Potterlar Geçmişte

1.4K 86 44
                                    

James Sirius Potter'ın Ağzından

"Biraz gerildim. Hogwarts savaşında kullanmak için KSKS dersine en baştan çalışmıştım!" derince ofladım.

Planım dışında gelişen muzipliklerden hoşlanmam.

Babamda gergindi. Godric's Hallowdaki Potterların evi bugün alabildiğine doluydu. Ronald ve Bill dayılar, büyükanne ve büyükbabam, tüm aklı yeten kuzenlerim hatta ve hatta Malfoylar bile bizim evdeydi.

Portalın açılmasını sabırsızca bekliyorduk. Draco Malfoy'da bizimle gelecekti. Astoria'ya oğullarını getireceğine dair zibilyon tane yemin etmişti. "Scorpius'un iyi olduğuna eminiz. Onu sağ salim getireceğim Astoria."

—-

Lily Luna Potter'ın Ağzından

Babam ve kardeşlerim kehanet küresini umarım bulmuşlardır. Varsayımlar üzerine bir portal açacaktım ve hiçbişeyden haberleri yoksa bu girişimim elde hiçbişey bırakmayabilir.

Bağıran barakanın tahta çakılmış pencerelerinden düşüncelerle dışarıya bakarken cüppelerinin şapkalarını takmış iki geniş omuzlu silüet etrafını kolaçan ederek içeriye girdi.

Remus ve büyük babam hogsmeade köyüne gidip yiyecek bişeyler almışlardı. Onlara bakmak için döndüğümde girdikleri kapının hemen çaprazındaki yıkıntıların üstünde kolunu kendine yastık yapıp rahatsızca uyumuş olan sevgilim kıpırdandı. Günlerce başımda uykusuzca beklemişti. Büyük annem hole benzeyen diğer odada büyük babamın elimde gelen torbadan yiyecekleri çıkartıyordu.

Kıpırdanan sevgilimin yanına gittim. Yorgunluğa teslim olmuştu. Ancak çatık kaşlarından hiç rahat olmadığını ele veriyordu. Sağlam olan kolumla elimi kafasının altına soktum. Bu çaresiz çabama uyandı. Gözleriyle elimi takip edip yüzümü bulduğunda şefkatle gülümsedi. Bende gülümseyerek kollarımı açtım. "Ana kucağı gibi sevgi doluyum Malfoy!"

Sevgilim küçük bir kahkaha attı. "Seve seve Potter!"

Kafasını bacağıma koydu. Rahatça kafasını yerleştirmek için kıpırdanarak kendine yer yaptı. "Umarım rahatsındır çünkü ben rahatım ve burda en az iki saat uyuyacağım."

Eğilip kafasına ufak bir buse kondurdum. Mentol kokusunu içine çektim. Ellerimi sarı ipek saçlarına daldırdım. "Benim kucağımda sonsuza dek yeriniz var Bay Malfoy..."

Elimi kendine çekti ve öpüp bıraktı. "Seni seviyorum kızıl..."

—-

Harry James Potter'ın Ağzından

Godric's Hallow iki gün öncesine göre biraz daha boştu. Hermione ve Rosie, Ginny'nin yanında kalmak için bir süreliğine bize gelmişlerdi. Yolculuk zamanını beklemek için Malfoylarda bizde misafir kalıyorlardı.

Astoria Malfoy'un Ginny'den bir farkı yoktu. Zaten kemiksi olan bünyesi sadece bir iskelet gibi duruyordu. "Bu geçit mi portal mı herneyse.. Ne zaman açılacak bay Potter?"

"Kehanetten her adımlarını izliyoruz bayan Malfoy... Kızım kendini iyi hissettiğinde portalı açacaktır. Sadece ona biraz zaman tanıyın. Hepimiz onları çok özledik."

Draco Malfoy eşinin oturduğu koltuğun arkasına dolaşıp teskin etmek istercesine elini omzuna koydu.

Kasım ayının ortasındaydık. Dışarısı buz gibiydi ya da bizim evimize artık güneş doğmuyordu. Şömineden gelen çıtırtılar, Albie'nin ayaklarını sallaması ve Ginny ile Astoria Malfoy'un ağlaması dışında odada pek ses yoktu.

LİLY LUNA POTTER VE ZAMAN DÖNDÜRÜCÜ-SCORİLY (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin