Selaaams
Olay tam çözülmeden yazmak istemiyorum çünkü sürekli bilgiler değişiyor ama en azından herkesin bi fikri olması için olan biteni birazcık toparlayacağım ama kesin olarak bilgiler tamamen gelince yazacağım bu konuyu. Çünkü The Sun yarın yazacakmış.
Neyse dünden beri Louis'nin nerede olduğu konularında sıkıntılar vardı ama şu an emin olunan bir şey var ki Louis North Carolina Charlotte havaalanından aktarma yaptı. Bu elimizde ve kesin. Uçuş saatlerine bakan insanlar Jamaika'dan North Carolina aktarmalı bir uçuş görmüşler evet. Sonra da LA'ye geliyormuş fakat olay anlatıldığında Las Vegas'tan LA'ye geldi dediler. Bilmiyorum ama Charlotte havaalanında olduğu kesin ve LA'de olduğu. Geri kalanı boşluk.
Louis bagaj teslim yerinde etrafını saran gazetecilere çekim yapmayı kesmelerini söylemiş ama buna devam etmişler ve Louis ile Eleanor'a çok yakınlarmış. Gazetelerden birinin dediğine göre Louis paparazziyi bacaklarından tutup yere çekmiş ve kafasını vurup kanamasına sebep olmuş. Bu bence aşırı saçma. Kavga çıksa neden bacaklarından çekersin ki? Yumruk atarsın ittirirsin yani. Bacaklarından çekmek ne demek? Diğer gazeteye göre de adam düşmüş ve kendisini düşürenenin Louis olduğunu iddia etmiş.
Bu sırada Eleanor havaalanından çıkmaya çalışmış ve bir kadın da onun peşine takıp onu kaydetmeye başlamış orada da onlar kavga etmişler sonra da Louis Eleanor'u savunmaya gelmiş falan fisman.
Sonuç olarak Louis polis merkezinde 54 dakika geçirdi ve 1 senelik hapis cezası istenmiş ve bu da para olarak 20.000 dolar kefaletle serbest bırakılmış. 29 Mart'ta da davası var.
Bu olaylar olduktan sonra demin kavga çıkmadan önce çekilmiş bir snap geldi.
Los Angeles havaalanındalar. Vetements giyiyorlar ve paparazziler olmadığı için birbirlerinden uzak yürüyorlar. Klasik şeyler yani.
Olay bundan ibaret. Başka da bir şey yok şu an için.
Not: Boy konusuna gelirsek. Resmi olarak artık 1.75 diyebilirsiniz fakat avukat arkadaşıma sordum eğer topuklu ayakkabı yoksa ayakkabıyı çıkarttırmazlar öyle ölçerler dedi o kadar irdelemezler dedi. Daha önce 2 kere tutuklanan ve nezarette kalan biri de "bana sadece sormuşlardı herhangi bir ölçüm yapmamışlardı" dedi. Los Angeles'ta olay nasıldır tam bilmesem de ben de ayakkabıyla ölçüldüğünü düşünüyorum. Eh Sneakers giyiyor bu da 2 3 cm fazla demek. Zaten en fazla 1.73 olabilir demiştim. Yani hala resmi olarak bir boy yok ortada.
all the love .x