Günaydııııın
Sabahları kafam daha çok çalıştığından genetik bitirdiğimi hatırladım ve bebekle alakalı hala şüphesi olanlar için ufak bir biyoloji dersi vermeye karar verdim. Daha önce hamile kalmakla alakalı ufak bir biyoloji dersi vermiştim hem tivitırda hem de burada. Bu sefer başka bir şeyi farkettim.
Çayım da hazır başlıyorum.
Bildiğiniz gibi Louis'nin annesi de babası da mavi gözlü ve Louis de doğal olarak mavi gözlü. Ayrıca Jay'in aşırı baskın genleri var. Louis aşırı benzemese de kızlar aşırı bir şekilde Jay'e benziyor. Bebek ikizler ise Dan'e benziyor. Doris'in mimikleri yüzünden Louis'ye benziyormuş gibi duruyor ama Dan'e aşırı benziyorlar. Her neyse bütün Tomlinson-Deakin ailesinin aşırı karakteristik özellikleri var. Size belki farklı gelmiyordur ama ben 6 sene genetik okuduktan sonra bir insanın suratına bakınca tüm karakteristik özellikleri görebiliyorum.
Şimdi önce kendimden örnek vereceğim. Biliyorsunuz renkli göz homozigottur çekiniktir. Yani çok sık ortaya çıkan bir özellik değil. Mesela benim annem yeşil babam mavi gözlü ama kardeşim ela gözlü ve benim göz rengim normalde belli değil ama basitçe kahverengi. Normalde benim de renkli gözlü olmam gerekiyordu çünkü biyoloji bunu der fakat ufacık olasılıklarla rengi gözlü olmama şansım vardı ve o şans da bana vurdu. Normalde bunlar çok sık olan şeyler değil.
Freddie'ye dönelim. Freddie mavi gözlü. Mavi gözlü diye herkes ooo Louis'nin çocuğu işte ikisi de mavi gözlü bak diyor asjghaskjghakj Tammi lens takıyor mu bilmiyorum ama renkli gözlü görünüyor fakat Briana kahverengi gözlü. Kahverengi göz baskındır. Heterozigot da olsa homozigot da olsa baskındır. Louis istediği kadar mavi gözlü olsun. Heterozigot olsa Freddie'nin renkli gözlü olma olasılığı %50 okay ama bu %50'nin denk gelişi %50 değil.
Bir diğer konu bebek ikizler hariç ailenin diğer tüm üyeleri kumral. Bebek ikizler de Dan ve ailesinin genleri yüzünden ginger ve sarışın zaten. Louis kumral Briana kumral Freddie sarışın? soo what's the truth?
Millet deliler gibi bebek ikizlerle Freddie'nin benzediğini söylüyor akjsghsakghak Freddie Dan'in sülalesindense benzesinler tabi aksjghakjga abi gerçekten salaklar bu üvey baba olayını çözemiyorlar, bebek ikizlerin ve ailenin tüm çocuklarının Louis'nin üvey kardeşi olduğunu da çözemiyorlar. Yakında Freddie Dan'e benziyor diye fotoğraf görürsem şaşırmam.
Diğer karakteristik özellik ise Louis ve Jay'in alnında v çizgisi var. Saçlarının nokta şeklinde ayrı durduğu bi nokta var. Şu an Freddie'nin çok az saçı var ama Louis'ninki bebeyken bile belli oluyormuş Freddie'nin saçları ise çok düzgün uzuyor herhangi bi v çizgisi göremedim ben hala. v çizgisi bir de baskın özelliktir. Louis'de Jay'de bir de Fizzy'de de var sanırım. Freddie'de de görmemiz gerekiyor.
Bir başka gariplik de Freddie'nin ellerinin üstüne olan gamzeler. Parmaklar ve elin birleştiği kemiklerde gamzeler var. Aynı elde aynı gamzeler Amber'ın (Clark) kızında da var. Denk mi geldi yani? Hayatınızda kaç tane elleri üstünde gamze olan çocuk gördünüz? Mesela Harry'nin yüzünde 6 tane gamze var. Freddie'nin Harry'nin oğlu olması bile daha olası akjsghaskjgak
Dün annem bana bir arkadaşının kızının çocuğunu gösterdi. Kız 2 yaşında ve çok uzun büyük bir çocuk. Çünkü annesi ve babası uzun boylular ki kadın yaklaşık 1.80m kocası da biraz daha uzun. Annemin bir diğer arkadaşının kızı ise Freddie'den 1.5 ay küçük ve minnacık bir kız çünkü annesi minnacık. Ben ve kardeşim uzun doğmuşuz (normalden biraz uzun) çünkü benim annem 1.65m babam da 1.80m ve kalıplı bir adam ama benim boyum 1.68m kardeşim de 1.75m. Bunu nedne anlatıyorum. Freddie büyük bir bebek. Gerçekten büyük bir bebek ve Louis minnacık bir erkek. Aynı şekilde Briana da uzun, kalıplı bir kadın değil. Peki Freddie neden bu kadar büyük? Bunun güzel beslenme, anne sütü şu bu alakası yok arkadaşlar bu genetiktir. Louis gibi 1.70m boyunda bir erkeğin bu kadar büyük bir çocuğu olamaz. Fakat Austin de bebekken büyük bir bebekmiş mesela. Belki de Clark erkekleri böyledir. Büyüklerdir ki Brett gerçekten büyük bir adam. Hem uzun boylu hem de kalıplı. Freddie ise şu an Louis kadar nerdeyse kaghakjghkaj
Briana şu an çocuğa bilerek çorap giydirmeyerek aa bak babası gibi çorap giymeyi sevmiyor algısı yaratmaya çalışsa da Freddie'nin Louis ile uzaktan yakından alakası yok. Ha bu kadar şeye rağmen gerçekten Louis'nin oğlu çıkarsa genetik olarak büyük sorunları var demektir çünkü Briana'nın eski haline de benzemiyor yani.
Her neyse gidiyorum bye.
Not: Louis 1.75m diyenler için
Steve 1.75m ve
Harry 1.80m en fazla 1.83m ve eğik durmasın rağmen aralarındaki fark
Louis 1.70 1.71 en fazla arkadaşlar.all the love .x