Normal Zaman Akışı

1.4K 82 16
                                    

Scorpius Malfoy'un Ağzından

1 Hafta Sonra

Kendi günümüze döneli bir haftayı geçmek üzereydi. Geldiğimiz günden beri Lils'den haber alamamıştım. Onu son gördüğümde bitik haldeydi. Meraktan delirmek üzereydim.

Odamın camının pervazından soğuk görünümlü Malfoy malikanesinin bahçesini izliyordum. Kapı çalındı. İçeri yavaşça sokulan beden anneme aitti. "Scorpius beni endişelendiriyorsun. İyi misin hayatım?"

Somut şekilde yanıtladım. Yalana gerek yoktu. "Değilim, anne. Lily'yi görmek istiyorum. Onu çok özledim."

Bana yaklaşıp şefkatle sarıldı. "Sanırım Ginny Potterla evini ziyaret edebilecek kadar yakınım artık..."

Gülümsedim. Bu koca malikanede bana kendimi iyi hissettiren nadir şeylerdendi annemin temennileri.

—-
Albus Severus Potter'ın Ağzından

Babam bir haftadır izinliydi. Lily kendisini odasına kapatmıştı. Orada kaldığı süre boyunca en çok büyük anneme ve Sirius'a alışmış gibi duruyordu

Yan odamda kaldığı için her gece sayıklamalarını duyuyordum. Uyku düzeni kalmamıştı. Annem Lily'nin bu halini görünce döndüğüne bile sevinemiyordu.

Kızılımın alnındaki yara izi ona geçmişi her aynaya baktığında hatırlatmak için orada kalmıştı. Şimşek şeklindeki yara izi tıpkı babamınki gibi onda da solgun kahverengi bir şekilde kalmıştı ve asla geçmeyecekti.

Annem mutfakta günlerdir odadan çıkmasını ve yahut bişeyler yemesini ümit ederek Lily'nin en sevdiği yemekleri yapıyordu.

Aslında dönem içindeydik. Lily ve benim Hogwarts'ta olmamız gerekiyordu. Ancak müdire McGonagall bu duruma anlayış göstermişti.

Sihir bakanlığı Malfoy ve Lily'yi geçmişi değiştirmeye çalışma ve affedilmez lanetleri kullanma suçlarından mahkemeye sevketmişti. Seherbazlık bürosu Lily'yi bu olaydan aklamak için elinden geleni yapıyordu. Diğer bir yandanda Evangelina Lestrange her yerde aranıyordu.

James izin almamıştı. Her baskına o lanet olası kızı bulmak için kendiside gidiyordu.

Odamdan çıkıp aşağıya salona indim. Kazan pastası kokusu her yere yayılmıştı. Mutfağa ufak bir bakış attım. Ev cini Abba anneme yardım ediyordu. Mutfakta her şey yolundaydı. Tekrar salona döndüm.

Şöminenin önünde sallanan sandalyede oturan babam arkasından yaklaşan ayak seslerinin kimin olduğuna dönüp baktı. Burukça gülümsedi.

Bende ona karşılık verdim. "Bizim için iyiymiş gibi davranmana gerek yok baba. Onlar senin anne ve babandı. Hiçbirimiz iyi değiliz."

Babam beni yanıtlamadı. Yalnızca ateşi izlemeye devam etti. Bende fiskos masasında duran gelecek postasını elime alıp okumaya hazırlandım.

Birden yukardan kapı çarpma sesi duyuldu. Babamla aynı anda gözümüzü merdivene çevirdik ama inen olmadı. Yukarda başka bir kapı açıldı.

Birbirimize kısa bir süre bakıp anlaşmış gibi ayaklandık. Merdivenleri üçer beşer arşınladık.

Potter kütüphanesinin kapısı açıktı. Lily üzüntüden solmuş kızıl saçlarıyla raflardaki kitapları karıştırıyordu. İşe yaramayacağına kanaat getirdiklerini yere fırlatıyordu.

Babam arkasından yaklaştı. Ayak seslerini duyunca arkasını döndü.

—-
Harry James Potter'ın Ağzından

LİLY LUNA POTTER VE ZAMAN DÖNDÜRÜCÜ-SCORİLY (tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin