Selaaaams
Bu haber bölümü olacak.
Dün çok büyük drama bekledik ama gelmedi şaşırdım.
Şimdi dün neler oldu hemen başlıyorum.
Önce Harry'nin 4 Şubat'ta havaalanından fotoğrafları sızdı. O gün Harry'i havaalanında gördüğünü söyleyen kızlar fotoğraf yok demişlerdi ama Harry o gün imza falan dağıtmış. Dunkirk posteri ve another manden bir fotoğrafı imzalatmışlar. Yani birileri Harry'nin o gün LA'den ayrılacağını biliyormuş ve havaalanına hayranlar çağırılmış. Fakat fotoğraflar neden o gün gelmedi de dün geldi şaşırtıcı.
Neyse bu başlangıçtı. Sonra The Sun Eleanor hakkında haber yaptı ve bu haber ilginçti. Eleanor LA'den ayrılırken görüntülendi. Geçen gün evinin önünde paplandı ve The Sun dedi ki Eleanor "galiba" İngiltere'ye döndü. Kanıt olarak da arkadaşının IG storyde Bruce'u (köpeği) paylaşmasını göstermişler. Arkadaşının hesabı kitliyken bu haber sırasında kız hesabını herkese açtı. Bir de zaten Eleanor'un Londra'da olduğu kanıtları varken neden böyle bir haber yaptılar anlamadık. Çünkü Louis LA'de Louis'yi yalnız bıraktıya falan getirmişler haberi. Bu haberde 1 2 saat sonra da Louis Londra'da görüntülendi. Londra'nın EN İŞLEK caddesinde, EN İŞLEK saatte bir markete gitmiş. Bak sen ya. Neyse bir Elounor shipper hemen yanında esmer bir kadın var mıydı diye sormuş ve fotoğrafı çeken kız evet demiş. Eleanor mu değil mi bilmiyoruz ama muhtemelen Eleanor'dur. Fakat Louis'nin 2 fotoğrafı dışında fotoğraf gelmedi daha. Pap pics bekliyoruz hala ya da gizlice çekilmiş fan fotoğrafları ama yok.
Bu market fotoğrafının altına fotoğrafı çeken adam "Louis aksayarak yürüyordu neden diyor sorduğumda "YORUM YOK" diyip aceleyle marketten çıktı garip" demiş. Aksayarak yürüyorsan ve biri sana noldu diyorsa en fazla ayağımı burktum düştüm ya da önemli bir şey değil dersin. Yorum yok nedir? Ayrıca bu yorum silindi. Yani Harry geçen akşam üstteymiş arkadaşlar.
Bu market fotoğrafları düştüğü anda ise Louis'nin Jamaika'dan fotoğrafları düştü. Aynı anda oldu bakın. Bildiğin saat kurmuşlar. Düşen fotoğraflar havaalanında bir clubtan ve o clubın olduğu havaalanından Louis ve Eleanor'un geldiği zamanda North Carolina'ya uçuş yokmuş. Fakat 2 farklı havaalanındaki aynı club Louis'nin fotoğrafını paylaştı yani hangi havaalanı olduğu gölgelendi. Ayrıca Louis mavi pijama takımıylaydı yine. NC'ye uçuş olmaması insanlara özel uçakla mı uçtular acaba diye düşündürdü fakat özel uçakla uçmuşlarsa da NC'ye gitmelerinin bir sebebi yokmuş direkt LA'ye gidebilirlermiş. O yüzden insanlar acaba NC'de Eleanor ile buluşup öyle mi LA'ye geçtiler ki diye düşünüyor yani havaalanı olayı gerçekten kurgu.
Bu sırada birkaç gün önce Harry'nin albümünü Jamaika'da kaydettiği haberi yapıldı. Bence Nick dalga geçiyor. Çünkü Harry'nin albümü hakkında çok dedikodu var. Kullandığı cümleler de dalga geçer gibi fakat hayranlar Louis selfie paylaştığında o selfienin Jamaika'da bir otelden olduğunu farketmişler ve o otelde de kayıt stüdyosu varmış. Denk gelmiş olabilir gerçekten çünkü ben Nick'e inanmıyorum ama inanmak isteyen de inanabilir çünkü gerçeğin ne olduğu hiç belli olmaz.
Bu fotoğraflardan sonra Trashley Freddieli snap paylaştı. Tammoney Freddieli snap paylaştı. (Tammoney'nin IGde paylaştığı Freddie fotoğrafının altına Lottie'ye benzemeye başladı yazmışlar aksjghaksj deliriyorum gerçekten akjsgaskjgas) Ne zaman Elounor yükselse ortaya Freddie'yi atıyorlar. Junglewormlar asla sessiz kalamıyor. Oysa 1 haftadır hiçbir şey yapmıyorlardı. Bunun üzerine bir de capitalfm hayranlar Briana'nın anneliğine laf ediyor diye haber yaptı. Haftada 3 gece dışarı çıktığı için insanlar laf etti doğal olarak. Ben çocuğu olan annelerin dışarı çıkmasına karşı değilim ama haftada 3 kere dışarı çıkmak 1 yaşındaki çocuğu olan annenin yapacağı bir şey değil. Haftada 1 çıkarsın ama 3 fazla. Bu kadın çalışmıyor etmiyor yani. Neyse Eleanor ve babygate hala paralel ilerliyor.
Bu kadar şeyin üzerine drama gelecek diye bekledik ama gelmedi. Ben hala bekliyorum. Dün görüntülenmemiş olmaları mümkün değil. Görüntülendiler ve o fotoğraflar da gelecek. Fakat davaya günler kala, Ultra Music festivaline günler kala bu şekilde gündeme gelmeleri de şaşırtıcı değil. Muhtemelen yoğun bir hafta olacak zaten. Bir şeyler bir şeyler olacak ve gene beynimizi yakacaklar.
Ayrıca bu kadar şeyin üzerine Bebe Rexha'dan bir haber geldi. Büyük ihtimal Louis ile collab yapmışlar. Çünkü büyük bir boybandden biriyle bir şeyler yaptım dedi ve Louis ile birbirlerini takip ettiler. Ayrıca Bebe ve menajeri Louis'yi IG'den de takip etmiş. Yani o kişi Louis. 1 ay sonra albümü çıkacak Bebe'nin şarkı da albümde olacak. Belki de bu haberin promosu için bu kadar şey yapmışlardır bilemiyorum.
Bebe Rexha Warner Musicle çalışıyor Louis ile collabı olması garip ama Martin Garrix'in kayıt şirketi altında beraber bir şarkı yapmışlar ve Martin Garrix'in şirketinin UK dağıtıcısı Sony. Yani yine Sony ile bağlantılı yine de Louis'nin birlikte çalıştığı 3 4 tane Warner müzisyeni var ve bu biraz garip. 1D ile de bağlantılı olabilir bu durum.
Dün ayrıca üzüldüğüm bir şey daha oldu. Louis'nin yönetimi JGG, Steve'in yönetimini satın almış. Yanlış bilmiyorsam 1 sene falan olmuş satın alalı. Yani o şans eseri Vegas'ta tanıştık, gece ona dm attım, şirketlerin ayarladığı bir collab değil hikayeleri yalanmış. Bayağı yönetimlerin ayarladığı bir collab olmuş. Yine de Steve'in Louis'ye karşı sevgisi ve saygısı gerçekten güzel. Ben sadece bunun yalan olmasına üzüldüm.
Böyleyken böyle. Mahkemeye 8 gün kaldı. Bakalım neler olacak?
PS: Dün hayranlar Sheffield'da (Doncaster'a 30 dakika mesafe bir yer) Tomlinson's Ship Inn adında bir şarap evi gibi bir şey buldular. Tabelasında çapa ve gemi falan var. İçinde mavi yeşil koltuk takımları var. Ben de bu mekanın 200 metre ilerisinde The Wellington adında bir pub buldum kjsghkajghajk.
Universe is a Larrie
all the love .x