Selaaaaaaaaaaaaaaams
Bir daha erkenden bölüm yazmayacağım gerçekten.
Neyse önce malum soruyu ve cevabı çevireceğim sonra yorumlarım.
Soru: I love how your fans love to speculate about every single syllable, everything you've written like, sweet creature, so i don't know if you saw this but this is my favorite thing. So all over twitter and social, they're sure that it's not about a girl, it's about Louis and that, you know, especially like two hearts in one home, it's hard when we argue, we're both stubborn, they're sure that that's about your relationship with Louis Tomlinson, is it?
"Fanların her heceyi, yazdığın her şeyi yorumlamasını seviyorum (aklı sıra dalga geçiyor gerizekalı) bilmiyorum gördün mü fakat bu benim favorim (SC hakkındaki dedikodulardan bahsediyor) tüm twitter ve sosyal medya şarkının bir kız hakkında olmadığına, Louis'nin hakkında olduğuna emin. Bilirsin, özellikle "two heart in one home, it's hard when we argue, we're both stubborn" dizeleri, onlar şarkının sen ve Louis'nin ilişkisi (aşk ilişkisi) hakkında olduğuna eminler. Öyle mi?"
Cevap: I mean.... i think... umm... pfffft... i mean... i i i i me pffft i mean i think everyone... people are always gonna speculate about what songs are about, um, and i don't think i'd ever want to tell someone that they're wrong, um, for feeling how they feel about songs even when they're not necessarily right. I think, you know, i think the fun thing in music is you get to, you get to write a song and that's all that you want to say on it and you don't necessarily have to explain it much more than that. But i think if you really listen to the lyrics i think you can work out whether it's about that or not and i'd lean towards no.
*yaklaşık 10 saniye yukarıda yazdığım şekilde kekeledi ve gerçekten çok rahatsız oldu*
"Bence insanlar her zaman şarkıların ne hakkında olduğuyla ilgili yorumlar yaparlar. İnsanların düşündüklerinin yanlış olduğunu söylemeyi istediğimi sanmıyorum. Bence, bilirsin, bence bu müziğin eğlenceli yanı, sen bir şarkı yazarsın, söylemek istediklerini söylersin hepsi bu ve bundan daha (yani yazdın ve bitti demek istiyor) fazla açıklama yapmak zorunda değilsin ama bence eğer gerçekten sözleri dinlersen, bence şarkının onun (Louis diyemiyor hala) hakkında olup olmadığını anlarsın ve ben hayıra yöneliyorum"
Öncelikle insanlar kadına kızdık çünkü Harry hayır dedi diye sanıyor hayır kadına saygısız olduğu için kızdık. Bu çocuk medya önünde heteroseksüel, gay veya değil medya önünde heteroseksüel birine sen grup arkadaşın aşk şarkısı yazıp yazmadığını soruyorsun? Böyle bir saygısızlık olabilir mi ya?! Ayrıca bu sorular genelde Larry diye bir fanfiction var diye sorulur ama kadın sanki Louis ve Harry ilişki yaşayıp ayrılmış gibi fanlar ilişkiniz hakkında yazdığını düşünüyor diye sordu. Antiler bunu görmüyor ama kadın bayağı sizin bir ilişkiniz var dedi Harry'e. Gerçekten aşırı saygısızcaydı ve Harry'nin o kekelerken ki ses tonun çaresizliği yüzünden bayağı oturdum ağladım. Çünkü gerçekten ne kadar zor durumda kaldı ve onun bu durumda kalmasını gerçekten istemiyorum.
Bir de kadın bunu şaka sanarak sordu ve sandı ki Harry de gülecek ama Harry'nin cevabından sonra garip bir sessizlik oldu ve kadın hmm tamam diyip konuyu değiştirdi.
Bu olaydan sonra tumblrda bir şey okudum bir Larrie Harry'le tanışmış ve ona daha fazla denizle alakalı dövme yaptıracak mısın diye sormuş (sormasının amacı belli) neyse Harry de emin değilim demiş kız da onların hepsi match demiş ve Harry ona bir gülümseme vermiş. Bakın bu saygılı bir şekilde Larry'i gündeme getirmektir. Fakat sen direkt sizin ilişkiniz varmış fanlar da onun hakkında mı yazdın diye soramazsın? Kimsin ki sen? Sana ne bir kere yani? İlla soracak mısın şöyle sor de ki SC'nin kimin hakkında olduğuyla alakalı çok fazla spekülasyon var sen de buradayken soralım kimin hakkında de. Bak soru bir anda bambaşka bir şey oldu ya da illa Larry'i mi gündeme getireceksin de ki fanların senin hakkında çılgın fikirleri var ve SC'nin kimin hakkında olduğuyla ilgili konuşmalar da bunlardan biri ee kimin hakkında de. Gerçekten gazetecilerin saygı ne demek bilmemesi acayip iğrenç bir şey. Bir de ne bekliyorlar ki "ah evet biz 6 senedir sevgiliyiz ama açıklamıyoruz kimsenin dinlemediği programında bunu açıklayıp seni gündeme getirip radyonuzu müthiş bir radyo yapacağım evet" demesini falan mı? Closet olayını gerçekten kimse anlamıyor sanırım. Ciddi ciddi isterseler açıklayabilirler falan diye düşünen var. Ben de onları anlamıyorum şahsen.
Harry'e gelirsek herkes Larry'i yalanladı yok şarkının Louis hakkında olmadığını söyledi falan diyor ama bence okumuyorlar cümleleri. Öncelikle Harry nasıl cevap vermeliydi size söyleyeyim. Önce ufak bir kahkaha atmalıydı ne Louis mi? hadi ama o benim arkadaşım ve aramızdaki ilişki mi? bizim aramızda öyle bir ilişki yok ve şarkı tabi ki onun hakkında değil demeliydi ya da ben ve grup arkadaşım arasındaki ilişki mi? hayır kesinlikle öyle bir şarkı değil gibi. Bunlar net cevaplar ya da hadi yine bu söylediklerini söylesin ama en son hayır bile demedi farkında mısınız bilmiyorum ama ben hayıra eğiliyorum dedi. Bu nasıl bir cevap? Yani "evet herkes istediğini düşünebilir ama hayır onun hakkında değil" net bir cevaptır Harry ben hayıra eğiliyorum dedi eğilme canım sen düşersin ya aksjghksghak
Sonuç olarak ortada herhangi bir inkar yok hatta ve hatta Louis hakkında olduğunu düşünebilirsiniz de diyor yani. İsteyen istediğini düşünebilir benim için sorun yok dedi yani. Müziğin güzel yanlarından biri de bu açıklamak zorunda değilsin dedi. İnsanlar tam olarak nerelerinden dinledi ya da basit İngilizceyi anlamakta güçlük mü çektiler bilmiyorum ama ortada herhangi bir şeyin inkarı yok.
Zaten bu olayın bu şekilde inkar edilmeye çalışılacağı Zach'in ropörtajının youtubedan silinmesinden belliydi. Harry kendini çok belli etti ve Zach de çok net bir şekilde Louis'yi sordu yani ve hooop ropörtaj silindi. Bir ayrıca daha Harry bu kadını Zach'in programında shadyledi. Programda SC konuşulurken Zach'e "Sweet Creature'ı Sweet Creature olarak söyledin bundan önce biri Smooth Criminal demişti, seninle iyi bir başlangıç yaptık" dedi ve Smooth Criminal diyen kişi de bu kadın. Yani bariz bir şekilde shadylemiş kadını.
İşin daha da ilginç bu ropörtajın tiviti 14:43'te düştü sesli hali 15:12'de düştü en azından düştükten sonra o kısmı dinleyene kadar 15:12 oldu ve 15:16'da Calvin Elounor fotoğrafı paylaştı. Zamanlamaya denk gelişe bak sen ya aksghakjga Resmen hepimizle oynuyorlar gerçekten aşırı aşırı komikler. Calvin'in Coachella'dan şimdi mi fotoğraf atacağı tuttu yani? Ki bence Coachella'dan bile değil çünkü sakallarının Coachella'dakiyle alakası yok. Herhangi bir zamanda çekilmiş fotoğrafı Coachella diye yutturmuş da olabilir millete. Ayrıca Calvin birkaç gün önce Eldemort'u takip etmişti ve sebebi de ortaya çıktı bir de bunun üzerine gitti Eldemort update hesabının tivitini beğendi zaten Eldemort hesapları Calvin'e fotoğraf paylaş diye tivit atıyorlardı sürekli. Her şey planlı programlı zaten gördüğünüz üzere.
Harry'nin inkar etmiş gibi görünmesini sağlayıp Elounor'u da saldılar ortaya al sana damage control. Biz de salak gibi düşüyoruz işte ben bile düştüm bir anlık sinirle gittim SC açtım 1 saate yakın dinledim kimbilir kaç kişi daha yaptı aynısını. Hooop artırdık mı streamleri. Eh inkar etti gibi göründüğü için antiler de başlar iyice dinlemeye gelsin streamler satışlar.
Ayrıca görüldüğü üzere SC promosu Larry ve Louis üzerinden yapılıyor 3 ropörtajda Louis'ye değinildi ve bu biraz saçma. Çünkü bu çocuk arkadaşının adını bile ağzına alamazken bir anda noldu da ekibi izin vermeye başladı? Harry'nin albüm satışlarına gerçekten güvenmiyorlar da Larry'i kullanıp 2 tarafı da beslemeye mi çalışıyorlar? Hayır böyle giderse gerçekten itici bir hal alacak ve Larrielerin daha büyük bir kısmını kaybedecekler. Fakat dün bana gelen Louis, Harry ve Larry olmasa ön planda olamazdı sorusuna biraz kapak oldu bu durum. Çünkü Louis promosunda Harry'i de Larry'i de kullanmadı. Demek ki Louis'nin değil Harry'nin Larrielere ihtiyacı varmış. Çünkü GN'deki gay yorumunu kaldırdıkları gibi isteseler bu ropörtajdan o kısmı çıkarırlardı. Ben menajer olsam sanatçım o şekilde kekelese onu kesinlikle yayınlatmam ama yayınlattılar çünkü bizim kekelediğini ve istemeden söylediğini düşüneceğimizi ve antilerin de hayır dedi işte diyip geçeceğini biliyorlardı gerçekten çok akıllıca ama itici gelmeye başladıklarının farkında değiller. Harry'i bu duruma soktukları için gerçekten üzülüyorum.
Umarım bir an önce her şey daha normal bir hal alır ama hiç öyle olacağını sanmıyorum neyse en azından umarım ikisi de kendi dünyalarında kimse yokken aşırı mutludurlar.
Böyleyken böyle.
all the love .x