Selaaaaaaaaaaaaaaaams
Bugün herkes Louis'den bahsediyor. Niall Louis ve Steve'i sarılırken görünce kendisinin ona öyle sarıldığı zamanları hatırlamış awww. Neyse ayrıca Niall çocuklarla birbirlerine tivit atmadıkları zaman insanların onların birbirlerinden nefret ettiklerini söylemelerinin saçmalığından bahsetti. Bazen unutabiliyoruz dedi çünkü zaten sürekli konuşuyorlarmış. Yaptığı kayıtları çocuklara çalmış vs
Neyse asıl konuya gelecek olursak Harry bugün Roman Kemp ile ropörtaj yaptı. Roman ve Harry görünüşe bakılırsa iyi arkadaşlar. Yani Roman biliyor.
Harry'nin garip tivitlerini Mariachi grubuyla müziğe dökerken Roman gitmiş Harry'nin Louis'nin yorulduğunda oturarak işemesini anlattığı tiviti seçmiş. Roman tiviti okudu ve tivitin sonunda "i've seen it" yazdığı için "i've seen it" dedi.
Harry
Şu suratla "gördün mü" diye sordu. Bu resmen gördüysen mevzu çıkarırım suratı. Resmen dark Harry mood.
Ayrıca Roman tiviti okurken Louis dediğinde Harry'nin gözleri yukarı doğru gitti.
Ayrıca Capital sonrasında yaptığı yazıda kendilerinin ve Harry'nin favorisinin Louis tweeti olduğunu söyledi. Capital Larry af.
Yanlış anlamadıysam JHO'dan da bahsettiler ve hatta reklamlardan sonra tekrar Louis dediler ama oraları tam anlayamadım ve tam videoyu da vermediler.
Her neyse neler oluyor? Harry ve Louis Sony'de kalan 2 1D üyesi ve tekrar onları arkadaş olarak göstermeye çalışıyor olabilirler mi? Olabilirler. Çünkü mortal enemy gibi görünmeleri dünyanın en saçma şeyi zaten ki arkadaş olarak gösterselerdi şimdiye kadar Larry dedikodusu kalmazdı. Şu saatten sonra arkadaş olarak gösterseler de dedikodular bitmez fakat yine de Harry ve satışları için yararlı olur. Yani Larry arkadaşlığını tekrar gündeme sokuyor olabilirler.
Ayrıca radyo yayını sırasında Louis onlinedı. Louis'nin 8:30'ta uyanık olmasının herhangi bir mümkünatı yok ama onlinedı ve bunu belli etti. Yani Harry'nin radyo yayınını dinledi diyebilir miyiz evet.
Yine bir ayrıca dün ayakkabı fotoğrafı paylaşıp Reebok ile takipleştiler ve attığı tivit üzerinden Larrieler The Streets'in bugün İngiltere'de bir showu olduğunu buldu. Elounor bu akşam ortaya çıkabilir yani. Çıkarlarsa da bu ropörtajı bildiklerini (çünkü 2 3 gün önce kaydedildi) ve ropörtajı örtbas etmek için ortaya çıktıklarını kanıtlamış olacaklar her zamanki gibi.
Böyleyken böyle.
all the love .x