Profesör gittikten sonra odada bir süre durup Azkaban'a nasıl girebileceğimizi düşündüm.
Aslında daha profesör söylediği anda yolunu bulmuştum. Sirius'u da görmek istiyordum ama bu yakalanmam durumunda çok tehlikeli olacak bir yoldu..
Remus'un odasından çıkıp yavaşça merdivenlerden indim. Salonda keyifsiz bir kafile beni bekliyordu.
Oğlunu deli gibi merak edip içine kapanan büyük anne Lily'nin yanına oturdum.. Başını sessizce omzuma yasladı.
Boğazımı temizleyip konuştum. "Bu gece Azkaban'a gidiyorum.."
---
Harry James Potter'ın AğzındanSeherbazlık bürosunda oturmuş dosyaları karıştırıyordum. Lily'nin bıraktığı kehanet küresinin onun geçmişteki yaşadıklarıyla doğru orantılı değiştiğini sonradan farketmiştik. Kızımın bir gün içinde neler yaşadığını dışardan izleyebiliyordum. Zaten sadece dışardan izleyebiliyordum...
Jamie kardeşini görememekten iyice bunaldığı için yarım saat önce tekrar gizem dairesine onun bize bıraktığı küreyi izlemeye gitmişti. Bende bu arada iki yıl önce hakkında bir halt bulamadığım Evangelina Channel'ı yeni öğrendiğimiz ismiyle araştırıyordum. Büyü bakanlığında Evangelina'ya ait bir kayıt bulamamıştım. Doğrusunu söylemek gerekirse soyadı ve kehanet küresinde gördüğümüz künye beni korkutuyordu..
Dosyalara iyice gömülmüşken James beni sıçratarak odaya daldı. Karnını tutarak kahkahalar atıyordu. "Çılgın kızının yeni planı ne biliyor musun?"
Ah küçük kızılım! Neden hiç rahat durmuyorsun?! Kime çektin bir anlasam!
"Neler oldu?" dedim merakla.
"Bu gece yasa dışı animagusuyla Azkaban'a girecek. Planını duyunca büyük babama inme indi."
Tekrar bir kahkaha nöbeti geçirdi. Anlaşılan kardeşinin muziplikleri hoşuna gidiyordu.
Tamam kabul! Lily, muziplik konusunda bana çekmişti. Ama ben bile Azkaban'a girmek kadar saçma bir eylem gerçekleştirmemiştim. "Neden?!"
"Şu kız.. Eva.. Sanırım onun künyesinin hortkuluk olmasından şüpheleniyorlar.."
"Bunun azkabanla ilgisi ne?"
"Bilmiyorum baba.. Ama kızıl şeytanın mantıklı bir sebebi vardır.."
Evet, vardır.. Umarım ben onu geri getirmeden önce iyice çamura batmaz..
---
Lily Luna Potter'ın Ağzından
Büyük babamı ikna etmek ne kadar zor olmuş olsa da Sirius'a kilolarca çikolata götürmeyi teklif ettiğimde tek başıma gitmemi kabul etmişti. Üstüne birde kendi fikirlerini eklemişti.
Ve Scorpius... Onu ikna etmek bekarlığıma mal oldu.. Ona evlenme sözü vermem şartıyla kabul etti. Tamam bu o kadar kötü bir anlaşma değildi ama yine de bu anlaşmayı hemen kabul etmiş olmam doğru değildi. Babam yüksek ihtimalle beni öldürecek..
Büyük annem ve bayan Lupin'in hazırladığı yemek torbasını elime aldım. Epey ağırdı. Sirius eminim ki torbayı gördüğüne beni gördüğünden daha çok sevinecek. Kapıya doğru yürüdüm. Büyük annem ve büyük babam beni geçirmek için kapıya kadar gelme riskini göze alamadıkları için hızla ikisinede sarıldım. Yaşadıkları bilinmemeliydi.
Diğerleri de Scorpius'la beni yalnız bırakmak için verandaya çıkmama kararı almış gibi duruyorlardı. Hareket ettiğimde arkamdan gelen yalnızca Scorp olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİLY LUNA POTTER VE ZAMAN DÖNDÜRÜCÜ-SCORİLY (tamamlandı)
Fiksi PenggemarEğer bir Potter iseniz başınızı belaya sokmak kaçınılmazdır. Peki bir Malfoy'la olmak istemediğiniz ama geri dönmeyi de beceremediğiniz bir zamana düşseniz ve kurtulmaya çalıştıkça daha çok çamura batsanız nasıl olurdu? Eski Hogwarts'a merhaba deyi...