Selaaaaams
Biliyorsunuz dün Wyclef Jean olayı patlak verdi. Ben de adamı yakından takip ettim ve olayın sadece tesadüf olduğunu söyleyebilirim.
Hemen anlatayım;Wyclef önce 1D, Niall, Louis ve Liam'ı takip ediyor. Sonra Louis ve Niall adamı geritakip ediyor. Herkes bi anda Harry'i takip etmedi diye drama çıkartıyor. Harry gruptan ayrıldı diyen bile var dhsjsjsk
Neyse adam sonra menşınlanmadığı halde tivitlere cevap vermeye başlıyor.
Önce
Wyclef çocukları takip etti diyen Larry hesabını takip ediyor.
Sonra
Wyclef Harry hariç herkesi takip etti diyen Larry hesabına da hayır onu da takip ettim diye cevap veriyor.
Sonra sürekli Larrielere cevap verdiği bi süreç başlıyor.
Sadece larrielere cevap veriyorsun diyen bi hesaba da mizahi bir şekilde "hiç de bile" diyor.
Heklendi mi sorusunu düşünmeye başlıyoruz ama hayır ben baktığımda kendi fanlarını da rtliyordu ve zaten heklendin mi diye soruluyor.
Dün heklendim ama şu an her şey iyi diyor. Yani olaylar gayet organik.
Çocukları neden takip ettiğine gelirsek
Çocukların Youtube Space LAde canlı yayın yapmasından ilham alıp o da yapmak istemiş ve çocukları da takip edivermiş bu arada.Şimdi olaylar neden tesadüf?
Bu adam youtubeda bi iş farkedip çocuklar bunu daha önce yaptığı için belki bilgi almak belki de sizden etkilendim o zaman neden takip etmeyeyim kafasıyla gayet profesyonel bir şekilde takip ediyor.Harry'i neden takip etmedi?
Çünkü birkaç gündür wikipediada Harry eski üye olarak görünüyor. Biri gene troll yapmış. Her neyse adam wikipediada Harry'i eski üye olarak görmüşse eğer takip etmemiş olabilir. Çünkü Zayn'i de takip etmiyor. Sonra fanlar ayaklanınca takip etti zaten.Neden Larrieler?
Öncelikle çocukların her şeyiyle yakından ilgilenenler genelde Larrieler. Antiler daha çok stalkerlar. Fakat Larrieler ciddi anlamda her şeyle ilgileniyor ve adama sürekli soru soran da Larrielerdi. Eh adam da sürekli Larrielere cevap vermiş gibi oldu. Bir sürü beni takip eder misin diyen 1D fanını ve Larrieyi takip de etti. Adam gerçekten sevimli biri ve hayır bu olaylar promo için değil. Çünkü zaten 4.3 milyona yakın takipçisi var zaten 90ların en ünlü pop gruplarından birinin eski üyesi zaten çoğumuzun yaşını 2 3ye katlayacak yaşta fanları var yani promoya ihtiyacı yok. Müzikalitesi iyi olan insanların zaten başka ünlüler üzerinden promo yapmaya ihtiyacı yoktur. Her ünlünün promoya ihtiyacı vardır ama başka ünlüler üzerinden promo yapmak daha çok yeni nesil teen popçuların ya da küçük yeteneksiz ama bi şekilde başarılı olmuş insanların işidir.Larryden haberdar mı?
Bence haberdar çünkü "sürekli Larrielere cevap veriyor" diyen kıza gayet muzip bir şekilde "hiç de bile" demiş. Zaten 1D hakkında ufacık bir araştırma yaptıysa bile görmüştür Larry durumunu.Gelelim diğer tesadüfe
Babalık testi skandalı var. Eski karısı çocuğunun ondan olduğuna dair onu kandırmış. Bakın insanların güvenerek evlendikleri insanlar bile onları kandırıyorlar ve insanlar bunu sonradan öğreniyorlar. O yüzden babygate niye bu kadar uzun sürüyor ki şüphenizi atın artık.Bu sefer babalık skandalı olan biriyle takipleşmeleri cidden tesadüf ama babalık skandalı olmayan ünlü yok gibi bir şey resmen. Bunun gayet normal olduğunu artık kabullenin.
Bugün de bu kadar.
All the love .x