Selaaaams
Dün gül şeklindeki yüzükten bahsetmiştim biliyorsunuz. 2 tane yüzük bulmuştum ben ama diğerinin halka kısmı gözüme kalın geldiği için onu elemiştim fakat elememek gerekiyormuş.
Bana halka kısmı biraz kalın geldi Harry'nin elinde o kadar kalın durmuyor ama eli büyük olduğu için benim gözüme öyle gelmiş de olabilir. Çünkü yandan bakışı gayet uyuyor bu yüzüğe.
Neyse bu yüzük The Great Frog London diye bir mağazanın yüzüğü.
Sitenin heritage kısmına baktığımızda bize tanıdık bir şeyler anlatıyor.
Bu mağaza Dover Street Market'te bulunuyormuş. Peki biz Dover Street Market'i nerede duyduk?
Louis 18 Şubat'ta Dover Street Market London'ı takip etmişti. O gün İngiltere'de değildi belki ama bunu takip etmesinin bi sebebi olmalı değil mi? Belki de sitesinden görmüştür yüzüğü ve İngiltere'ye gittiğimde alırım diyerek burayı takip edip aklında kalmasını sağlamıştır. Bilemeyiz.
Fakat sonuç olarak Larry ilişkisi tesadüflerden oluşan ama aslında o tesadüflerin tesadüf olmadığı bir ilişki.
Böyleyken böyle.
Not: Dün Harry evlilik yüzüğünü çıkarmış dediğimde biri bana tepki gösterdi. Daha doğrusu o yüzüğe ben evlilik yüzüğü diyorum dediğimde. Bana analizlerini uyduruyorsun o zaman dedi. Benim o yüzüğe evlilik yüzüğü dememin sebebi internette erkekler için tektaş arattığımda o yüzüğe benzeyen (neredeyse aynı olan) yüzükler çıkması. Bu da onu evlilik yüzüğü yapar. Ayrıca analizlerimin bazılarını zaten ben kendim bazı şeyleri birleştirerek bulduğumu söylüyorum. Buna inanıp inanmamak size kalmış diyorum. Analizlerimi uydurduğumu düşünen güvenilirliğimden şüphelenen hanginiz bilmiyorum ama bu bana biraz komik geldi. Altını dolduramayacağım hiçbir şeyden bahsetmem çünkü ben.
Her neyse.
all the love.