Dikkat yaş sınırı içerir!
Ailemize katıldığın için sana minnettarım teşekkürler güzel okurum.
❄️
Keyifli okumalar dilerim.Aynı evin içerisinde yaşayan iki aile.
Koca bir aşiret.
Bir gece bir kadın ve erkek aynı odaya hapsedilirse neler olabilir?
Aşkın nefret ve ihtirasla olan tutkulu çekişmesine hazır mısınız ?
Soluksuz bir şark hikayesi.
-Dikkat! Bu hikayede geçen kişi kurum ve kuruluşlar tamamen hayal ürünüdür.
KISA BİR KESİT...
Genç kızın parmakları soğuktan uyuşmuştu ve ne yaparsa yapsın sırtındaki fermuara bir türlü erişemiyordu.Sinirden neredeyse ağlayacaktı.Ayağını öfkeyle yere vurduğunda giymiş olduğu topuklu ayakkabı tahta zeminde tok bir ses çıkardı.O sırada ensesine değen ılık nefesi hissettiğinde vücudu elektrik akımına kapılmışçasına titredi.Ağzını açıp konuşmak istediğinde dudaklarının kupkuru olduğunu hissetti.
Eş zamanlı olarak adamın sıcak parmakları omuzundaki saçları kenara itti ve fermuarın metalik kulpunu kavradı.Fermuar rayından çıkan 'klik' sesiyle beraber adamın eli sırtında yavaşça kaymaya başladı.Kuyruk sokumuna geldiğinde adamın kalın parmakları fermuarın sağladığı açıklığa girdi ve kadının çıplak teninde kendine yol çizerek ensesine kadar tırmandı.Genç kız tuttuğu nefesi zorlukla verdiğinde göğsü heyecanla inip kalkıyordu. Adamın sıcak parmakları değdiği her bir uzuvda cehennem etkisi oluşturmuştu.
Adamın parmaklarının aksine soğuk olan nefesini kulağının arkasında hissetti genç kız.O sırada yukarıya tırmanmış parmaklar fermuar aralığındaki aynı yolu tekrar kat ederek kuyruk sokumuna kadar geldi.Kız o parmakların orada nasıl bir tehlike arzettiğini biliyor olmasına rağmen ses tellerini harekete geçiremiyordu.Adamın parmakları kışkırtıcı bir hareketle bel gamzesini okşamaya başladığında seslice yutkundu ve derin bir soluk aldı kız.
Genç adam çarpıkça gülümsedi ve kızın kulağının arkasında olan dudaklarını kıpırdattı:
-Umarım bundan sonrasını kendin halledebilirsin.
deyip parmaklarını geri çekip cebine soktu...
eee?? Ne diyorsunuz beğendiniz mi yayınlamalı mıyım sizce?
yorum ve votelerinizi bekliyorum.Sağolun güzel okurlarım. :)))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHREM
RomanceDİKKAT! Yetişkin içerik barındırır. 18 yaşından küçüklerin okuması sakıncalı ve uygunsuzdur. Onun ateşiyle yanarken onun sana yasak olduğunu bilmek... Aradaki kalın çizgilerle belirlenmiş sınırları gözünü kırpmadan aşabilir misin? Yasak olduğunu bi...