Selaaaaams
Yine dontcrylove28 ile bir şeylerden bahsederken bu yazıyı yazmaya karar verdim. İsterseniz medyadaki şarkıyla okuyabilirsiniz.
Benim 10lu yaşlarımda teen olan insanlar şimdi ödül törenlerine çocuklarıyla gidiyor ne kadar yaşlandım falan derken dün ikimiz bir şekilde Avril'den girip Blue'dan çıktık.
Blue 2000lerin en büyük İngiliz boybandlerinden biri. Yani ben de boyband döneminden geçtim. Medyadaki şarkı 2002de çıkmıştı 10 yaşındaydım ve televizyonda ne zaman klibi çıksa ölüp biterdim. Dergilerden poster toplardım vs. Benim ve çoğumuzun da boyband devri Directionerlar gibi. Önce biz de carrottık. Lee mi Duncan mı? diye kavgalar eder o senin bu benim olayına girerdik ve sonra bir anda Lee ve Duncan hakkında gaymişler dedikoduları çıkmaya başladı. Biz de oha gaymişler falan derken boyband dönemi benim için bitti. Zaten 2005te ara verdiler 3 sene arada kaldılar ve dönüşleri eskisi kadar büyük olmadı unutuldu gittiler.
Lee üstteki taş arkadaş.
Bu da Duncan.
Şimdi olayımıza gelirsek. Duncan 2009'da biseksüel olarak 2012'de de gay (iyice kontrol ettim gay olarak come out olmuş çünkü annesi gay olarak come out olduktan sonra bir kızı nasıl hamile bıraktığına şaşırmış) olarak come out oldu ayrıca bir de kızı (come out olduktan sonra çocuk sahibi olmuş. Annesine come out olduktan 2 ay sonra bir kızı hamile bırakmış) var ve Lee de Duncan ile gizli bir ilişki yaşadıklarını itiraf etti. Ayrıca nedense hala kadınlarla da seks yapabileceğini söylemiş. Yani insanların kendi kimliklerini, yönelimlerini tanımlamaları zor olabilir. Kendine gay diyor ama kadınlarla seks yapmasında bir engel görmüyor. Yani bir kadınla seks yapmanın zor olmadığını söylemiş ne kadar doğrudur bilemeyeceğim bu onun hayatıdır sonuç olarak gay olarak come out olmuş.
Kısaca bu ama ben uzun uzun anlatacağım tabi ki.
Blue da aynı One Direction gibi her seneye 1 albüm bir sürü single vs sığdırdı ve 5 sene durmaksızın çalıştı. En son Sony'e bağlanmışlar ama ilk yıllarında Capitol ile çalışıyorlardı. Yani saklamalarının arkasında Sony yok. Sony'e come out olup bağlandılar.
Neyse Lee ve Duncan'ın romantik bir ilişki yaşadığı o yıllara gerçekten damga vuran dedikodulardandı ama onaylanmamıştı hiç. Zaten Duncan da başka bir erkekle olan 4 yıllık GİZLİ ilişkisinden sonra come out oluyor ve ciddi anlamda gaylere yapılan tacizlerden korktuğu için come out olmamış. Yani bakın Freddie Mercury, David Bowie gibi adamlar 80lerde gay olmaktan biseksüel olmaktan bahsediyordu ama 80ler öyle bir dönemdi. Onlar daha rahat bir evrede büyüdüler. İşler asıl sonradan karıştı. 2000ler 2010lar ve şu an 2017de hala gay olduğunu söylemek için iyi bir ortam değil. Hala bunu kötü bulan gayleri taciz eden döven öldüren insanlar var ve bunlar dünyanın her yerinde var. Fanlar bile onlara gay diyerek suçlama yapmayın diyor. Gay olmak bir suç mu?
Her neyse görüldüğü üzere insanlar gizli ilişkiler yaşıyorlar.
Lee ile ilişki tanımlarına bakarak Larry göndermeleri alabilecek miyiz onu inceleyelim.
Lee diyor ki (Bu arada Lee bunları 2014 yılında 30 yaşındayken açıkladı. Bugüne kadar hep saklamış)
"Biz onunla delice şeyler yaptık. Onun takımlarını (İngiliz argosu sorry yani işte penis ve geri kalan her yerinden bahsediyor) seviyorum"
"Aynı evi paylaşırlarken bu ilişkiyi yaşamışlar"
"Bugün hala yakın arkadaşlar"
"Biz gizli yerler, oteller vs neresi olursa oralarda buluşurduk"
Duncan'ın onu bu dünyada gerçekten anlayabilecek tek insan olduğunu düşünüyormuş.
Birbirleriyle uzun yıllar samimi bir ilişkileri olmuş.
Birbirleriyle çok rahatlarmış ve hala beraber tatillere gidiyorlarmış.
Ayrıca Lee Katolik düşünce yüzünden gay olmaktan bu ilişkiden korkmuş. Çünkü kafasında gay olmak hep kötü bir şeymiş. Ayrıca buluştuklarında hep paranoyak gibi davranırmış ve birilerine anlattın mı vs gibi bir sürü soru sorarmış.
Lee, Duncan ile beraberken başka bir kadınla da ilişkisi varmış ve "Onun kalbini kırdım, o artık devam etmek istemedi ve bitti" demiş. Duncan, Lee'den ayrılınca da Lee kendinin farkına varmış. (Hani kimden neyden hoşlandığı vs)
Her neyse cümleler tanıdık geldi mi? Size bir şeyler anlattı mı?
Bize bayağı tanıdık gelmişti dün cümleler. Çünkü aynı şeyleri duyduk neredeyse.
Lee ve Duncan'ın ikisinin de çocuğu var. Yani evet Freddie Louis'nin değil fakat hani insanlar Louis'nin çocuğu var o zaman gay olamaz ya da Larry yalan diyor ya hayır işte olabiliyor. Freddie gerçekten Louis'nin olsa bile bu onun biseksüel ya da gay olmasına engel değil. Duncan örneğinde olduğu gibi come out olduktan 2 ay sonra bir kızı hamile bırakabilirsin askjghasjgak
Çünkü insanlar, burada bana bu yüzden saldıran birçok kişi de dahil, şunu anlamıyor insanın birini sevmesi, biriyle seks yapması için kendini bi kategoriye koymasına gerek yok. Evet eşcinsellik bir yönelim ben de kabul ediyorum ama gay biri asla bir kadını hamile bırakamaz ya da bir kadınla sevişemez demeleri bana komik geliyor. Ne demek ASLA? Nereden biliyorsun? Sen öylesin diye herkes öyle olmak zorunda mı? Ben geçen bir erkek 16 yaşında bir ağacı düşünerek bile erekte olabilir yani 16 yaşında bir kadınla sevişmesi onu biseksüel ya da hetero yapmaz dediğimde eşcinsel biri tarafından anonimden bayağı eleştirildim. Bir gay asla bir kadınla sevişemezmiş. Oluyor işte arkadaşım olmuş. Örnekleri var. Demek ki ASLA dememek lazımmış. Gay bir erkek illa bunu 8 yaşında farketmek zorunda değil belki 30unda farkedecek.
Her neyse Lee ve Duncan ilişkisi bize Larry ilişkisi için de ipucu veriyor. Harry ve Louis de birlikte tatillere gidiyor, birbirlerinin yanında rahatlar, şarkılarında da dediği gibi gizli randevuları seviyorlar, aynı evi paylaşıyorlar ve ne olursa olsun hala yakın arkadaşlar.
Boyband Rulez (İçinde gay olmayan boyband boyband değildir.
Umarım çok karışık olmamıştır. Bu da böyle bir analizdi işte.
P.S.: James dün Louis'ye gay dokundurması yaptı. Merak ediyorum neden sadece Harry ve Louis'ye gay şakası yapıyor? Aslında merak etmiyorum aksjghakjga
all the love .x