Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Bayramınız nasıl geçiyor umarım güzeldir? Bir de Kesha'nın yeni albümünü dinlemediyseniz dinleyin kaliteli müzik yapan kadın kavramının anlamını daha iyi anlayabilirsiniz.
Şimdi gelelim bebeklerime. Louis yine Twitter'da ona buna bok atmaya devam ediyor. Nedenini gerçekten anlamıyorum. Ciddi anlamda sırf Larrielerin daha çok uğraşması için mü böyle yoksa altında başka bir şey mi var ilerleyen zamanlarda göreceğiz. Şimdilik kendi kendine ona buna bok atıp fanları delirtiyor.
Louis dünkü röplerinden birinde kış için gezilecek yerler önerisinde bulunmuştu ve bazılarımızın o kadar parası yok diyen fana "bana verdikleri senaryo oydu hepimiz benim kalifiye bir seyahat acentası olmadığımı biliyoruz" diye cevap verdi.
Bu ne demek? Louis çok inandırıcı bir şekilde başkalarının hazırladığı cevapları söyleyebiliyor demek. Zaten daha önce de bundan bahsetmiştim. Louis uzun cevaplar verirken bazen söylediği cümleyi olduğu gibi tekrarlıyor. Ders çalışanlar bilir. Bir şeyi ezberlerken bazen devamını hatırlamak için bir önceki cümleyi tekrarlarız. Louis de aynı o şekilde cümlesini kelime sırası bile değiştirmeden tekrarlıyor bazen. Bunun üzerine zaten söylemiştim ezbere konuşuyor gibi diye. Ona yazı vermişler o da ezberlemiş gibiydi. Eh bunu onaylamış oldu. Louis'ye cevaplar veriliyor ve o da bunu gayet inandırıcı bir şekilde bize söylüyor çünkü zaten medya eğitimi alıyor. Eh bu çocuk 7 senedir bunu yapıyor. Hepimizi her şeye inandırması zor değil. İsteyen bunu Larry de yalan o zaman diye alabilir umrumda değil. Benim umrumda olan haklı olduğumuz. Louis'nin söylediği çoğu şeyin yalan olduğu ve bunun takımı tarafından hazırlandığı. Çünkü herkes Louis'ye yalancı diyorsunuz sahte fansınız niye yalan söylesin doğru söylüyor falan diye bize saldırıyor. Eh Louis kendisi de diyor yalan söylüyorum diye. Evet yalan söylüyor ama yalan söyleyen Louis Tomlinson™ , Louis değil, bizim fanı olduğumuzun adam değil yalan söyleyen yani.
Louis, Amsterdam şarkısının Always You olduğunu söyledi. Bu ne demek? Tam olarak bilmiyorum. Fakat Louis bu şarkıyı sızdırmaya çalışıyor neden? Louis bugüne kadar 1 şarkı sızdırdı. En azından kesin emin olduğumuz tek şarkı o. Home. Peki Home hepimiz için ne ifade ediyor? Bunu herkes biliyor zaten. Peki Louis Always You'yu neden sızdırmaya çalışıyor?