Selaaaaaaaaaaaaaaaaaaaams
Bölüm yazamıyorum çünkü bir şey olmuyor eh bir şey olmayınca da yazılmıyor zaten 3 tane analiz yazdım olanlarla ilgili daha yazılır bilmiyorum eh promo dönemi de başlamadı. Yine de çayımı yaptım sıcak havaya rağmen ve şöyle son 1 hafta bir bakacağım.
Öncelikle görünüşe göre JHO promo döneminin aynısı olacak, ekstra Eldemort olacak bir tek. James Arthurla takılma durumu bile geri döndü.
3 gündür Louis'nin IG'a attığı Freddie fotoğrafının haberleri yapılıyor. Bu biraz garip. Deliler gibi herkes Louis, müzik dünyasına Freddie'yi sundu yok gitar öğretiyor bilmemne haberleri var ve her gün bu haberlerin bildirimlerini almaya devam ediyorum ki benim aldığım haberler sadece ingilizce olanlar. Her neyse Louis'nin Freddie ile fotoğraf çektiği ev Jacob'ın evi. Jacob hem Bebe'nin arkadaşı hem de Louis ve Harry ile Perfect'i yazdılar. Yani o gün Louis Jacob ile birlikte çalışıyordu muhtemelen. Freddie'yi oraya neden götürdü hiçbir fikrim yok belki de bu haber için götürdü. Sonuçta Jacob'ın da çocuğu var orada Freddie ile ilgilenen biri her türlü vardı yani. O yüzden Louis çalışırken Freddie'nin orada olması çok da garip olmamıştır. Komik olan gitar çok büyük ihtimalle Jacob'ın çünkü Louis akustik gitar çalıyor elektro çaldığını hiç sanmıyorum elindeki gitarın markasını bildiğini bile sanmıyorum hele ki Steve'in pass the torch yorumundan bir şey anladığını sanmıyorum. Bunu Louis'yi kötülemek için söylemiyorum ama gruptaki hiçkimse gitar konusunda bir Niall değil. Harry gitar çalıyor ama sadece çalıyor muhtemelen şarkıları direkt öğretiyorlar sahnede yanlış bir nota çalsa kurtaramaz öyle söyleyeyim. Louis de gitar boy değil. O yüzden fotoğraf aşırı komik.
Bir de o fotoğraftan sonra attığı stüdyodaydım tweeti ile beraber ben Louis Freddie'ye şarkı yazdı diye şaka yapmıştım. Bir anda etrafta Louis Freddie için şarkı mı yazdı dedikoduları dönmeye başladı alskgjalkgjs Bir daha şaka yapmıcam diyemiyorum çünkü her seferinde yapıyorum ama eğer Louis Freddie'ye şarkı yazdıysa Liam'dan bir şeyler öğrenmiş demektir ve JHO döneminde baba olmak yazım sürecimi hiç etkilemedi sıçışını düzeltmeye çalışıyor demektir.
Eldemort ufak ufak sosyal medyaya dönerken Revolve'un bir etkinliği ile birlikte tamamen döndü. Her dakika sosyal medyada şu an. Herkesin IG hikayesinde var. Louis ile karşılıklı likelaşmaca oynuyorlar. Fakat işin komiği sosyal medyaya girmiyorken takipçi kazanan kız şu an deliler gibi takipçi kaybediyor. Aşırı yani çok komik.
Bir de bunlar Coachella'ya gittikleri zaman Briana Revolve'u takip etmişti ve like atmaya başlamıştı. Sonra bir daha like atmadı dün de bir fotoğrafını tekrar likeladı ama Revolve Eldemort fotoğrafı paylaştıktan sonra Revolve'u takipten çıkarmış laskfjaslkfjal Yazık çok üzüldüm askgjaslkfja
Neyse sosyal medyaya döndü ama herkesten 6 ay sonra neden döndün tepkisi alınca yorumları kapatmış. Elounor shipperlar da yorumları kapattı şimdi isterse Louis fotoğrafı paylaşabilir demeye başladı. Anlamadığım bunu 6 ay içinde de yapabilirdi? Niye şimdi? Beyinleri gerçekten hiçbir şey almıyor.
Louis'nin ününden yararlanmaya devam ediyor doğal olarak. Her gün Eldemort'a özel haber yapılıyor sanki ünlü amk. Kendisine özel haber yapılması gerçekten ilginç ve gereksiz.
Louis James Arthurla takıldıktan sonra James aşırı tepki aldı ve sonra da uzun bir yorum yazdı biz Louis ile arkadaşız promoya ihtiyacım yok falan sonra da bir fotoğraf paylaşıp #nopromostunthonestmusic diye tag koydu.
Öncellikle Beyonce bile promo yaparken sen kimsin yani? Bu bir şarkıcı hakkında promoya ihtiyacı yok lafı beni çok güldürüyor. Ne demek yok? Hepsinin var ve bu normal bir şey yani. Mesela Beyonce'un diğerlerinden farkını söyleyeyim. Hiç haber vermeden şarkı çıkarıp 1. olabilir. Tek farkı bu. Fakat o da sonrasında promo yapmak zorunda yani.
Ayrıca bu tagle alttan alttan Louis'ye tekrar laf soktu.
Aslında bu duruma kızmasının bir sebebi de Louis'nin pap fotoğraflarından yapılan haberlerde JA'dan bahsetmediler hatta bir tanesinde koruması yazdılar. Yazık çocuk üzülmüş alskjgaslkfa
Neyse bütün bunlardan sonra Louis shadyliğini ortaya koydu. O geceden kendi arkadaşlarıyla fotoğraf paylaştı. James ile fotoğraf paylaşmadı. Ayrıca bir de üzerine Oli ve Nizam ile beraberken Friends yazılı t shirt giydi. Sanırım bu JA'ya güzel bir kapak olmuştur.
Briana ve ailesi de Freddie ile beraber sosyal medyaya döndüler. Herkes Louis'nin şarkı yapmasını bekliyormuş gerçekten. Ayrıca Freddie şu an bayağı 3 yaşında görünüyor. Kocaman olmuş resmen.
Louis ve Eldemort'un dövmeleri hala yerli yerinde duruyor. Bazıları kabul etmek istemiyor sürekli yalan olduğunu çıkarmaya çalışıyor ama hayır duruyorlar.
Louis'nin promo dönemi gerçekten sancılı geçecek gibi görünüyor. Yani sadece 5 gün oldu ve şimdiden aşırı yorucu. Aslında ben sallamıyorum olanları kimse sallamıyor ama yine de yoğun geçiyor şimdiden her dakika bir şey geliyor falan. Çok da hoş değil yani. Müzik haberi yerine saçmasapan bir sürü haber var ortada.
Bir de Louis'nin neden hiç kız arkadaşı yok diye tweet atmamdan sonra The Sun Louis bardan kadın bir arkadaşıyla ayrıldı diye haber yaptı kasfjalfja Gerçekten korkuyorum artık kendimden.
Böyleyken böyle.
'appy days x