Hep Birlikte

3.2K 179 187
                                    

Neyin geldiğinin farkındaydım. Hızla yerimden kalkıp aileme doğru koştum. Herkes panik içinde olduğu için kimse neden kalktığıma takılmamıştı. "Sakın patronus yapmayın. Ayrılın! Ilk başarılı patronusu başkası yapana kadar hiçbir şey yapmayın."

Emri verdikten sonra Ravenclaw masasına doğru ilerledim. Asasına uzanan Malfoy'la göz göze geldiğimde ona hayır anlamında başımı salladım. Sakince mimiklerini kullanarak beni onayladı, sonra asasını geri cüppesine koydu. Dumbledore ve diğer profesörler de ayaklanmıştı.

Dumbledore endişeyle ayaklanan kalabalığın içinden beni gözleriyle aradı. "Korkmayın çocuklar. Bakanlık yalnızca tedbir amaçlı olacağını söyledi. "

Hayır, bu bir saldırıydı ve bu saldırı beni bulmak içindi. Bakanlık ele geçirilmişti. Yine... Azkaban muhafızları kim olduğumu bulmak için gelmişti. Aşağılık kukuletalar Kim Olduğunu Bilirsin Sen'e hizmet ediyorlardı. Savaşta yaptıkları gibi...

Büyük annem Ravenclaw masasına doğru bana yaklaştı. "Neden patronus yapmıyoruz?"

"Çünkü iki ölüm yiyen öldüren bir büyücünün ruh emicileri savuşturacak kadar güçlü bir patronus yapabileceğini tahmin ediyorlar. Ilk biz yaparsak kendimizi açık ederiz." dedim sadece onun duyacağı yükseklikte bir sesle konuşarak.

Sessizce beni onayladı. Büyük salonun kapısı yavaşça çiğlenip açılırken içeriyi buz gibi bir rüzgar kapladı. Içeri giren rüzgarla mumlar söndü. Büyük Lily'nin biraz ötemde ürperdiğini hissediyordum. Birkaç öğrenci asasının ışığını yaktı. Ama bu ruh emicileri daha çok üstüne çekmelerine neden oldu..

Siyah kukuketalar büyük salonun karanlığında dört bir yana dağılırken birkaç öğrencinin hislerini emiyorlardı. Öğrenciler patronus girişiminde bulundular ancak yalnızca gümüşi sis bulutları çıktı. Kukuketalı bir yaratık üstüme doğru gelirken birilerinin patronus yapabilmeleri için içimden dua ettim. Daha önce hiç gerçek bir ruh emiciyle karşı karşıya gelmemiştim. Yalnızca babam bize bu konularda iyi eğitim vermişti. Eğer bir gün karanlık günler geri dönerse diye..

Bellatrix Black iğrenç kahkahalarını atarak karanlıkta ayaklandı. Başta ne yaptığını anlayamadım ama gölgesi kapıya doğru yöneldiğinde ruh emicilerden faydalanıp kaçıyor gibi görünüyordu. Voldemort'a katılmak için Hogwarts'tan kaçıyordu...

Hufflepuf öğrencilerinden biri güçlü bir patronus yapmayı becerdiğinde ortaya çıkan gümüş rengi fare sadece kızı koruyabilecek büyüklükteydi.

Sirius'a göz kırparak işaret gönderdiğimde Slytherin masasının yanında asasını kaldırdı. Gözlerini kapatıp bir süre düşündü. Büyük siyah köpek ruh emicileri kovalamaya başladığında kesinlikle Hufflepuff'lı kızın patronusundan daha etkili olmuştu.

Bu arada az evvel yanımda oturan Lizzie'nin asasından da başarılı bir siyam kedisi çıkmıştı. Işte bu Gryffindor farkı..

Büyük baba James'te asasını kaldırmıştı artık. Çatal boynuzlu geyik asadan tüm asaletiyle fırladığında büyük Lily şaşkınlıkla ona baktı. "Hey! Daha önce görmemiş miydin?" diye sordum.

"Hayır. Ilk defa görüyorum" dedi kur yapar gibi gülümserken. Demek artık kabullenmeye başladın büyük anne.

"Sıra bizde! Aynı anda yapalım!"

"Remus yapmayacak mı?" diye sordu kaşlarını kaldırarak.

"Lily o yapmasa daha iyi olur. Onun patronusu ortalığı biraz karıştırabilir." dedim yalnızca.

Sonuçta bir kurtadam patronusu çıktığında herkes onu kimin yaptığı sorusuna takılacaktı. Bana iyice yaklaşmış olan kukuletalı yaratığın arkasından başarısız patronus denemeleri yapan Kılkuyruk'a gözlerimi devirdim.

LİLY LUNA POTTER VE ZAMAN DÖNDÜRÜCÜ-SCORİLY (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin