heyoooooooooooooooooooooooo
Harry geliyoooooooooooooooooooor
Ay çok merak ediyorum ne gaflar yaptı
umarım yapmıştır akjsghasghak
Blacklist soruları da aşırı merak ediyorum bakalım göreceğiz.
Ne demeye gelmiştim? uhm Harry 4 5 ropörtaj yapacakmış yani diğerleri gibi uzun bir promo dönemi olmayacak. Şu an sadece SNL varmış performans için ve muhtemelen James Corden da olur. İngiltere'de 2 ropörtaj yapacak biri Grimmy ile Cuma sabah bizim saatimizle 10'da başlayacak diğeri Cumartesi yine bizim saatimizle 10'da başlayacak ve ikisi de 2 saat sürecek. Grimmy ile 3 saate yakın konuşmuşlar ve 1 saati kesilecekmiş.
Nick şarkıyı beğenmiş ve hatta bu kadar güzel olacağını beklemiyorum demiş kajghaskjga Harry de şaşırmamalıydın demiş kasjghaskjg Benim sassy bebeğim Louis'den sassylik öğrenmiş. Fakat Nick'in böyle demesi beni biraz rahatlattı. Nick'i sevmesem de bir radyo dji ve yaşı gereği de British olması gereği de o tarza daha yakın ve onun beğenmiş olması benim korkularımı biraz azalttı. Ayrıca şu an şarkının tek bir kopyası varmış tüm dünyada ve ipodda saklıyorlarmış aksgjaskjga Harry gerçekten drama queen ama sızmaması için bu kadar uğraşmaları beni sevindirdi.
Ayrıca yüzük gerçekten gülmüş ve direkt Dover Street'teki dükkandaki gülle aynı yani evet Louis aldı nihahaha
Son olarak da içimde Cuma günü aşırı drama yaşayacakmışız gibi bir his var. Sadece his yine de bekliyorum bakalım.
all the love .x