki bir Malfoy'la olmak istemediğiniz ama geri dönmeyi de beceremediğiniz bir zamana düşseniz ve kurtulmaya çalıştıkça daha çok çamura batsanız nasıl olurdu? Eski Hogwarts'a merhaba deyi...