Hooop hızlıca anlatıyorum.
Harry'nin bugünkü fotoğrafları eski demiştim ve eski çıktı. Çünkü Harry ile fotoğraf paylaşan Tommy Lee fotoğraf paylaştığı sırada arkadaşlarıyla restorandaydı. Aynı anda 2 yerde olamaz ve hangi dünyada Harry'nin doğum gününe magazinciler gelebilir ki? Aşırı saçma. Yani eski yani tüm doğum gününü fotoğraflarla shadylediler. (Hala eski değil diyen var ama en azından biliyoruz ki parti Randy'nin. Harry'nin doğum günü partisi değil. Harry doğum gününde başka bir partiye gitmiş gibi duruyor. Neyse ben diğer adamın aynı anda 2 yerde olamayacağı fikrime güveniyorum)
Bugün Charlotte Dawes adında bir kadın IG storyden Harry ve pastasını paylaştı.
10 kişilik bir masa hazırlanmıştı.Veee Harry pasta ileyken masada 2 fincan ve kül tablası vardı.
Ayrıca kız IGsini kitlemiş. Muhtemelen gelen sorulardan bunaldı.
İşin bir garip tarafı da Harry'nin pastasıyla Gigi'nin pastası aynı dhajajakak anlamadım.
Neyse Louis 31'inde Kanada'daki promoyu kaçırdı. Gitmedi. Steve tek başınaydı. 1'inde de ropörtaja gitmedi. 2'si yani bugün sabah radyo ropörtajına katılmadı ama sonrasında Steve'e katıldı.
Louis Harry ile birlikte olmak için gitmedi demek istemiyorum ama biliyorsunuz kuralları ben koymuyorum.
Harry yeni bi dövme yaptırmış. Ne yazdığını bilmiyoruz ama
Şimdi bunlar niye durup dururken el yazısıyla Louis yazdılar?Evet dövmede Louis yazmıyor eminiz fakat Louis'nin el yazısı? The fans put the pieces together? I dont make the rules.
Sanırım bu kadar.
All the love .x