Selaaaaaaaaaaaaaaaaams
Louis dün çok ünlü bir gay sokağına gitti.
Tumblrda Amsterdam'da yaşayan gay biri fotoğrafları incelerken farketmiş.
https://thosedamnbears.tumblr.com/post/163045997540/louis-was-in-a-gay-bar-in-amsterdam-last-night
Louis'nin fanla olan fotoğrafı bu. Arkasında rainbow flag var ama zaten Amsterdam'da pride haftası her yerde rainbow flag varmış zaten çok da önemli değil. (Antilerden biri bu fotoğraf için gay mekanın önünden geçiyordu siz gay bara gitti yaptınız dedi. Evet ben genelde sokakta elimde bardakla yürürüm zaten gay sokağına da yanlışlıkla girmiştir kesin kaybolmuştur Amsterdam'da. Bu arada ben gerçekten sokakta elimde içki bardağıyla yürüyorum ama gece saat 4'te taksiye yürürken falan gecenin başında ortasında değil.)
Neyse tumblrdaki kişi buna bakarken sokağı hatırlıyor çünkü 15 senedir Amsterdam'daymış ve o sokağa çok fazla gitmiş. Kadınların bile çok az gittiği bir sokakmış genel olarak gay erkekler olurmuş.
Sokak bu. Yukarıdaki fotoğrafla eşleşiyor ama öyle düz insanlar gidemez diye bir şey yok muhtemelen akşamları büyük bir gay mekanına dönüşüyor. Genel olarak sokak partileri falan olurmuş. Ayrıca zaten Louis'nin fotoğrafında da etrafta sadece erkekler var gördüğünüz üzere.
Ve bu sokağı arattığınızda karşınıza ilk çıkan sonuç "Amsterdam's most famous gay street"
Şimdi mesele Louis'nin oraya gitmesi değil. Louis hakkında 7 senedir gay dedikodusu olan bir erkek. Kız arkadaşıyla onun doğum gününü kutlamak için gay sokağı mı tercih ediyor? Hem yemek yemek için hem de eğlenmek için. Amsterdam eğlence merkezi gibi bir şey zaten. Başka yer mi yoktu? Hadi gittin niye fanlarla fotoğraf çektiriyorsun mutlu mutlu.
Ayrıca Louis'nin gittiği mekanda çalışan kişi de Louis ile Elk'in fotoğrafını atmış ve çocuğun Instagramına baktım o sokakta çalışıyor. Yani yanılmamız gibi bir şey söz konusu değil. Gerçekten gay sokağına gitmiş.
Hani gezi tabi ki romantik olmak zorunda değil. Eğlenceli bir haftasonu planlamış olabilirler ama neden sözde sevgilini hakkında tonlarca gay dedikodusu varken gay erkeklerin %90a ulaştığı bir mekana doğum günü kutlamaya götürüyorsun? Bir de yanında Oli de var. Neden Oli? Bodyguard götür abi niye Oli yani? Bodyguard götürse bu kadar garip olmaz ama Oli'yi götürmesi aşırı garip. Her randevusunda Oli de yanında resmen. Çocuğa da yazık yani.
Not: Bir de Louis ALEXander yazılır tshirt giyiyordu. Herkesin Alex'i konuştuğu bu dönemde o da değişik bir tercih olmuş.
Neyse Louis yine yaptı yapacağını. Siz bana zorla bir şey yaptırırsanız ben de böyle yaparım dedi. Açıkçası Amsterdam gezisini duyduğumdan beri gülüyorum aslında. Çünkü Amsterdam hem ot hem de gay mekanı yani. Sevgilini doğum günü için öyle bir yere götürmek gerçekten komik.
Böyleyken böyle.
'appy days x